08 Aralık 2007

Eşimin Doğum Günü Yemeği

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

BİR DOĞUM GÜNÜ'NÜN ARDINDAN
6 Aralık sevgili eşimin doğum günü. Geçen yıl doğum gününde 1 aylık evli olduğumuz ve ben henüz omlet ve haşlanmış patates seviyesinde olduğum için kendisi için bir doğum günü partisi düzenleyememiştim.
Geçen bir yıl bana blogum sayesinde çok şey kazandırdı, hem yemek pişirebilme tecrübesi hem komşu bloglardan harika süsleme fikirleri hem de hazırlıklarda bana yardımcı olacak eşsiz dostlar.
Bu kazanımlarımı mümkün olduğu kadar kullanmaya çalıştım perşembe akşamı.
Aslında doğum günü için neredeyse 1 ay önceden hazırlıklara başladım, çeşitlerin neler olacağı, nasıl bir sofra düzeni olacağı ve eşime hazırlayacağım sürprizler için listeler oluşturdum. Tahmin edeceğiniz gibi liste her gün değişti.
Tıpkı
Selçuğun doğum gününde olduğu gibi çok zengin çeşitli bir davet sofrası olacaktı, ama doğum gününe bir hafta kala çok ciddi şekilde üşüttüm ve ateşlendim.
Hatta bir gece önce hala kafamı yastıktan kaldıramayacak kadar hasta idim, sevgili kayınvalidemin, kuzenimin ve eltimin yardımları olmasına rağmen ben kafamdakilerin ve listemdekilerin ancak yarısını yapabildim.
Diğer yarısı bir dahaki doğum gününe kaldı artık :)

Eşimin Doğum günü Yemeği - 2007

Eşime sürpriz olarak, dostlarımızın ve ailelerimizin kutlama mesajları yer alan bir dergi hazırladık, dostumuz Ahmed ile birlikte. Çok profesyonel, harika bir çalışma oldu, kendisine bir kez de buradan çok ama çok teşekkür ediyorum.
Ahmed; sen olmasan bu dergi olmazdı.
Gelen tüm dostlarımıza bir dergi ve
sarı şekerimin hazırladığı dergi ile aynı konseptte hazırlanmış kurabiyeler hediye ettik.
Derginin içindeki mesajları altında isim olmadan eşimin bilmeye çalıştığı bir oyun hazırladım, burda da sevgili İlker'den fikir desteği aldım, eşim mesajları bildikçe hediye kazandı, bilemediğinde ise herkese içecek servisi yaptı:)
Dostlarımız, doğum gününün hafta içi olmasına ve havanın yağmurlu üstelikte korkunç bir İstanbul trafiğine rağmen binbir eziyetle evimize geldiler, çok az fire vererek oldukça kalabalık bir toplulukla harika bir akşam geçirdik. Çok eğlendik. Gecenin sonunda ise aldığım övgüler hem yorgunluğumu hem de hastalığımı unutturdu.
Açıkçası bizim için tadı damağımızda kalan bir gece oldu, ben bir sonraki toplanmamız için şimdiden bahane düşünmeye başladım:)

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Doğum Günü Soframızdakiler;

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Sofrada söz ettiğim gibi planladığım kadar çok çeşit yoktu ama Yasemin şekerimin verdiği fikirler sayesinde mevcut çeşitler ile hoş sunumlar yaptım. Bildiğimiz domates soslu patlıcan kızartmasını, domates çanağına doldurup üzerine sarımsaklı yoğurt ile süslemek gibi mesela...Sanırım Yasemin uzun bir süre doğum günü, menü gibi kelimeleri duymak bile istemeyecek:))

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Yasemin şekerimin bu doğum gününe katkıları saymakla bitmez, bir ay boyunca benim fikirlerimi dinlemek zorunda kaldı:) Üstelik doğum gününde gündüzden gelip bana yardımcı oldu buda yetmezmiş gibi üç tane de harika çeşit yaptı... Patates Salatası, Etnik Pizza ve Beyaz Çikolatalı Cheesecake... Yasemincim, minik kuşum seni çok seviyorum.

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Pastamız tabiki kanatsız melek sarı şekerimden. Üzerindeki emeğe ve uğraşmaya bakarmısınız? Eşimin çektiği ve en çok sevdiği fotoğraflardan bazılarını kendisine gönderdim ama nasıl bir çalışma olacağını bilmiyordum. Pastayı görünce gözlerime inanamadım, olağanüstü idi. Hatta misafirlere pastayı kesmeden önce "herkes gelsin ve bu pastayı önce biraz izlesin, hemen kesmeye kıyamıyorum" dedim:) Üstelik Ayşem doğum gününe kendisi katılamadığı halde, gündüz o yağmurda, o trafikte bebisi ile birlikte karşıya geçip, evimize kadar gelerek pastayı teslim etti ve geri döndü. Teşekkür kelimesi o kadar anlamsız kalıyorki...

Eşimin Doğum Günü Yemeği - 2007

Kurabiyeler de yine Ayşem'ciğimden... Yukarıda sözünü ettiğim gibi hazırladığımız dergi ile aynı tema'da ve çok uyumlu bir hediye oldular. Gelen yorumlar ile o kadar motive oldumki hatta özellikle Songül biraz daha ısrar ederse bir organizasyon firması kurmayı düşünüyorum..:))

Ayşem'cim her organizasyonda yanımızdasın, her zaman dost elini hissediyorum ve o kadar seviniyorumki seni tanıdığım için... İyiki varsın canım.

İşte bir doğum günü hikayesi de kısaca böyle... Umarım sizlere duygularımı biraz olsun anlatabilmiş, mutluluğumu yansıtabilmişimdir. Sözlerimi yazının anlamına uygun olması için; "Sevgili Eşim, iyi ki doğdun, seni çok seviyorum" diye bitirmek istiyorum...

33 yorum:

munevver dedi ki...

Nice yaşlara Sinan!
Müge'ciğim, ellerine sağlık. Daha nasıl olacaktı? Her ayrıntıyı düşünmüşsün.

Hep mutlu olun, birbirinizin elini hiiç bırakmayın e mi?

Sevgiyle,
Nane Limon.

munevver dedi ki...

Geçmiş olsun demeyi unuttum. Kilo verdin, Bağışıklık sistemin zayıfladı bak.
Münevver ablan.

ayseyaman dedi ki...

Mügecim eşinin doğum günü kutlu mutlu olsun, daha nice yıllar hep birlikte olmanız dileğiyle..
Canım sofrada emeği geçenlerin ellerine sağlık, herşey nefis nefiss görünüyor...
Kendine dikkat et canım su soğuk geçen günlerde...
öpüyorum
Sevgilerle

pecete dedi ki...

Sinan; Her gecen yılınızın daimi keyifli olması dileği ile...
Müge, delirtme beni.. Kızım vazgeç benden böyle bahsetmekten. Utanıyorummm... Sevgilerimle, her zaman ve her yerde pisicim...

ebrulitatlar dedi ki...

Müge'cim eşinin doğumgünü kutlu olsun. Nice senelere hep böyle mutlu kalın. Sanada geçmiş olsun. Kendine dikkat et. Masadaki herşey harika. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Sevgiler..

♥ Suzi ♥ dedi ki...

Eşine mutlu yıllar dilerim...Senin kıymetini bilsin;)harika şeyler yaratmışsın....Mutluluğunuz hep devam etsin....Bu arada kendinede iyi bak,vitamin falan al.....

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Müge'ciğim,
Hastalığına rağmen harika bir organizasyon olmuş. Dergi, pasta ve kurabiyeler hepsi müthiş. Başta sen olmak üzere emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Eşine nice yaşlar dilerim.
Sevgiler, geçmiş olsun canım.

Unknown dedi ki...

Mügecim öncelikle eşinin doğum gününü kutlarım...Sofradan ufak bir kare yayınlamış olsan bile ne kadar harika bir sofra olduğu belli oluyor..Bloğun sayesinde kendini bu kadar geliştirmiş olmanda ayrıca güzel...Eşin eminim çok mutlu olmuştur tebrik ederimmmm...

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Müge cim esinin doğum gunu kutlu olsun, saglıkla birlikte olun insallah.
Çok guzel bir organizasyon yapmıssınzı emegi gecenlerin ellerine saglık.Ben de cok guzel fikirler edindim sayende. Amaaa su dergi konusunu mumkunse ozelden gorusuğ detay rica edecegim cok hosuma gitti bu kısmı:)

sevgilerimle,
Figen Karavas
www.yemekbiz.blogspot.com

Adsız dedi ki...

Canımın içi Mügem,

ne güzel masa olmuş. Hasta halinle ne hoş şeyler hazırlamışsın... AYşem'inde ellerine sağlık.

Eşine mutluuu mutluu seneler...

Sıcacık sevgiler.
www.misssgibi.com

ufukmutfakta dedi ki...

Müge, Sinan'a nice mutlu yaşlar dilediğimi ilet lütfen. İkiniz beraber nice böyle mutlu günlere erişirsiniz inşallah. Hazırlıkların ve menü süper olmuş.Ellerine sağlık. Bu arada Yasemin ve Ayşem'in de ellerine sağlık. Sevgiyle ve mutlulukla kalın olurmu......

gülriz dedi ki...

Sofra şahane, sürpriz şahane, mamaların hepsi şahane de; ben o haşlanmış patates ve omletten böylesi davet sofralarına geçişteki kısacık süreye takıldım, hatta ayağa kalktım, önünde saygı ile eğiliyorum :))) Canım, Sinan'a mutlu ve güzel yıllar diliyorum. Kocaman sevgiler

Ceylan dedi ki...

Pes yani Müge, daha ne olacaktı ki?? Hem de hasta hasta!! Sunumlara bayıldım, harika fikirler hepsi de. Bu kadar güzel bir doğumgünü hazırladığın için eşin ne kadar şanslı olduğunu biliyordur di mi?
Size birlikte nice mutlu yıllar diliyorum canım!

Neslihan dedi ki...

Mügecim, öncelikle Sinan'ın doğum günü kutlu olsun, birlikte nice yıllara canım ve sana da geçmiş olsun ve hatta daha ne olsun şekerim harika bir menü ve organizasyon, ben de hep doğumgünü hazırlığı yapmak istiyorum ama hiç istediğim gibi plan gerçekleştiremedim artık senin tecrübelerinden faydalanırız, herkesin ellerine sağlık
Sevgiler, mutluluklar

Bocuruk dedi ki...

Müge'ciğim,
Öncelikle geçmiş olsun sana. Eşinin doğumgünü kutlu olsun. Sağlıkla, birlikte nice yaşlara inşallah. Menün ise bir harika. Emeği geçen herkesin ellerine sağlık.
Sevgilerimle...

Belma Budakçı dedi ki...

Tatlı bir yorgunluğun ardından güzel sözler duymak gibisi yoktur herhalde..Bir konuda başarıyı elde etmek istiyorsak uğraşmak,çaba sarfetmek gerekir sende bunu hakkıyla yerıne getirdiğine inanıyorum..Herşey her zaman dediğim gibi tek kelimeyle mükemmeldi..Birlikte sağlıklı,mutluluk ve huzur dolu nice yıllar dileğiyle..
Sevgilerle Elticiğin :)

Kevser - Elda'nin Annesi dedi ki...

Selam Müge'cim, öncelikle dogum günü cocugunun dogum gününü kutluyorum canim. Daha nice nice seneler hep birlikte ve mutlu olmaniz dilekleriyle.

Harika masalar ve yemekler, hem de hasta hasta, cok iyi bir is cikartmissin arkadasim. Insan sevdikleri icin neler yapmiyor dimi? Patlican kizartmasinin sunum sekline bayildim, amma is bunlar ama degmis acikcasi.

Ben yine hikaye yazdim ve hemen gidiyorum, selamlar ve öptüm..

LaMa dedi ki...

Hunerli bayancigim,
yani hasta olmasan neler yapcaktin gozum korkut, heseyde bir hayir vardir isabetli olmus :P
Ellerine saglik gayet zengin bir sofra olmus.
Esinle beraber nice mtlu yilara, tabi ki gelecekteki yeni uyelerle;)

Pasta Cafe dedi ki...

Müge'ciğim,
Eşinin doğum günü kutlu olsun. Nice yıllar birlikte olmanız dileği ile...
Ellerine sağlık sofra da harika görünüyor.
Sevgiler...

Naile dedi ki...

Mügeciğim harika bir gün geçirdiğiniz belli oluyor. Senin ve eşin adına çok sevindim inan. Ne güzel öyle güzel dostlara sahip olman ve ne güzel eşinin senin gibi bir eşe sahip olması :) Eşinin de doğum günü kutlu olsun, nice güzel yaşlara hep birlikte ulaşırsınız inşallah.

nes-kafe dedi ki...

Eşine nice yıllar dilerim tabiiki seninle birlikte :)

Harika bir sofra harika bir menü harika bir organizasyon olmuş. Bencede sen bir organizasyon şirketi aç :)

Adsız dedi ki...

Eşimin yaklaşan doğumgünü için , içimde fena dürtüler oluşturdun be Mügecan...Hayırlısı

Eşine mutlu yıllar ve beraber koskoca keyifli bir ömür diliyorum size..

Herşey süper görünüyor..Emeğine sağlık

Yasemin dedi ki...

Çoook çalıştıkk çoookkkk :) Canim mugecim vallahi benim icin cok keyifli bigun ve aksamdi! cocamin 2 saatlik trafik cekmesine bile degdi helede seninle kapida onu en sirin halimizle karsilamamiz gorulmeye degerdi :) sinanin tezahuratida!
canim benim sevgili Sinan'in dogum gunu yeniden kutlu mutlu ossun! her organizasyonda varim elbette ;) lakin yinede uzun bir sure menuu deme baaannnaaaa :P optum canimmmm bende seni pek bi seviomm!

Ateş Mutfakta... dedi ki...

Nice Mutlu Yıllar..Uzun zamandır bu gün için hazırlandığını biliyorum..Herşey mükemmel olmuş..Bir işte emek ne kadar çoksa sonuçta okadar mükemmel oluyor.Ellerine sağlık canım..Allah'tan bir ömür boyu mutluluk diliyorum size..Bu arada geçmiş olsun..Bende iki haftadır senin durumundayım..Öptüm seni byee..

Müge Hüner dedi ki...

Münevver Ablacım;
Çok ama çok teşekkürler. İşte benim gözüme az geldi dediğim gibi. Ah keşke dediğiniz gibi zayıflamış olsam:( üşüttüm sadece. Çok öperim.

Ayşecim, Yamanım,
Çok teşekkürler canım, tüm güzel sözlerin için. İyileştim çok şükür.

Sarı Şekerim;
Blog benim, duygular benim. İçimden gelenleri yazıyorum. Sen bi tanesin o kadar..

Ebrulitatlım;
Çok teşekkürler canım, hem kendi adıma hem de eşim adına canım. Sağol.

Suziciğim;
Çok teşekkür ederim, iyileştim artık ama vitamin almakta fayda var tabi.

Burçinciğim;
Son zamanlarda çalışmalarına en hayran olduğum kişiden bu sözleri duymak çok hoşuma gitti:) Teşekkürler canım.

Zerrinciğim;
Sofra görüntümüzün hepsi o zaten, malum eşim o gün doğum günü çocuğu olduğu için resim çekemedi:) Beğenmene çok sevindim.Sevgiler.

Sevgili Figen;
Çok teşekkür ederim canım, tabiki elimden gelen bir şey olursa fikir konusunda her zaman hazırım. Hatta uygulamada da yardımım olacaksa seve seve. Sayfadaki mail adresime bir mail atman yeterli. Sevgiler...

Zerrin şekerim;
Sorma bir de capcanlı olaydım asıl o zaman sofra coşacaktı:) Ne yapalım sağlık olsun. Güzel dileklerin için çok ama çok teşekkürler canım.

Ufukçuğum;
Çok teşekkür ederim canım, kendim, Yasemin ve Ayşem adına. Tabiki Eşim adına da. Çok incesin, sağol...

Gülrizcik;
Kısa dediğin süre 1 yıl yahu:)) Ama yinede aşama fena sayılmaz değilmi?:)) Ben senin kurabiyelerin önünde hazır ola geçiyorum valla, sofra dediğin nedir?:) Öperim seni çok.

Ceylancım;
Umarım biliyordur:)) Ben birazda kendimi mutlu ediyorum, böyle sofralar ile (aramızda kalsın):)
Çok teşekkürler güzel sözlerin için canım.

Neslihancım;
Çok teşekkür ederim. Bende kırk gün boyunca araştırma yaptım desem yeridir:) Eşinin doğum günü ne zaman, özel den bir mail at bana, düşünelim şöyle şahane fikirler canım. Öperim.

Elvancığım;
Çok teşekkür ederim canım. İyileştim. Eşim adına da çok teşekkür ederim.

Elticiğim;
Sen ve Hülyacık olmasaydı ben ne yapardım bilmiyorum, bu az deyip beğenmediğim sofranın s si çıkmazdı ortaya. Asıl ben size çok teşekkür ederim. Bütün gün melekler gibi etrafımdaydınız. Güzel sözlerin içinde çok teşekkür ederim.

Kevsercim;
Yaz tabi ne güzel, bayılıyorum ben uzun yorumlara:)) Çok teşekkür ederim canım, sana da sunum konusunda fikir vermiş olduysam ne mutlu bana...

Lamacığım;
Çok teşekkürler. Benim için şu anda en değerli dilek olan dileği dilediğin için de çok teşekkürler:))

Özlemcim;
Kendi adımada eşim adına cok teşekkür ederim canım.

Nailecim;
Kesinlikle haklısın, böyle özel günlerde hatırlandıkça ve emek gördükçe insan dostlarından iki kat mutlu oluyor. Bizim içinde pek çok anlamda çok unutulmaz bir gece oldu bu nedenle. Sanada hem kendi hem de eşim adına çok teşekkür ediyorum canım.

Sevgili Nes;
Açayım değilmi?:)) Çok teşekkürler canım, şımarttın beni bu sözlerle inan.

Burçi ciğim;
Bizim gibi zaten bu işlerden keyif alan kişiler için bu organizasyonlar bir bahane aslında:) Seninde kına gecesi ve düğün hazırlıkların süperdi. Bende öyle miniş miniş şeyler yapacaktım ama ahh ahh hastalık:( Çok öperim canım.

Minik Kuşum;
Sana duygularımı anlatmaya bloggerin sayfaları yetmez:) Hele eniştemizin aç bilaç 2 saatlik yoldan gelmesi. Allah razı olsun. İyiki tanımışım sizleri şekerim:) Öperim.

Kevsercim;
Çok geçmiş olsun canım sanada, ben atlattım sayılır. Çok teşekkür ederim beğenilerin içinde canım.

Saliha dedi ki...

MUGE EŞİN NEKADAR ŞANSLI:))ŞAHSEN BEN EŞİME BOYLE YAPAMADIM:))EMEĞİ GEÇEN HERKESİN ELLERINE YUREKLERINE SAGLIK DIYORUM:))

Gönül dedi ki...

maşallahhhhhhhhhhhhhh birbirinden güzelll bisürü çeşit hazırlamışsınız ellerinize sağlıkkkk bayıldım hayran kaldım...eşinn değerini bilsin senin...süper valla. eşine bir ömür seninle ve sevdikleriyle saqağlıklı mutlu huzurlu ve başarılı hayat diliyorum...sevgilerimle

Ferah Gülşen dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun diyorum ve eşinin yeni yaşını kutluyorum. daha nice senelerde sevdiklerinizle beraber kutlarsınız. Ayrıcaaa öyle güzel masa hazırlamışsınız ki daha ne olsun. Ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

aksiliklere rağmen harika sofra kurmuşsun canım.ellerinize sağlık.eşinin doğumgünü kutlu olsun.sevgilerimle

Yemekbahane dedi ki...

Nice mutlu, birlikte yaşlara!!!Sofra, mönü, hediyeler, pasta harika!!!!

Ellerinize sağlıkkk!

Adaşın :)

Müge Hüner dedi ki...

Salihacım;
Bu gune kadar yapmadığın bundan sonra yapmayacağın anlamına gelmez, sen ona dunya guzeli bir hediye vermişsin zaten ayrıca:) Daha ne olsun. Öperim canım.

Sevgili Gönül;
Çok teşekkür ederim, biliyor eşim değerimi sağolsun, benim gibi bir cadalozu idare ediyor daha ne yapsın:)) Öperim canım, güzel sözlerin için tekrar teşekkürler.

Sevgili Ferah;
Çok teşekkür ederim, sizler beğendikçe benim üzüntüm biraz hafifliyor sağolun canım.

Sevgili Sarı Mutfak;
Çok teşekkür ederim canım, çok mutlu oluyorum sofra beğenildikçe. Sağolasın.


Adaş;
Hediyeler ve pasta evet ! Harika! Ama menu eh işte.:) İnşallah bir dahaki doğum gününe bende senin gibi Ayşem gibi kendi ellerimle şöyle havalı bir pasta yapacak seviyeye gelirim. Öperim şekerim.

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Müge'cim eşin bu hazırlıkları görünce başka hediye istememiştir sanrım.maşallah 1 yılda bu ilerleme süper vallahi.ellerine sağlık.

NiNo dedi ki...

nice mutlu yaslaraaaaaaaaaaaaa birlikte yaslanin

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin