28 Şubat 2011

TRT1 / Gülben Programı Videosu

Trt-Gülben (21.02.2011)

HÜNERLİ BAYANLAR GÜLBEN PROGRAMINDA...
Öncelikle bir önceki yazıma gönderdiğiniz; yorumlar ve e-postalar için çok çok teşekkür etmek isterim.
Yeni evimiz ile ilgili güzel temennileriniz, dualarınız bizim için ne kadar değerli bilemezsiniz.
Çünkü sizinde belirttiğiniz gibi; her şeyin başı sağlık, her şeyin başı huzur. Bunlar olmazsa isterseniz altın kaplı saraylarda, yalılarda oturmuşsunuz hiçbir kıymeti yok.
İnşallah yeni evimizde; uzun yıllar sevdiklerimiz ile birlikte sağlıklı, huzurlu yıllar yaşamak, sevdiklerimize güzel sofralar kurabilmek ve bu güzellikleri sizlerle paylaşabilmek nasip olsun diyorum :)

Tedavi sürecim ile ilgili ilettiğiniz geçmiş olsun mesajlarına da çok teşekkür ederim. Tedavim ne yazık ki olumlu sonuçlanmadı, kısa bir süre dünyadan kopacak kadar derin bir üzüntü yaşasam da, eşimin ve tüm sevdiklerimin desteği ile toparlandım çok şükür. Şimdilerde daha sakin ve daha tevekkül ile karşılar haldeyim durumu. Kısmet diyelim, hayırlısı diyelim. Bir şeyin vaktini, zamanını, ne zaman olup, ne zaman olmayacağını yüce Yaradan’dan daha iyi bilecek, onun kararlarını sorgulayacak durumda değiliz tabiî ki…

Ve gelelim Gülben programına :)
Kendi sayfalarına yüklemeleri biraz gecikince benimde sizinle paylaşmam biraz gecikmiş oldu. Geç olsun, güç olmasın diyelim :)
Programın; sinir sistemimin oldukça bozuk olduğu bir güne denk gelmesi benim için biraz talihsizlik oldu aslında. Defalarca akan makyajım, kıpkırmızı olan gözlerimin içine beyaz kalem çekilmesi gibi durumlar ve gereksiz bir heyecan ile el titremesi yaşadım.
Aslında heyecandan tek kelime bile edemedim diye düşünüyordum ama az önce videoyu izleyince “epey bir konuşmuşum aslında” dedim eşime :) Daha ne diyecektim ki ? :)
En havalı ve en güvendiğim tarifim olduğu için Asma Yaprağında Karamelize Soğanlı Sardalya’yı sona saklamıştım ama tarifim canlı yayında reklam girme zorunluluğunun kurbanı oldu :(
Yanarım bir tek ona yanarım.
İçimde ukde kalmasın diye o tarifi evde videoya kaydedip sizlerle paylaşmayı bile düşünüyorum, hani canınız bir yemeği çeker illa kaç gün geçse bile aradan yapıp yersiniz ya, işte öyle bir durum :)

Keyifli seyirler diliyorum efendim…



Dedim ya; “en havalı ve en güvendiğim tarifim olduğu için Asma Yaprağında Karamelize Soğanlı Sardalya’yı sona sakladım” diye :)
Hatta yayın öncesi sadece onun için defalarca prova yapmış ve dakikalarca düzgün bir yaprak seçmeye uğraşmıştım :)
Bu da onun eşimin kamerasından görüntüleri ile ispatı :)

38 yorum:

dogada.blogspot.ru dedi ki...

Çok geçmiş olsun Müge hanım acil şifalar diliyorum yeni evinizdede iyi günlerde oturmak kısmet olsun .Sizin anlattıklarınızın hiçbirisi yansımamıştı ekrana herşey çok güzeldi BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM .SEVGİLER

Unknown dedi ki...

Çok geçmiş olsun.Yeni evinde Sağlıklı huzurlu mutlu yıllar diliyorum.
Programı Tv de izlemedim,ama şimdi izliyorum :))
Güzel ve keyifli bir program olmuş.
Sevgilerle
Şeniz

Unknown dedi ki...

Her şerde bir hayır vardır derler Mügecim...
Sen,o kadar gönlü güzel birisin ki,Allahım seni hiççç üzmeyecek..
Buna yürekten inanıyorum ,inan..
Lütfen moralini hiççç bozma...
Sevgiler

marifet ellerimizde dedi ki...

merhabalar blog dunyasında yenıyım gezerken sıze rastladım .blogunuza bayıldım ellerınıze gonlunuze saglık:)banada beklerım .hayırlıugurlu olsun program ve daha ıyılerı daha guzellerı olsun ınsallah:)sevgıler.zeynep

Adsız dedi ki...

Medeni cesaretinizden dolayı sizi tebrik ederim Müge hanım.Oraya çıkıp yemek yapmak her yiğidin harcı değildir yani.Bu iki tarif de benim sitedeki favorim.Çok iyi düşünmüşsünüz bu tarifleri vermekle.Bu arada ses tonunuz çok hoşuma gitti.Bence tv'de yemek programı yapma konusunda ümit vaadediyorsunuz:)Rahatsızlığınız umarım ağır değildir.Bir an önce iyileşmeniz dileğiyle.Yardımlarınıza yine ihtiyacım var.Özelden mail atabilirim değil mi arada:)Bloguma beklerim sizi.
Münevver Batmaz
http://hayatingozleri.blogspot.com/

Londra'dan Burcu dedi ki...

Merhaba Muge Hanim,

Videoyu cok begendim, cok iyiymissiniz programda, heyecaniniz da hic yansimamis...
Umarim tum istekleriniz en kisa surede gerceklesir...

biricik dedi ki...

sizi o kadar çok seviyorum ki... geçmiş olsun. yeni eviniz uğurlu gelsin inşallah. kirada oturan herkese gönlünce bir ev nasip kısmet etsin yüce rabbim. programı özellikle seni görmek için seyrettim. aman tanrım o ne heyecan. ama harikaydın. eminim kim olsa aynı heyecanı yaşardı. çok sempatik görünüyordun umarım tekrar başka programlarda izleme şansımız olur. sevgiler. kendine iyi bak. yeni tariflerini ve yeni evinin hiç değilse mutfağının fotoğraflarını bekliyor olacağım.

SeViL ( sevdalitatlar ) dedi ki...

RABBİM ; en kısa zaman zarfında acil şifalar sunsun..yuvanızdan huzur ve mutluluk eksik olmasın..
Program da cok sıcak kanlı ve sevimlisiniz.
Hünerli oluşunuz zaten şüphe götürmez bir gerçek.
Başarılarınız daimi olsun dileklerimle..
Sevgiler.

Seyr-ü Sefam dedi ki...

Müge ablaçım kayıtları merakla bekliyordum..
Hazırladıkların çok güzel ama sen daha güzelsin maşAllah barekAllah.. :)

Selametle..

Limonlu Kek dedi ki...

Mügeciğim çok üzüldüm, geçmişler olsun. Allah hayırlısını nasip eder inşallah. Programı izleyemedim ama izleyeceğim inşallah, harika bir program olduğuna eminim. Öpüyorum seni canım...

Adsız dedi ki...

Programla ilgili duyurunuzu okumuştum ama o gün seyretme imkanım olamamıştı. Eminim güzel bir program olmuştur. Bu arada yeni eviniz hayırlı olsun. Allah sağlıkla huzurla oturmayı nasip etsin. Tedavi sürecinden bahsetmişsiniz. Allah hayırlısını versin. Neyin ne zaman hayırlı olduğunu ancak Rabbim bilir. Ona teslim olmak tüm üzüntüleri hafifletiyor. Sizin de kendinizi toparlamanıza sevindim. Yeni tariflerinizi bekliyor olacağım. Selam ve dua ile.

YeMeK vAkTi dedi ki...

:)Sesinin tonundaki narinliğe bayıldım desem :)Ogün seni izlemiştim zaten bence çoookk başarılıydın ve dediğin gbi bayada bir konuştun aslında heyecanlıyım demesen anlamıyacaktık bile :)

Bu arada hayırlısı olsun herşey için ,bugün olmadı demek bir daha hiç olmayacak demek değildir hayatta...

Başarılı ve sağlıklı günler dilerim

Adsız dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok samimi ve içten buldum sizi. Sevgiler

emelce yemek dedi ki...

her ne kadar tanismiyor da olsak,blogcu olarak gurur duydum sizle,cok güzel kalkmissiniz altindan.sevgiler

İZMİRLİ dedi ki...

MERHABA MÜGE HANIM ALLAH HER ŞEYİN HAYIRLISINI VERSİN YEMEKVAKTİ AYLİN HANIMINDA DEDİĞİ GİBİ ŞİMDİ OLMAYAN HİÇBİR ZAMAN OLMAYACAK DİYE BİRŞEY YOK O YÜZDEN ÜZÜLMEYİN GELELİM GÜLBEN PROGRAMINA O KADAR TATLI ÇIKMIŞSINIZKİ YAŞADIĞINIZ OLUMUSUZLUKTAN ESER BİLE YOK VERDİĞİNİZ TARİFLER BENİMDE ÇOK BEĞENDİĞİM TARİFLERİNİZ LAKİN ASMA YAPRAĞINDA KARAMELİZE SOĞANLI SARDALYA GERÇEKTEN GÜMBÜRTÜYE GİTMİŞ AMA ŞU VİDEO İŞİ İYİ OLUR BENCE KENDİNİZE İYİ BAKIN İZMİRDEN SEVGİLER BOL ÖPÜCÜKLER:))))))

Adsız dedi ki...

Cok cok ama cok güzeldi sizi seyretmek. Ne kadar tatli konusuyorsunuz öyle. Heyecaniniz da inanin hic belli olmamis, kolay degil canli yayina cikmak, cok basarili buldum.
Yeni evinizde Rabbim agiz tadiyla oturmayi nasip etsin insaallah. Sizi tanimamama ragmen blogdan hep takip ettigim icin taniyor gibiyim. Cok sicaksiniz. Diger konu icin de Rabbim hayirlisini versin insaallah, O'na teslim olmak kadar rahatlatici bir sey yok. Sevgilerle..Feyza

Tülin dedi ki...

Mügecigim, nefis ve pratik bir tarif. Ayrica tebrikler ekrana yakismissin.
Sevgiyle kal.

Didem dedi ki...

Müge Hanım, öncelikle çok geçmiş olsun. Programdan dolayı da tebrik ederim. Çok başarılıydınız, heyecanlıyım demeseydiniz kesinlikle anlaşılmıyordu. Başarılarınızın devamını dilerim. Sevgiler..

Gizem dedi ki...

Gayet mikemmelll, heyecanlıyım diyene kadar, 1 kere bile anlamadım heyecanlı olduğunu.

Yakışıyorsun yakışıyorsun, hemde pek bir yakışıyorsun ekrana maşAllah :)

Öperim seni çook. Korkma, bana hastalığını bulaştırmazsın sen, kıyamazsın sen bana :)
(Geçmiş olsun kuzum)

muko dedi ki...

merhaba
öncelikle çok geçmiş olsun bir an öne sağlığınıza kavuşursunuz inş,yeni evinizde hayırlı olsun

programda çokk güzel görünüyorsunuz ve dediğiniz hiç bir şey ekrana yansımamış bence,çalıştığım için izleyemedim şimdi izledim

sevgiler

TATESAL dedi ki...

Mügeciğim gurur duydum seninle...hem blogdaş,hem hemşeri hemde hemcins olduğumuz için.....başarılarının devamını dilerim,evinizde güle güle oturun,erzincandan sevgiler...
*belki birgün banada nasip olur programlara çıkmak....

yasemin dedi ki...

Müge hanım öncelikle geçmiş olsun..programı izleyemedim ama videodan seyrettim her şey çok güzeldi..Blog dünyasında yeniyim ama uzun zamandır takipçinim.Sevgiler...

Unknown dedi ki...

geçmiş olsun öncelikle geçmiş bitmiştir inşallah.program içinde tebrikler daha ne olsun cinsinden .
kendinize iyi bakın
sevgiler

memolininannesi dedi ki...

herkese nasıbolmayacak bır heyecan ve guzellık. basarılarınız daım olur ınsallah...

Unknown dedi ki...

HER ŞEYE RAĞMEN HARİKAYDIN.PROVA VİDEOSUNA BAYILDIM.EMİNİM YENİ EVİN SANA HAYIRLI GELECEK.SADECE SABIR.
HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN MÜGE'CİM....

canikom dedi ki...

Rabbim size ve tüm bekleyenlere şifa versin.video harikaydı...........yemek kategorilerinize birde videolu yemek tarifleri bölimü eklemeyi hiç düşndünüz mü...sevgiler..............sizi seviyorum hünerli bayan...............

olsada yesek suzan dedi ki...

Müge Hanım çok uzun zamandır takip ediyorum blogunuzu,sonunda bende dayanamayıp çok vaktim olmamasına rağmen bir blog açtım.Katılacağınızı bildiğim için programı kaçırmadım çok başarılıydınız.Herşeyin gönlünüzce olması dileğiyle...sevgiler.....

RengarenkPasta'm dedi ki...

Müge hanımcım sizi tebrik ediyorum çok başarılı bir program olmuş.Başarılarınızın devamını diliyorum.sevgiler.

seda dedi ki...

ay sana da bu yakışırdı zaten yeni hünerli starımız hayırlı olsun senın adına cok sevindim çok guzel bir program olmus sadece seni tanıyan bır ınsan olarak hafif heyecan hissettim o da sana yakışmış kırmızı yanaklar olmus ....yorumlardan anladığım üzere tesınmıssın hayırlı olsun güle güle oturun .....

Selma - DUSBAHCESI dedi ki...

Video cok guzel olmus, sizi tebrik ediyorum!

NİL dedi ki...

Müge Hanım,
Videoyu izledim. Çok başarılısınız. Saç modeliniz ve renginiz de harika

Sihem Tachouli / Yaşam Stil dedi ki...

En sonunda DNS ayarlarımı doğru bir şekilde değiştirdim ve ulaştım bloglara... Başarılarınızın devamını diliyorum en içten dileklerimle, çok güzel...

Adsız dedi ki...

Müge abla çok cici çıkmışsın çok beğendim. Bu yaprak sarmanın videosunu da bekliyorum. Yalnız bu bloglara erişim engellenecekmiş diye duydum :(

Yaaa bizi hünerli bayanlara erişimden mahrum bırakmasınlar yaaa ZEHRA

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Müge'ciğim,
Anlaşılan farklı nedenlerle de olsa ikimiz de uzak kalmışız bloglardan. Dün yazını okuyup da rahatsızlığını duyunca ne olduğunu bilemediğim için bir hayli endişelenip bir arkadaşıma seni sormuştum. Ama bugün yorumları da okuyunca sebebi az çok tahmin edebildim. Büyükler bir şeyleri çok istedikleri zaman"hayırlısıysa olsun"
derler ya buna çok inanıyorum. Hayırlısı olsun Mügeciğim, üzme kendini.Belki yeni eviniz size uğur getirecek belli mi olur.
Videonu izlediğimde çok gururlandım ben de.O yumuşacık ses tonun ve mütevazi duruşunla ekrana çok yakışmışsın.Tebrik eder başarılarının devamını dilerim.
Yeni eviniz de hayırlı olsun. Size uğurlar getirsin.
Sevgilerimle,

ruken dedi ki...

Müge'cim nasıl mutlu oldum inanamazsın seni orada görünce. programı izlemedim iyi ki burda yer vermişsin.. Asma Yaprağında Karamelize Soğanlı Sardalya’yı denemiştim ama unuttum sana yazmayı :) muhhteşemmm olmuştu :)
Senden bir yemek programı bekliyorum :) o tatlı dilinle, elinin lezzeti ve maharetiyle birlikte yemek programını son noktaya taşırsın eminim :) hiç olmazsa bir yemek kitabı hazırla bize :) Seni seviyor ve başarılarının daim olmasını diliyorum :)

Bir de bloğumdaki ödülünü alman için bekliyorum seni Sayın İdolüm :)

Bengü dedi ki...

Programı seyredememiştim canım :( Ama önce facebook ta seyrettim. Burada da ikiledim :) Ellerin dert görmesin. Müge'ciğim çok geçmiş olsun.Bunu söylemek kolay başkalarına diyebilirsin ama moralini bozma sakın. Hayatta en önemli şey sağlık ve sevdiğin insanların yanında olması. Yeni evinizde de güle güle oturun.Sağlık ve sevgiyle.

fatosun mutfak günlüğü dedi ki...

Merhaba
Fatosun mutfak günlüğü aadlı bir bloğum olmasına rağmen imrendim doğrusu.. Hem boğunuzu hem başarılarınızı candan kutluyorum. Ben daha yeni sayılırım..Benimde en çok üzüldüğüm nokta kimse yorum yazmıyor ve varlığımdan kimsenin haberi yokkk..Siz bu başarıyı neye borçlusunuz inanın çok mutlu oldum

Adsız dedi ki...

Fatosun mutfak günlüğüne bklerim.Size ççoook imrendim doğrusu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin