28 Mayıs 2012

TRT1 İyi Fikir Programı'na Konuk Oldum...




BU KEZ YEMEK İLE DEĞİL KURABİYELERİM İLE :)
Geçtiğimiz ay mail kutuma kısa ama çok şeker bir mail geldi.
"Sevgili arkadaşım Müge, seni çok beğenerek takip ediyorum ama Hünerli Bayanlar'ı ihmal etmene kızıyorum. Dur en iyisi ben seni bir ziyaret edeyim"
Allah Allah dedim, kimdir acaba bu??? :)
Bloglarım sayesinde sıcacık samimi mailler almaya çok alışkınım itiraf ediyorum, genellikle mailler Müge'cim, Müge abla diye başlar ama sevgili arkadaşım Müge çok şekerdi.
Sonraki maillerde ve telefonda anladım ki bu cici hanım TRT de güzel programlar yöneten sevgili Neval Yumuşak Çolak'mış.

Çekimleri Nisan'ın yirmi altısında yaptık. Bu kadar sıcak bir mail yazan kişi ile geçmiş saatleri zaten siz de az çok tahmin edersiniz, inanılmaz eğlendik. :)
Program 23 Mayıs Perşembe günü yayın hayatına başladı.
Ben tesadüfen ilk programın, ilk konuğu oldum. Umarım uğurlu gelirim ve bu şeker program uzun süre bol izleyicili olarak yayına devam eder.
İYİ FİKİR programı hafta içi her sabah 08:10'da TRT1'de....
Bence, yelpazesi çok geniş olan, her türlü konuda bizlere iyi fikirler veren bu programı izlemek gerçekten iyi fikir! :)

Önemli Not; Çekimler söylediğim gibi Nisan ayında yapıldı yani Dukan diyetine başlamadan önce. Gün itibariyle; o halimden çok daha zayıf olduğumu gururla belirtmek isterim. :))

26 yorum:

Unknown dedi ki...

ne kadar g+zel bir videodur bu !!
keyif alarak izledim ! =)
tebrik ediyorum !

Unknown dedi ki...

çooooook güzel başarıların devamını dilerim:))
bu arada en yakın tarihte kursa gelmek istiyorum ah bir ayarlayabilsem bebekli olmak zor:)))
sevgiler.

yöresel yemek ve örgü dedi ki...

Merhaba arkadaşım tebrik ederim blok takipden gördüm TRT izlemedim ama izlemek isterdim blog arkadaşlarımızın böyle pragramlarda çıkması sevindirici

Adsız dedi ki...

ablacımmm:)
sık sık yeni yazılar görmek ayrı bi mutluluk zatende; sesini duymak, seni görmek de çoookk güzel:)

bu bir aşk, bu bir başarı, bu bir emek, Allah'ım daha çok güzel, iyi fikirler versin sana:)sende bizlerle paylaş:)

NİLAY (nilmoon) dedi ki...

yürekten tebrikler!

blogu boşlamayın amaaa ://

MAZES dedi ki...

tebrikler canım.

Derya dedi ki...

Müge hanım sizi izlediğimden beri bir yorum yazıp tebrik etmek istiyordum postunuzu görünce hemen yazmak istedim. Pek çok tarifinizi kullanıp çok sevdiğim, yazdığım mesajlara çok güzel yanıtlar aldığım birisini televizyonda izlemek çok heyecanlıydı gerçekten, tebrik ediyorum sizi, yolunuz açık başarılarınız bol olsun :)

füsun dedi ki...

bloğunuzu uzun zamandır takip ediyorum ve çok beğeniyorum uzunca bir aradan sonra tekrar dönmeniz çok hoş ayrıca bende dukanla yaklaşık 10 kg verdim ve şimdi güçlendirmedeyim benim size bir sorumolacak şeker hamurlu kurabiyeleri pişirince küçülüyor ve aynı kalıpla kestiğim şeker hamuru büyük geliyor birçok sitedeki tavsiyelere uydum kabartma tozu koymadım ,hamuru dolapta bir süre soğutup dinlendiedim ama sonuç yine aynı yardımcı olursanız sevinirim hoşcakalın

php dedi ki...

Videoya bayıldım. Programdan çok sizin süslemelerinizi nasıl yaptığınız dikkatimi çekti açıkçası. Biz küçük şehirlerde yaşayan ve kurslara katılma imkanı olmayanlar için bir video çekip yayınlasanız ne kadar güzel olur. Şöyle kısa yollu anlatsanız, desenleri gösterseniz. Ne kadar mutlu oluruz anlatamam. Çok şey istedim farkındayım ama bir umut işte:) Sevgiler...

Burcu Kayhan dedi ki...

Çok güzel bir program olmuş,videoya bayıldım üç kere üst üste izledim.Tebrik ediyorum, hep böyle güzel programlarda görelim sizi inşallah.Sevgiler:)

Müge Hüner dedi ki...

Hanımlar;
Cici yorumlarınız için her zamanki gibi kocaman teşekkürler. Süpersiniz :)

Sevgili Füsun hanım;
Kurabiyelerin küçülmesi daha çok pişirme süresi ile ilgilidir. Her zaman pişirdiğiniz süreden bir kaç dakika daha eksik pişirin bence sorun kalmayacak. :)

Sevgili php;
Evet keşke vaktim olsa da böyle bir video hazırlayabilsem ama nerde. Blogumun videolu tarifler bölümümü zenginleştirmeyi bende çok istiyorum.
Bakalım, kısmet :)

Sevgiler...

InceBelli dedi ki...

Ay fevkaladeyim diye rumuzum var ama, su seker hamuru isini tutturamadim:(
Bi gun pasta yaptim, hamur mu kotuydu(kadi kizinda kusur var, ben de yok malum:)) neydi, acmasina actim, ustune koydum ayrildi, yirtildi. yapistirmak icin suladim, icinde krem santi disari cikti. Anam agladi resmen:(
Kurabiye isine hic giremedim o yzuden.
Aman zaten burda bilen yok Allahima binlerce sukur. Dogumgunlerinde pinata yapip seker araklamaya calisiyoruz ailecenek:)

Iyiki bizim burda degilsiniz Muge:) Kiskancimdan catlardim:)
Videoyu merakla izledim. Bukemedigin bilegi opeceksin ne de olsa. Gercekten, sizi kutluyorum. Masallah! Allah basarilarinizi daim etsin.
Keske benim de bir hobim olsaydi ya:( Keske:( Fuzuli isler genel mudurlugu adi altinda bir hobi kursu acsam kaydolmaya gelen olur mu?
Ooooy oy! Benim de bir konusasim varmis:)))Sisti kafalar:)
Sevgiler benden size...

özge esk dedi ki...

müge abla nette tefal actifry tarifleri araştırırken tesadüf eseri rastladım ve ogünden bu yana takip ediyorum.videonuzuda izledimm kurabiyeleriniz çookk güzeller ellerinize gönlünüze sağlık..sevgilerimle....

Begonvil dedi ki...

Tebrik ederim gerçekten kurabiyeler çok güzel görünüyor. Ve bir sorum var bu farklı desenleri çıkardığınız (bebekler, çiçekler vb.) kalıpları nereden bulabilirm acaba?

Müge Hüner dedi ki...

Begonvil;
Kurabiye süsleme ile ilgili tüm kalıpları, ekipmanları Pasta malzemeleri satan yerlerde bulabilirsiniz. Her hobi de olduğu gibi bu işte de Eminönü tam bir hazine :)

Sevgili İncebelli;
Çook şekersiniz. :) Kursunuzun ilk öğrencisi ben olabilir miyim? :)

Sevgilerimle...

Şenay- Doğam dedi ki...

Tebrikler en büyüğündenn :)

Lezzetli Sanatlar dedi ki...

Merhabalar,
Blogunuz ve TV. programında yer almanız çok hoşuma gitti, tebrik ederim.
Yemekler, kurabiyeler özelikle şeker hamuruyla dekorlu olanları inanılmaz zevkli hazırlamışsınız. Tekrar başarınızı kutluyorum.
Ben de yıllardır evimde pişirip, misafirlerime sunduğum yemekleri 4 aydır bir blogda paylaşıyorum. Bana arşiv gibi oldu. Adana'dan sevgiler, Pırıl.
www.lezzetlisanatlar.blogspot.com

Doludoljmutfak dedi ki...

müge hanım size imrenmemek .tebrik etmemek elde değil ...Gerçekten yaptıklarınıza başarılarınıza azminize hayran kaldım .Yeni bir blog yazarı olarak cesaretlendim ve heyacanlandım . Sayfam www.doludolumutfak.blogspot.com Vaktiniz olursa beklerim .

Adsız dedi ki...

Keyifle izledim cok güzeldi. Tebrikler canım:)
Birsen K.Öztürk

Nesrin dedi ki...

merhaba blogunuza takibe aldım tebrik ediyorum başarınızın devamını diliyorum

Minik Atölyem dedi ki...

tebrik ediyorum gerçekten çok keyifli bir blog. sizin de benim bloğuma değişiklik katarak, 'en güzel sofra yarışma'ma güzel pasta ve kurabiyelerle süslü bir masayla katılabileceğinizi düşünüyorum :)pratik önerileriniz için de ayrıca teşekkürler...

Meltem dedi ki...

Müge Hanım merhaba,
sitenizdeki pek çok tarifi denedim ve hepsinde de mükemmel sonuçlar ede ettim. sayenizde çok güzel tariflerim oldu, en son profiterol ve içli köfte de misafirlerim tarafından çok beğenilidi. tarfleriniz ve detaylı açıklamalarınız için çok teşekkür ederim. Ama yeni tariflerinizi de sabırsızlıkla bekliyorum.

Sevgiler.
meltem

karabük haberleri dedi ki...

tarifler için çok teşekkürler

ANNE KEDİ dedi ki...

Harikasınız,keyifle izledim. Nice programlarda izlemeye devam ederiz umarım.
Sevgilerimle

Olcay Erisdi YIGIN dedi ki...

seni tekrar tekrar izlemek ne guzel mugecim...

ifakat6 dedi ki...

merhaba, sitenizden bir çok tarifleri ilgiyle deniyorum. Nane limon un sitesini de sizin aracılığınız http://nanevelimon.blogspot.com/2007/04/puf-puf-kurabiye.htmlile öğrendim. Bu tarifi almak istedim Ancak verdiği linkte tarif yok. Acaba sizin aracılığınız ile bu tarife ulaşabilirmiyim. Teşekkürler,

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin