25 Şubat 2007

Doğum Günü Sofrası

Selçuk Doğum Günü

SELÇUK İÇİN HAZIRLANAN DOĞUM GÜNÜ SOFRASI...
Bu doğum günü sofrasını, eşimin kardeşi Selçuk için annem ile birlikte tam iki gün uğraşarak hazırladık. Birazcık yorulduk, ama hem katılanların övgü dolu sözleri, hemde sevgili
Devletsah'ın sitesine gelen güzel yorumlar bütün yorgunluğumuzu aldı. Ayrıca bu sofra benim Devletşah ile tanışmama ve sonrasında bir blog sahibi olmama vesile oldu, benim açımdan çok anlamlı bir sofra yani...

Soframızda neler mi vardı ? Neler yoktuki... İki gün boyunca uğraşılarak, herkesin damak tadı tek tek düşünülerek ben, annem ve kayınvalidem tarafından hazırlanan tam 17 çeşit...

7 yorum:

Selen dedi ki...

Mügeciğim sayende Devletşah'ın böyle bir bölümü olduğunu öğrendim. Blog dünyasına güzel bir giriş yapmışsın. Sofra da harikaymış. Ben de tüm tariflerini gezmeye başladım da ilk yazına yorum bırakarak yoluma devam edeyim dedim.Çok sevgiler

Adsız dedi ki...

Herşey süper de..
Bir doğum günü için 17 çeşit yiyecek biraz abartı değil mi?

Sanırım blogunuz için , farklı tarifler olması açısından bu kadar yoğun çalıştınız mutfakta..
Yoksa normal şartlarda bir doğumgünü için17 çeşit yazınca şok oldum..

Blogunuzu çok beğendim..Başarılarınızın devamını dilerim..

Adsız dedi ki...

slm bu sabah sizin tariflerinizle ilk sayfaya ulaşıncaya dek gezdim çok güzel anlatımınız var bu tabi hepsini okudum anlmına gelmiyor :))benim için olan tarifleri kaçırmadım emeğinize ağlık
www.mugla48.blogcu.com

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

bu sofra günlerce bilgisayarımda duvar resmi olarak kalmıştı :)

Nursel dedi ki...

Güzel bir sofra ama bir eksiği var. Ben!!!!! :)))) Üffff ne yerdim ben bunları. Ellerinize sağlık. Hepsi can çekici duruyor.

Adsız dedi ki...

Muhteşemsiniz. Sunumlar süper. Teşekkürler.

Ayşe YARAR dedi ki...

Hepsi harika gözüküyor 10 eylülde kardeşimin doğum günü var 15 yaş onun için çok önemli sanırım bizde sizden ilham alıcaz :)) Ellerinize sağlık :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin