21 Ocak 2008

Bebek Partisi

Sencer Baby Shower

HOŞGELESİN SENCER PARTİSİ...
Geleneksel Baby Shower partilerimizin ikincisini gerçekleştirdik :) Biricik minik kuşum, bende yeri çok ayrı olan; Yasemin'imin çok yakında aramıza katılacak bebişi için toplandık cumartesi günü. Günün anlam ve önemine uygun olarak anneye moral olması açısından bol bol gülüp eğlendik. Tabi söz konusu anne Yasemin olunca bizim ekstra bir şey yapmamıza gerek kalmıyor, Yasemin konuşuyor biz gülüyoruz :) Kim kime moral veriyor belli değil. Ekipte başka hamile kalmadığı için bir sonraki bebek partisi kim için yapılacak kısmı belirsiz, bu nedenle biz şimdiden "Aaa, bu pasta çok güzelmiş, Can'a ilk yaşgününde yapabiliriz" yada "Doğum yaptığında şu kurabiyelerden yaparız" gibi cümleler kuruyoruz. Pınar için yaptığımız, Bebek Partisi'ne göre bir hayli fire verdik bu sefer :( Katılamayan herkesin ayrı ayrı çok geçerli nedenleri vardı ve eminim kalpleri bizimleydi. Yasemin'in bebek partisi ile, sanırım dünyada ! bir ilki gerçekleştirdik :) Eşli bebek partisi ! Benim, Yasemin'in ve Pınar'ın da eşi vardı. Selen'in eşi hafta sonu çalıştığı için yoktu. Genellikle buluşmalarda eşime ait olan fotoğraf çekme işi bu sefer Pınar ve eşi Armağan yaptı sağolsun. Böylelikle hem Pınar hemde ben, onların objektifinden çıkan güzel fotoğraflar ile süslemiş olduk yazılarımızı...

Gelelim, güzel günümüzün birbirinden güzel yiyeceklerini anlatmaya;



Ev sahibemiz Yasemin şekerim'in ilk kez yaptığı (inanmadığımız için defalarca sorduk ama her seferinde evet dedi:) Kısır ve her seferinde mükemmel şekilde yaptığı Çaylı Kek.



Yasemin küçük bir araştırma yaparak, anne adaylarının kendi bebek partisinde, hiç bir hazırlık yapmadıklarını, hatta evde yorulmasın diye partinin annenin evinde bile yapılmadığını öğrenmiş. Ama bunu öğrendiğinde artık çok geçmiş, çoktan dört çeşit hazırlamış bile :) Bon Bon Kurabiye ve Rokoko. Bu bilgi bundan sonraki ilk bebek partisindeki ev sahibinin çok işine yarayacak:)

Bu nefis lezzet de tazecik annemiz Pınar'dan. Tekrar çalışmaya da başlamış olmasına rağmen, yinede zaman bulmuş ve bu keki yapmış. Tarifi kendi sayfasında...

Günümüze bende de bazı katkılar oldu. Sağolsun kayınvalidem sayesinde her zaman buzluğumda bulunan; İçli Köfte ve Etli Yaprak Sarması, özel istek üzerine soframızda yer aldılar.

Pınar'cığım, özellikle istediği için yaptığım Portakallı Turta. Kendilerini ziyarete gittiğimizde Böğürtlen Reçelli Turta yapıp götürmüştüm ve çok beğenmişti. Bende aynı hamur malzemesi ile bu sefer portakal marmeladı kullanarak yaptım. Birde Kırmızı Biber Sarması yaptım ama bu sefer biraz tembellik ettim, biberleri evde közlemek yerine hazır konserve biber aldım. Lezzet olarak yine güzel oldu ama boyutları çok küçük olduğu için sararken çok zorlandım. Sizlere de tavsiyem, mümkün olduğu kadar uzun ve iri biberler seçerek, kendiniz közleyerek yapmanız olur.

Bahane ne olursa olsun her zamanki gibi biraraya gelmek çok ama çok keyifli idi. Birbirinden nefis yiyecekler, harika sohbet, kahkahalar çok çok güzeldi. Minik kuşum inşallah bir avazda doğumunu yapar ve bebişini kucağına alırsın, bende sevmeye gelirim. Heyecanla bekliyorum.

22 yorum:

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Canım ellerine sağlık, turta nefisti, orda yediğim yetmedi, evde de yemeye devam ettim. Fotoğrafların çoğunu ben çekmiştim:) Hakkımı verin lütfen, hemen bir düzeltme notu istiyorum:)
Sencer'in hoşgeldin demeye cümbür cemaat gideriz inşallah...

Feyza Fidan dedi ki...

İnsanın orda olası geliyor resimlere baktıkça :))) 3,5 yaşında bir kızım var, onada yapamazmıyız acep bebek partisi :)))
Ellerine sağlıkkk, her şey nefis herşey nefasetliii..
Sevgiler,

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Gelemediğime çok çok üzgünüm,ama görünki çocukla program yapılmıyor..Güzel bir gün geçirmişsiniz,Yasemin adına sevindim....

Unknown dedi ki...

Mügecim yine bir araya gelinmiş yine döktürülmüş maşallah..Ben bebek partisi hiç duymamıştım ama güzel bir organizasyon olduğu kesin..Böğürtlenli turtanın tarifini yazdım bir gün mutlaka deneyeceğim ellerine sağlık...

Belma Budakçı dedi ki...

Sağlık,mutluluk ve huzur dolu günlerde bebeğini kucağına alman dileğiyle Yasemin abla..
Balerina İpek :)

Yemekbahane dedi ki...

Nasıl üzülüyorum gelemediğim için... Halbuki çok heves etmiştim...Salatam bile hazırdı en kabaklısından bir önceki hafta..Ama kısmet işte... Baby Shower olmadan toplanılmıyor mu? Neden olmasın, dur şu işe bir el atalım bari, Sencer'cik doğuversin de...

Herşey her zamanki gibi harika gözüküyor...Herkeslerin ellerine sağlık..

Adaş

Selcen Şenocak dedi ki...

Ne kadar güzel bir parti olmuş hemde eşlerle birlikte hazırlıklarda çok güzel ellerinize sağlık:)
sevgiler...

Yasemin dedi ki...

canim mugeemmm, valla sen olmasan olmazdi bu parti zaten.. gripsin falan ama bu hunerli ellerinden bisey kaybettirmemis.. icli kofteleri ne guzel kizartmissin :P:P
canim benim harika bir gundu! ne kadar tesekur etsem az az az!!! cok sevdik biz sizi huner ailesi! en buyuk duam annemin de dedigi gibi :) "Allah senin karnini sisirsin :p" cok cok optummmmmmmmmmmmm!!

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Mügeciğim demek gerçekleşti hoşgelesin partisi. Yine nefis görüntülerle nefis bir masa olmuş. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Minik bebiş hayırlısıyla gelir inşallah.

Seni yeni bir oyun için sobeledim canım. Cevap vermek istersen detaylar blogda. Yaşasın kötülük.
Sevgiler kocaman...

Aybike Ceylan dedi ki...

Hersey pek nefis Muge'cigim, emegi gecenlerin eline ve koluna saglik.

Gelmekte olan bebise de hayirli omurler.

Sevgiler..

Gönül dedi ki...

ohohoh insan bizede haber verir ayol:))) neyseee bebişe sağlıklı uzun ömürler diliyorum hayırlısıyla gelir inşallah...sevgilerimle

Leziz Tarifler dedi ki...

Gelecek olan bebişe hayırlı ömürler diliyorum, toplantı muhteşem. Yemek bahane, muhabbet şahane..:))

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Müge'cim bu masaya ne denilebilirki? herşey harika tariflerini sabırsızlıkla bekliyorum.ellerinize sağlık cnm.

Adsız dedi ki...

Her şey harika görünüyor... Umarım gelecek olan bu bebiş de en az bu sofrayı hazırlayanlar kadar hünerli olur.
Sevgiler,

GDY dedi ki...

Tebrikler! Umarım gelecek olan bebiş de en az bu sofrayı hazırlayanlar kadar hünerli olur.

Bocuruk dedi ki...

Müge'ciğim,
Herşey harika ama en güzeli kurduğunuz bu sıcacık dostluk:) Yasemin'in Sencer'ini sağlıkla kucağına almasını diliyorum.
Sevgilerimle...

Selen dedi ki...

Mögücük,
Sonunda kırmızı biberlerinden yeme şansım oldu ve tek kelimeyle bayıldım. Hazır biberle de olsa inanılmaz lezzetliydi şekerim ellerine sağlık. Kayınvalidene de nefis içli köfte ve sarmalar için teşekkür ediyoruz efenim. Bir sonraki bebek duşunda buluşmak dileğiyle :)
öperimmm

Cafe Gusto dedi ki...

Mügeciğim bebek sağlıklı sıhhatli olur inşallah.Masaya bayıldım.Herşey harika emeği geçenlerin elime sağlık.sevgiler..

pecete dedi ki...

kıskandım, kıskanıyorum ve kıskanacağım... Hele ki içli köfte yapmışsın... aaaahhhh... perişanım, ben gidip bir çocuk doğuvereyim bari...

naz dedi ki...

Davet sofralarına bayılırım..
Ellerinize sağlık..
Çok hoş olmuş,
sevgiler..

Aynur dedi ki...

masallah yok yok yani:) hersey cok guzel elinize saglik

www.aynurdantarifler.blogspot.com

Müge Hüner dedi ki...

Pınarcım;
Turtayı sen istediğin için yapmıştım zaten, afiyetler olsun ama daha cok yol katetmem lazım ince turtalar konusunda:( Düzeltme yapılmıştır efendim:)

Sevgili Feyza;
Sen mamalar hazırladım gelin de, okula giden kızına bile yaparız valla bebek partisi, sofra nerde biz orda:) Sevgiler canım.

Suziciğim;
Sırf sende gel diye eşleri de kattık işin içine ama yinede olamadı, ne yapalım sağlık olsun. Yine gideriz.

Zerrinciğim;
Bir araya gelmek için her bahaneyi değerlendiriyoruz sorma:) Bebek partisi de bu bahanelerden biri. Turtayıda umarım beğenirsin canım. Sevgiler.

Elticik;
Çok teşekkürler güzel dileklerin için.

Adaşım;
Yaseminde en çok sana ve Münevver Abla'ya üzüldü. İptal ettiği için. Ne yapalım, sağlık olsun. İnşallah hep beraber doğunca gideriz.

Sevgili Almula;
Çok teşekkürler, gerçekten çok güzel bir gündü.

Yasemin hanım;
Lütfen laf sokmayalım, İçli köfteleri benim yapmamış olduğuma dair. Tamam çeşitlerden sadece turta bana ait, ben zaten diyorum her zaman bende bir hüner yok diye. Ama sen beni böyle seviyorsun dimi:)) Duaların için kocaman bir amin şekerimm.

Burçin şekerim;
Evet gerçekleşti, inşallah senide görmek istiyoruz böyle günlerde. Oyun ile ilgili sana yorum yazdım, Öperim şekerim.

Aybikeciğim;
Çok teşekkür ederim, bende öperim canım.

Gönülcüğüm;
Ne demiş atalarımız: "Misafir misafiri istemez, ev sahibi hiç birini istemez" :)) Şaka bir yana, inşallah canım, sizin buluşmalarda pek güzel. Sevgiler.

Feyhan Hanım;
Çok teşekkürler, amin. Aynen dediğiniz gibi, muhabbet şahane. Sevgiler.

Semracım;
Çok teşekkürler, hangi tarifi sabırsızlıkla bekliyorsun? Hepsinin linki var çünkü. Ama özellikle sorduğun bir tarif varsa yazarım canım. Sevgiler.

Sevgili Zencephill;
Çok teşekkürler bu güzel dilekleriniz için, inşallah diyelim.

Elvancım;
Çok haklısın, en güzeli bu kurduğumuz dostluk, bir araya gelmek için bahaneler yaratmamız. İnşallah hep böyle devam eder. Sevgiler canım.

Şirineciğim;
Ne iyi ettinde geldin, valla özlemişiz. İnşallah kendi elllerimle közlediğim kırmızı biberlerdende yediririm sana en kısa zamanda. Öperim canım.

Serpilcim;
Çok teşekkür ederim, hem beğenilerin hemde güzel dileklerin için. Amin canım. Sevgiler.

Sarı şekerim;
Kıskanma kıyamam ben sana, ne kadar gelmek istediğini biliyorum. İnşallah bir sonraki buluşmaya. Bu arada hangi arada vakit bulup çocuk doğuracaksın onuda çok merak ettim o ayrı bir konu:) Öperim çok.

Sevgili Naz;
Bende bayılırım güzel sofralara. Beğenmene çok sevindim. Sevgiler.

Aynurcum;
Çok teşekkürler. Soframızda her şey vardı çok şükür. Muhabbet de yerindeydi :) Sevgiler canım.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin