24 Ekim 2007

Havuçlu Kek

Havuçlu Kek

ANNEMİN KLASİKLERİNDEN...
Son günlerde arkadaşlarımla yapılan sohbetlerde konu dönüp dolaşıp hep aynı yere geliyor. "Blogunda güzel ve farklı tarifler var ama annenin ve senin yıllardır yaptığınız, artık sizinle özdeşleşmiş lezzetler yok"...
Çok da haklılar, benim yıllarca gelen her misafire
tiramisu ve kabaklı salata yaptığım gibi, annemden de mutlaka mahlepli kurabiye ve havuçlu keki istenir. Çünkü inanılmaz güzel yapar. Evlendiğimden günden beri her ikisinide sıklıkla yapmama rağmen tam olarak annemin lezzetini yakalayamıyordum. Hafta sonu havuçlu kekimi yiyen eşim "Sen, anneni geçmeye başladın" deyince, artık emin oldum ve tarifi sizlerle paylaşmak istedim.

Malzemeler
  • 4 Adet Yumurta
  • 1 Su Bardağı Sıvı Yağ
  • 2 Su Bardağı Şeker
  • 3 Su Bardağı (Rendelenmiş) Havuç
  • 2,5 Su Bardağı Un
  • 1 Su Bardağı (İri Çekilmiş) Ceviz
  • 1 Adet Limon Kabuğu Rendesi
  • 2 Tatlı Kaşığı Tarçın
  • 1 Paket Kabartma Tozu
  • 1 Paket Vanilya

Yapılışı

  • Yumurtaları ve şekeri, şeker eriyinceye kadar çırpın. Yağı ekleyin ve çırpmaya devam edin.
  • Toz malzemeleri (un, tarçın, kabartma tozu ve vanilya) bir kaba eleyin. Limon kabuğu ve havuç rendesini ekleyin.
  • Çırptığınız sıvı malzemeyi (yumurta, şeker, yağ) karışıma ekleyerek çok az daha karıştırın.
  • Katı yağ ile yağlayıp, un serptiğiniz kalıba dökün ve 180 derecede yaklaşık 50 dk. (batırdığınız kürdan temiz çıkıncaya kadar) pişirin.

Havuçlu Kek

NOT 1 : Üzerine çikolata sos dökmeniz şart değil, sade olarak da nefis bir kek, ben de ilk kez soslu denedim ve muhteşem oldu.

NOT 2 : Kek karışımı miktar olarak fazla oluyor, büyükçe bir kalıp kullanmanızda yarar var.

NOT 3 : Kekin annemin yaptığı orjinal tarifinde şeker miktarı 2,5 su bardağı. Ben yukarıdaki ölçüler ile yapıyorum ama siz daha tatlı bir kek yapmak isterseniz annemin ölçülerini kullanabilirsiniz.

Havuçlu Kek (Tepside)

TEPSİDE HAVUÇLU KEK...
Havuçlu keki, çok sık yaptığımı söylemiştim. Geçen hafta sonu arkadaşımızın evinde otururken, beş çayına bir kek olsa ne güzel olur diye düşündük. "Ben havuçlu kek yapayım" dedim hemen :) Ama bu sefer hem kendi evimde değilim, hemde kek kalıbı yerine tepside yapmak zorundayım diye çok panikledim ve daha bir özendim, "Bu kadar meşhur havuçlu kek bumuymuş" demesinler diye :) Her zamankinden farklı bir sıralama ile yaptım ve muhteşem güzel oldu bana göre. Eğer vakit sorununuz yoksa ve yumuşacık pufidik bir kek yapmak istiyorsanız yukarıdaki malzemeler ve aşağıdaki yapılış şekli ile yapmanızı şiddetle öneririm.

Yapılışı
  • Yumurta aklarını cam bir kasede, krem şanti kıvamına gelinceye kadar mikser ile çırpın. 1 su bardağı şekeri azar azar ekleyip 2-3 dk. daha çırpın.
  • Ayrı bir kasede yumurta sarılarını ve 1 su bardağı şekeri, şeker eriyene kadar mikser ile çırpın. Yağı ekleyerek çok az daha çırpın.
  • Bir kaseye havuçları ve limon kabuğunu rendeleyin, ceviz ekleyerek karıştırın. Önce yumurta sarısı, şeker ve yağ olan karışımı ekleyip çırpın, yumurta akları ve şeker olan karışımı da ekleyip hafifçe çırpın. Üzerine, un, kabartma tozu, tarçın ve vanilyayı birlikte eleyin ve mikserin en düşük seviyesinde yada kaşıkla karıştırın.
  • Karışımı yağlı kağıt serdiğiniz bir tepsiye dökün. (Kek karışımının kalınlığı 1 cm. olacak şekilde bir tepsiye yada herhangi bir kalıba dökerseniz, fotoğraftaki kalınlıkta bir kek elde edersiniz)
  • 175 derecede, yaklaşık 30-35 dk. (batırdığınız kürdan temiz çıkıncaya kadar) pişirin.
Benzer Tarifler;

& Havuçlu Damla Çikolatalı Muffin

209 yorum:

1 – 200 / 209   Yeni›   En yeni»
Yasemin dedi ki...

mugecim bayilirim havuclu keke.. bende de var oyle bir tarif sahrap soysalda.. tarcinli havuclu falan nefis birsey oluyor.. sitemde "Nennesinden Sıla'ya Kek:)" basliginda :) yani kek konusundada ortak damak zevkimiz olmasa sasardim zaten :P ellerine saglik canim operim!

Adsız dedi ki...

Merhaba Müge,bende daha 2 gün önce bir sürü havuç var bozulmadan değerlendireyim diye hepsini rendeledim,ve bir blogdan aldığım elmalı, havuçlu keki denedim,çok güzel oldu.keşke önce bu tarif olsaydı bunu yapsaydım.neyse bikaç gün geçsin bunu denerim,çok güzel görünüyor ellerine sağlık.Bişey soracam havuç rendelenip dondurucuda ne kadar bekler bi fikrin var mı? Sevgilerimle...Nazife

Unknown dedi ki...

Mügecim bu aralar kek araştırıyorum bütün sitelerde çok tarif okuyorum kendime has güzel kekler yapmak amacım...Şeker oranını düşürmem iyi olmuş çok şekerli sevmeyenler için ama ne yalan söyliyim havuçlu kekin biraz şekerli oluşu dahada güzel yapıyor keki..Ellerine sağlık çikolatalalı sos dökmen ayrı bir tat katmıştır eminim...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık sevgili Müge,tatlı türü yiyecekler az tüketen biri olarak hergün yiyipte bıkmayacağım tek şeydir HAVUÇLU KEK..Ben üzerine tavuk göğsü tarzı krema yapıyorum.Çikolata sosu koymak kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi.Valla resimde süper gözüküyor.Sende bu sunum yeteneği Allah vergisi..Ellerine sağlık..Sevgiyle kal Hünerli Bayan...Kevser A.

Adsız dedi ki...

Amanda sevgili bıcırım,ne güzel kekde yaparmış.Süper görünüyor,resmen ağzım sulandı.Belki bir gün bir yerlerde karşılaşırız ve sen bu keki yaparsın:P

Belma Budakçı dedi ki...

Yaklaşık 15 dkdır ne yazsam diye düşünüyorum.Çünkü kelimelerle tarif edilemeyecek güzellikteydi..Düşünüyorum da,iyi ki süpriz yapıp bir gün erken gelmişim yoksa yapmış olduğun bu kek bir sonraki güne kalmazdı..Havuca karşı ön yargılı olan kişiler bile bu kekten 4-5 dilim yediğine göre :))Yorucu bir yolcuğun ardından sıcak çay ile birlikte havuçlu kekinle tüm yorgunluğumu bir anda aldın..Herşey için çok teşşekür ederim..Ellerine sağlık canım. Unutma "Azmin elinden hiçbir şey kurtulamaz!"
Sevgilerle Elticiğin :)

munevver dedi ki...

Müge'ciğim, bendeki kitapta da, annenin yaptığı şekliyle var. Oğullarım küçükken çok sık yapardım, havuç yesinler diye.Hep 4 yumurtalı. Çok güzel olmuş, eline sağlık, hünerli kardeşim.

Sevgiyle, Nane Limon

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

müge'cim bu yazıyı yazarken 2,5 yaşındaki oğlum kucağım da "anne bana bundan yap tammmı "diyor:)eee yapmak farz oldu.:)bencede kekinin görüntüsü harika eminim lezzetide öyledir.resim gibi olmuş cnm.ellerine sağlı

ozlemhan dedi ki...

Mügecim bende havuçlu keki sık yaparım çok severim ama ben bir su bardağı havuç koyuyorum Birde seninkini denerim. Seninde anneciğininde ellerine sağlık

Aybike Ceylan dedi ki...

Canim Muge'cigim,
Ellerine saglik, ne zamandir gelemedim, ne guzel seyler yapmissin, hersey harika, cok hunerlesin gercekten, selmalarimi ve sevgilerimi gonderiyorum.

NiNo dedi ki...

ayyy tablo gibi olmus ellerine saglik canim

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Müge'ciğim ellerine sağlık, çok lezzetli görünüyor. Sosu bu kadar düzgün dökebilmene de hayran oldum ben. Sevgiler, öpüyorum.

Adsız dedi ki...

merhaba,
arkadaşım sayfan çok güzel,ilk ziyaretim ama iyiki gelmişim.kabaklı havuçlu salata tarifi ararken geldim ama sanırım hep geleceğim artık.kekinde çok güzel olmuş ellerine sağlık.banada beklerim.
sevgiler
nagehan

LaMa dedi ki...

tatli muge,
aferin sana suana kadar dogru tahmini sadece sen yaptin ama kimseye soyleme biraz daha bekleyelim;)AYrintilar LaMa'da :D
Bu arada minik eller yazinda darisi basian deyin demissin ya ,dedim :)
sevgiler

ab-ı hayat dedi ki...

Merhaba Müge,

Bence de sen anneni geçmeye başlamışsın,harika bir lezzet çıkmış ortaya.Ellerine sağlık çok şık ve lezzetli görünüyor.Ben kakaosuz bir sos döküyorum ama çikolatalı sosla harika olmuş.


sevgiyle kal...

cekirdeksizuzum dedi ki...

havuçlu keki de çikolatalı sosu da çok severim ama daha önce ikisini bir arada hiç denememiştim. çok iyi fikir, çok da şık olmuş ellerine sağlık

Müge Hüner dedi ki...

Yaseminim, şekerim;
Sen söyleyince hatırladım, okumuştum sitende "aa annemin kekinden" demiştim hatta:)Süper bir lezzet gerçekten, afiyet olsun ikimizede:)

Sevgili Nazife;
Elmalıyı bende çok duyuyorum ama henüz denemedim, pişmiş elmalı lezzetleri pek sevmiyorumda:(
Havucu rendeleyip, no frosta hiç koymadım, sadece bir kaç kez ertesi gün misafir geleceği için, bir gece önceden rendeleyip poşetle işyerinde normal buzluğa (derin dondurucu değil) atmıştım, gayet güzeldi, kararmamıştı, ama derin dondurucuda hiç denemedim, yanlış bilgi vermek istemem.

Sevgili Zerrin;
Bende bu nedenle biraz daha tatlı seviyorsanız annemin ölçülerini kullanın dedim, malum her damağın zevki farklı:) Sos fikri eşime ait, bu keki ne zaman yapsam, üzerine çikolata sos döksen süper olur diyordu, bende her seferinde unutuyordum, bu sefer unutmadım:))

Kevserciğim;
Tavuk göğsü krema fikri çok hoşuma gitti, hatta onun üzerine de çikolata sos.Mmm süper olur, dur bir dahakine böyle yapayım ben, telif hakkı istemezsin değilmi? :))

Suziciğim;
Çok açtık arayı değilmi, bir bahane bulup en kısa zamanda biraraya gelmeli.Özledim bende. Sana yapacaklar birikti bende:))

İpekciğim, elticiğim;
Yaptıklarım beğenildiğinde ne kadar mutlu oluyorum gözlerinle görüyorsun sen. Afiyet şeker olsun, sen hep gel, hep beğen, bende hep yapayım sana sevgili kızkardeşim...

Münevver Ablacığım;
Ben hep diyorum, bizim sana yetişmemiz için on fırın ekmek yememiz lazım diye, bak kekte bile kaç yıl geriden izliyorum seni:) Senin yaptıkların o kadar güzelki, ben ne zaman cesaretimi toplar da denerim bilemiyorum. Çok sevgiler.

Sevgili Semra;
Ee, emir büyük yerden, el mahkum yapacaksın artık:)) Allahtan yapımı çok oyuncaklı bir şey değil, karıştır at fırına. Sevgiler canım.

Özlemciğim;
3 su bardağı fazla gibi geliyor okuyunca ama kekin içinde kaybolup gidiyor, bir de bu haliyle dene, eminim çok beğeneceksin. Sevgiler canım.

Aybikeciğim;
Çok teşekkür ederim, bende senin sayfana her geldiğimde aynı şeyleri söylüyorum, sen benden de hünerlisin canım. Öperim.

Nihancım;
Çok teşekkür ederim, çok tatlısın.

Burçinciğim;
Sen 3 saat içinde düğün pastası gibi pasta çıkart ortaya, sonrada benim sos döküşüme hayran olduğunu söyle:) Hadi canım, inanmam:))

Sevgili Nagehan;
Ziyaretin içinde, güzel sözlerin içinde çok teşekkür ederim, her zaman beklerim, bende geleceğim ilk fırsatta. Sevgiler.

Lama şekerim;
Doğru biliyoruzda, puanlar ceplere sığmıyor, artık şunları bir nakte dönüştürsek diyorum:)) Amiiinn canım.

Sevgili Ab-ı Hayat;
Valla kek güzel olunca üzerine ne döksen yakışıyor değilmi?:) eminim seninkide nefis oluyordur, sevgiler canım.

Sevgili Çekirdeksizüzüm;
İki lezzeti de seviyorsun madem, bu haliyle dene en kısa zamanda derim, çok beğeneceksin. Sevgiler.

Adsız dedi ki...

mügecm bende sana çok tşkr ediyorm
aşçym çalştğm restaurantta yapçam

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Kara;
Bu kısa ama beni çok sevindiren yorumun için çok teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Tarif için teşekkürler,cidden nefis bir kek oldu...Her kekin durmuşu güzel olmaz ama bu kek ertesi gün de çok lezizdi.Havuçlu kek yemek için starbucksa gitmeme gerek kalmadı :)

Adsız dedi ki...

tarif cok işime yaradı cok cok tşkr havuç yemeyen biri havuç yemiş oldu
yaşasın

Adsız dedi ki...

ilk arkadaşımda yedim şimdi gidip hemen deniycem gercekten çooooooooooooook güzel..........

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Biko;
Çok teşekkür ederim. Afiyet olsun. Starbucks dava etmesin beni müşterilerimi çaldın diye:))Sevgiler.

Sevgili Irmak;
Çok teşekkür ederim. Çok sevindim, hem beğenilmesine, hemde havuç yemiş olmana. Sevgiler.

İsimsiz;
Umarım denediğinde beğenirsin, sevgiler.

Adsız dedi ki...

keki 1-2 gün önce gördüm,bugün yaptım bi ara umutsuzluğa düştüm ne yalan diyeyim,hamur kalındı kek için sanki,neyse devam diyerek fırına verdim tarifte dedeiniz gibiharç fazlaydı,küçük kalıplara aldım birazını...çok güzel oldu ama bidahakine tarçın koymayı düşünmüyorum 5 aylık anneyim,güzel tariflerinizi öğrenip oglum büyüdüğünde bunları ona yapmayı istiyorum[ne becerikli annem var deyip arkadaşlarına hava atsın]ellerinize saglık

Müge Hüner dedi ki...

İsimsiz;
Çok teşekkür ederim keki deneyip, bana da yorumunu bildirdiğin için. Kek harcı biraz fazla oluyor sen iyi yapmışsın bölmekle. Büyükçe bir kalıp ile tam oluyor. Harcıda başta kalın gibi ama biraz karıştırınca havuç suyunu bırakıyor ve tam oluyor, ayrıca bu tarifin en sevdiğim yanı havucun ölçülü olması, hangi boy havuç kullansam diye düşünmüyorsun.
Eminim sen bu hamaratlık ile bebişinin çok gurur duyacağı ve hava atacağı bir anne olacaksın:) Sevgilerimle canım.

Adsız dedi ki...

merhaba müge..havuçlu kek bi harika kalıbtan çıkarırken 2 ye bölündü ama o benim beceriksizliğim :))))))))

Adsız dedi ki...

MÜGE MERHABA TARİFLERİN COK GÜZEL
HAVUÇLU KEKİ TEPSİDE YAPMAK İSTİYORUM TEPSSİNİN ÖLÇÜSÜ NE OLMALI SEVGİLER HANDAN

Müge Hüner dedi ki...

İsimsiz;
Estagfurullah, beceriksizlik olurmu, benim hala en sık başıma gelen şeydir. Bu yüzden hep kelepçeli kalıp kullanmaya çalışırım:)

Sevgili Handan;
Fotoğrafda görünen kalınlıkta bir kek istiyorsan, mini fırın tepsisi (yaklaşık 25x35 cm) kullanmalısın. Yazıda da söylediğim gibi kekin çiğ iken kalınlığı 1 cm. civarında olmalı. Şimdiden afiyet olsun:)

Adsız dedi ki...

mügecim tesekkür ederim tarifini deneyip hemen sana bildiricem sevgiler handan

Adsız dedi ki...

Merhaba.Havuçlu kekiniz çok güzel görünüyor.Ellerinize sağlık.Üstte bulunan tarifi hangi ölçüdeki kalıpta yaptınız?Büyük boy borcam ya da büyük boy kare borcamda yapılabilir mi?

Müge Hüner dedi ki...

Gül Hanım;
Handan a yazdığım yanıt da ölçüleri vermiştim. Büyük boy borcam yada mini fırın tepsisi olur. Çok da güzel olur:)
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

Müge Hanım bügün havuçlu kekinizi yaptım.Ben 4 yumurta ve 2,5 su bardağı şeker kullandım.Üzerine vanilya sosu yaptım arkadaşlarım bayıldılar.Teşekkür ederim.Yalnız üzerindeki sosu resimdeki gibi yapamadım katı olmuştu biraz sıvı yapmakmı gerekiyor?

Müge Hüner dedi ki...

Gül Hanım;
Siz annemin tarifi ile yapmışsınız:) Ellerinize sağlık ve afiyet olsun.
Ben sos olarak hazır satılan Dr.Oetker'in soslarından kullanıyorum. Üzerindeki tarife göre yapınca katı olmuyor zaten. Sizin yaptığınız sosun içeriğini bilmediğim için bir şey diyemem. Ama sıvı sos olması gerekiyor. Benimde arşivde bahsettiğiniz gibi bir kekim var, sosu çok katı pişirdiğim için yol yol akıtmak yerine üzerine sıvamak zorunda kaldım:)
sevgilerimle.

mübeccel dedi ki...

mügeciğim merhaba,anlaşılan sayende bu sefer bu keki tutturacağım ancak kafama takılan birşey var,fırını önceden ısıtmak mantıklı mı?yoksa direk soğuk fırına mı vereyim tepsiyi?bi de ısıtacak olursam ne kadar önce ısıtmam gerekir?yardımcı olursan sevinirim kolay gelsin!

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Mübeccel;
Bütün hamur işlerinde, ama özellikle kek yaparken fırını önceden ısıtmak önemli. Bu şekilde kesinlikle daha güzel kabarıyor.
Sadece mayalı hamurlarda, ılık fırına koyuyorum fırın yavaş yavaş ısınırken biraz daha tepsi mayası gelsin diye, belkide yanlış ama ben öyle yapıyorum:)
Benim kullandığım fırın, ayarladığım dereceye geldiğinde ışığı sönerek haber veriyor. Ben genellikle keki yapmaya başladığımda fırınıda açıyorum, kek hazırlanana kadar fırında ısınmış oluyor.
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

BEN ASLINDA YEMEK VE HAMUR İŞLERİNE OLDUKÇA YABANCIYDIM TAKİ EVLENENE KADAR AMA ARTIK SÜREKLİ TARİF ALIYORUM BU TARİFİME EŞİM BAYILACAK EMİNİM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM ELLERİNİZE SAĞLIK BAŞKA TARİFLERDE BEKLİYORUZ..

Adsız dedi ki...

gamze
merhaba kek tarifinizi çok beğendim . ilk fırsatta denemeyi düşünüyorum . yanıtlayacağınızı umarak sorumu soruyorum . kek piştikten sonra kalıptan ne zaman çıkarmamız gerekli? ilginize şimdiden teşekkür ederim .
hoşçakalın

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Gamze;
Kek piştikten sonra, çok fazla bekletmeden (3-4 dk.) tel ızgara üstünde ters çevirin. Üstüne nemli bir bez kapatın, gerekirse tepesinden hafifçe bir iki kez vurun, kendiliğinden lop diye çıkacaktır:) Kalıba çiğ kek karışımını dökmeden önce, katı yağ ile yağlayıp unlamanız şartıyla tabiki..
Sadece havuçlu kek için değil, tüm kek ler için aynı işlemi uygulayabilirsiniz.
Sevgiler, şimdiden afiyet olsun.

Adsız dedi ki...

MERHABA BEN YENI EVLIYIM VE INTERNETTE YEMEK TARİFLERI ARAMAKTAN İŞİMİ YAPAMIYORUM MALESEF, HENÜZ ALDIM HAVUCLU KEK VE PROFİTEROL TARIFINI AKSAMI SABIRSIZLIKLA BEKLIYORUM...SIZE ÇOKK TESEKKUREDERIM TARIFLERINIZ IÇİN TEKRAR GÖRÜSMEK ÜZERE...EBRU

Unknown dedi ki...

merhabalar müge
benim de eskiden bi havuçlu kek tarifim vardı fakat unuttum ve tarifin adeta hızır gibi yetişti. Bir sorum olacak çikolata soslu olan tarifinde delikli kalıp kullanmışsın bunlar genellikle standart oluyorlar acaba harcın bu kalıba fazla geldi mi. ya da şöyle sorayım harcı koydugumuz zaman kek kalıbında ne kadar boşluk kalmalı benim 26 cm çapında yuvarlak kek kalıbım var bu ölçüler benşm kalıba uyarmı acaba??? cevabın için şimdiden teşekkür ederim sevgiler

Müge Hüner dedi ki...

Edacım;
Benim ortası delik kalıbım dediğin gibi standart, 26cmlik sanırım. 20 dilimli olan.
Bu harç biraz fazla oluyor ama 26 cm.lik kalıp gayet uygun canım, daha küçük olsa belki taşma olabilirdi ama 26 cm.de bişeycik olmaz. İlla kalıbın ortası delik olmasına da gerek yok.

Adsız dedi ki...

Havuçlu kek yapmayı hiç denemedim ama beğeneceğimden eminim. Çünkü çok güzel duruyor ellerinize sağlık.

elay dedi ki...

merhaba,
oğlum dünden istemişti havuçlu keki.kekinide kremalı pastasını da yapardım ama bu defa internetten değişik tarif bulabilirsem yapayım dedim.ilk sizin sayfanız geldi.ölçüleri aldım.hemen deneyecem,güzel olacağından eminim.ellerinize sağlık.sevgiler,gülser.

Adsız dedi ki...

Bugun yaptim bu keki. Cook guzel oldu. Yumurta kokusu olmasin diye limonun suyunu da koydum baska da bir degisiklik yapmadim olcude. Cok guzel bir tarif tavsiye ederim. Emeginize saglik :) ASLI e.

XELAX dedi ki...

Müge Hanım
kekinizi bu gün yaptım ama sizinki kadar güzel olmadı hatta hiç güzel olamdı acaba neyi yanlış yaptım o kadarda özenmiştim

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili XELAX;
Sorunuzun yanıtı hem çok kısa hemde çok uzun :)
Bilemiyorumki..
- Yumurtalar oda sıcaklığında olmayabilir.
- Çok iyi çırpılmış olmayabilir, şeker tam erimemiş olabilir.
- Fırın ısınmadan keki fırına vermiş olabilirsiniz.
- Malzemelerden biri (havuç, tarçın vs.) eksik yada fazla olmuş ve buda damak zevkinize uymamış olabilir.
- Kabartma tozu nun son kullanma tarihi geçmiş olabilir.
Aklıma gelenler bunlar, hayallerinizdeki gibi olmadığına da çok üzüldüm :(
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

şimdi bu keke süt yada yoğurt konmuyormu allah aşkına bana bilgi verin kek yaptım sonuç hüsran borcamda yaptım acaba ondanmı?? kekin içine yoğurt kattım benden bu yüzden içi hamur gibi kaldı olabilirmi?

Adsız dedi ki...

merhabalar sevgili mügecim ben sitenizi daha yeni keşfedenlerdenim yanlız yaptığın havuçlu kek bir harika görünüyor ben yaptım borcamda fakat içine 1 bardak yoğurt koydum yoğurtsuz olmaz die düşündüm ama ne çok kabardı nede güzel oldu içi hamurlaştı sonradan üstelik pişip pişmediğine bakmıştım... buğün ilk işim kek kalıbı almak olacak yeni evli çok acemiyim.. arkadaşta yediğim mükemmeldi ben yapabilirmiyim acaba? şimdi bu keke yoğurt yada süt konulmuyormu:))bana bilgi verirseniz çok sevinirim..

ceren dedi ki...

merhabalar sabahtan beri yorum yazmaya çalışıyorum başarısız oluyorum meğerse bi hesap açmam gerekiyormuş? mügecim tekrar merhabalar sitenle yani tanıştım sayılır çok güzel tariflerin var.. ben yen evli ve yemek yapmayı fazla bilmeyen biriyim:)) aynı zamanda çalışıyorum havuçlu kekin yaptım fakat beceremeim sade keki çok ii yapmıştım fakat ben bu keke yoğurt kattım bir bardak acaba bu yüzden olmuş olabilirmi? içi sonradan hamurlaşmış gibiydi gerçi ilk yapışım eminim zamanla öğrenicem bende ama yoğurt yada süt katılmazmı?

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Ceren;
Öncelikle hesap almana gerek yok, sadece ben yorumları onaylayarak yayınlıyorum sana gitmedi gibi gelmiş o nedenle.
Havuçlu kek tarifinde yoğurt yada süt yok canım, eklediğin zaman hüsran oluyor. Ben bir kere 1 bardak süt ekledim, yapış yapış bir şey oldu.
ama yoğurt ile çok güzel yumuşacık oluyor. Yanlız yoğurduda yine bu tarife ekleme yaparak değil, blogda kekler bölümünde "Havuçlu Muffin" olan tarif ile yapmalısın. Yani annemin tarifine dokunma :) İlla yoğurtlu yapacaksan benim muffin tarifi ile yap.
Sevgilerimle canım...

Adsız dedi ki...

HER ŞEYİ DEDİĞİNİZ GİBİ YAPTIK.AMA KEK ÖNCE ÇOK KABARDI VE SONRA DİİNE OTURDU VE İÇİ DE PİŞMEDİ.ACABA SEBEBİ NE OLABILIR.

Müge Hüner dedi ki...

Merhabalar;
Açıkçası zamanından önce fırını açmış olmanız dışında aklıma bir şey gelmiyor. Kabarınca piştiğini düşünüp fırının kapağını erkenmi açtını acaba?
Kaldıki havuçlu kek piştiği zaman bile hafif nemli yoğun bir kek. Birde az pişince nemli kalmış olabilir.
Kekin ziyan olmasına çok üzüldüm, inşallah bir sonraki deneme çok çok güzel olur.
Sevgilerimle

cigdem dedi ki...

sevgili müge
ılk defa sıtene gırıyorum havuclu kek arıyordum kı harıka bı kek gözume carptı ve yaptım havuclu hıc kek yapmamaıstım terettut ıcınde yaptım bıraz sekerını az koydum ve borcamda yaptım 40dakıka gıbı bı surede pişti tadına baktım kı enfes sen bı harıkaasın ellerıne saglık

Adsız dedi ki...

SEVGİLİ MÜGE
Havuçlu kek tarifiniz harika.başarılı olurmu diye hiç tereddüt etmeden denedim ve çok memnun kaldım.Ellerinize sağlık

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Tülin;
Çikolata sosu olarak Dr.Oetker kullanıyorum. Üzerindeki tarife göre hazırlayabilirsin.
Yada benim gibi mikrodalga fırında pişirebilirsin.
Nasıl dersen; Pratik Lezzetler kategorisinde, Kakaolu Muzlu Puding tarifinde uzun uzun anlattım.
Sevgiler

Unknown dedi ki...

merhaba ben Nihan
kekin üstündeki çikolata sosu nasıl hazırlıyoruz ve de nasıl o sekilde dökebiliyoruz:) cok güzel görünüyo ben de yapmak istedim cumartesi günü cokmühim misafirlerim var:)

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Nihan;
Tülin e yazdığım yanıt aynen senin içinde geçerli :)
Üzerine dökme kısmında ise özel bir şey yok, sadece yemek kaşığı ile yavaş yavaş oluklarından akıtıyorum :)
Sevgiler

Adsız dedi ki...

bu aralar bittikçe yapıyoruz bu keki. Can bayıldı tadına e bizde tabii. İyiki paylaşıyorsun tariflerini bizimle sen olmasaydın biz ne yapardık ;)

Adsız dedi ki...

geçenlerde erkek arkadaşımla birlikte ıssız adam filmene gittik (muhteşem bir film ) orda adam sevgilisine havuçlu tarçınlı kek yaptı...sevgilimde tutturdu bana havuçlu tarçınlı kek yap die :)bu tarif süper görünüyor... inş. becerebilirim :)))

Adsız dedi ki...

merabalar muge hanım bugun canım havuclu kek cektı ve bloglarda gezınırken senın tarıf gozume carptı ve bugun denedım tek kelımeyle harıka oldu.annemle babam bayıldılar tatlı sevmeyen babam 2 dılım yedı ve tabı bundan sonra bu kekten sureklı yap dedı.tesekkur ederım gercekten harıka bır tarıftı yumusacık.SEMRA

gülay dedi ki...

merhaba müge,havuçlu kek tarifini bu akşam yaptım.henüz soğumadı ama 2 dilimini yedim çoktan:))eminim soğuyunca çok daha lezzetli olacak.tarif için çok teşekkür ederim.en kısa zamanda krem şantili kek tarifinide denemek istiyorum.eline sağlık hoşçakal.

seyabb dedi ki...

Havuçlu keki sevmeyen yok galiba...En çokda bizim çocuklar seviyor

Adsız dedi ki...

tek kelimeyle muhteşem oldu teşekkür ederim eline yüreğine sağlık bende üzerine pudra şekeri serpiştirdim harika oldu

Adsız dedi ki...

Kek muhteşem bir lezzette oldu ancak silikon kalıp kullandım ve çıkartırken kek üç parçaya bölündü. Acaba kalıbı yağlamadığım için olabilir mi?

Müge Hüner dedi ki...

Merhabalar;
Normalde silikon kalıplar yağlanmıyor diye biliyorum (hiç kullanmadım) ama havuçlu kek şeker oranı yuksek bir kek oldugu için belkide yapışma ihtimali diğer keklere göre daha yuksek.
Ben teflon kek kalıbında yapmanızı, kalıbı katı yağ ile yağlayıp unlamanızı ve fırından çıktıktan 5 dk. sonra ters cevirmenizi öneririm.
Borcam da yapacaksanızda kalıbın alt kısmına yağlı kağıt sermenizi, kağıdıda çok hafif yağlamanızı öneririm yine.
Umarım bir sonraki sadece tadı ile değil görüntüsü ile de sizi memnun eder.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

ıssız adamı izledikten sonra havuçlu kek yapmak farz oldu derken sizin tarifinizi buldum. denedim ve harika oldu.

Adsız dedi ki...

Merhaba Muge Hanim,
Bende kekinizi denedim ve super oldu, esim Kilisli cok begendi, ben uzerine krem peynirli sos yaptim, vede sekerini 2 bardak kullanmama ragmen bana biraz sekerli geldi (Amerikadaki toz seker Turkiyeninkine gore daha sekerli gibi) bir dahaki sefere biraz azaltacagim. Iki kizimda cok begendi ve inanin komsularimada nasip oldu herkesten iyi not aldi yani, ellerinize kollariniza saglik, bu arada yeni yilinizda hayirli ve ugurlu tabiki saglikli olsun.
Sevgilerimle,
Mine (New York)

Adsız dedi ki...

merhaba ben yasemin'in blogundakını yaptım olmadı, çok üzüldüm anlatamam:( bunu denesem mı bılemedım....ece adım bu arada

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Ece;
Kekinin olmamasına çok üzüldüm, Yaseminciğimin her şeyi çok güzeldir çünkü.
Benim kek ile ilgilide tek söyleyebileceğim şu ana kadar olumsuz bir yorum almaması..
Damak zevkleride ayrıdır tabi.
Umarım dener ve memnun kalırsın.
Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

biz hiç tatmadıgımız için bir fikrimiz yok yarın erkenden kalkıp yapacam ve tat konusundaki yorumumu ozaman yaparım

Adsız dedi ki...

Merhaba Müge hanım öncelikle güzel tarifleriniz ve detaylı anlatımlarınız için teşekkürler.Vakit buldukça tariflerinizi deniyorum ve çoğu tarifleringüzel anlatımlarından dolayı:)gayet güzel oluyor.En son havuçlu kekinizi denedim tadı ve kıvamı çok güzel oldu fakat pek kabarmadı nedeni nedir acaba ya da havuç olduğundan dolayı ancak bu kadar mı? kabarabiliyor bilgilendirirseniz sevinirim kolaylıklar diliyorum.İyi günler

Müge Hüner dedi ki...

Sayın Adsız;
Güzel sözler için çok çok teşekkürler, çok memnun oldum.
Havuçlu kek çok kabaran bir kek değil, fotoğraflarda da göreceğiniz gibi normal kek kalıbında 6-7 cm, tepside yada borcamda da 3-4 cm. kabarıyor. ama kürdan batırdığınızda temiz çıkıyorsa ve lezzetide yerinde ise problem yok demektir:)
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

ellerinize saglık tarif için çok tesekkür ederim dün aksam yaptım harika oldu

Adsız dedi ki...

Müge hn. merhaba,

Öncelikle soslu olan havuçlu kekiniz süper görünüyor,ellerinize sağlık..Ben daha önce hep borcamda kek yaptığım ve kek kalıbı kullanmadığım için,verdiğiniz tarif nasıl bir kek kalıbı için uygundur?Yani büyükçe bir kalıp derken tam olarak hangi boyutta bir kalıpla sizin resimdeki halini alır? kolay gelsin,çok teşekkür ederim.

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba;
Güzel sözleriniz için teşekkür ederim.
Benim kek kalıbım 26 cm.lik klasik kek kalıbı, fotoğrafta görülen kalınlıkta 20 dilimden oluşuyor.
Sevgilerimle

Adsız dedi ki...

Müge hn selamlar.

Kekiniz enfes görünüyor. Çikolata sosunu hem kek hem de sos soğuduktan sonra koyuyorsunuz değil mi?

teşekkür ederim,ellerinize sağlık.

Müge Hüner dedi ki...

Merhabalar;
Evet, çikolata sosunu, hem sos soğuyup, hemde kek soğuyunca döküyoruz. Yoksa sıcaklığı ile sosu içine çekebiliyor.

Adsız dedi ki...

meraba lar 32 yaşındayım bugüne kadar hiç havuçlu kek yemedim neden dir bilmem canım çekti kendim yapıcam dedim ve bir çok tarif arasından tarifinizi kullandım tek kelimeyle nefiss annenizin ellerinden öperim :-)) diğer tariflerinizi de en kısa zamanda deneyeceğim.iii günler

balımm dedi ki...

merhabalar inanın 32 yaşındayım ilk defa canım havuçlu kek istedi nereden estiyse :) bir sürü tarif arasından sizin annemin tarifi diye belirtince bunu denemek istedim çünkü annemi 1 yıl oldu kaybedeli ve tek kelimeyle annenizin ellerine sağlık allah uzun ömürler versin harika nefiss bir kek en kısa zamanda diğer tariflerinizi de deneyeceğim.benim annemde çok güzel yemekler yapardı ölümü çok ani ve zamansız oldu bütün bilgileri yanında götürdü ...sevgiyle ve annelerinizle kalın..

Adsız dedi ki...

Ben annenizin tarifine göre yaptım ama çok tatlı oldu.
2.5 bardak şeker çok geliyor.
Kek pişti ve çok tatlı oldu. Tatlılığını almak için ne yapmam gerekiyor? Üzerine ne döksem tatlılığını alır?

Adsız dedi ki...

merhaba Müge hn
Dün akşam havuçlu keki yaptım ve enfess oldu.. Yalnız ben mixer kullanarak karıştırdığım için biraz zorlandım.. Siz sıvı olanları mixerle karıştırdıktan sonra unlu olan kısmı da ekleyince elle mi karıştırıyorsunuz?

teşekkür ederim.

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba;
Evet havuçları ekledikten sonra, çok koyu, sert bir karışım oluyor.
Eğer mikserinizin devri düşük ise zorlanabilir.
Çırpma teli ve kol kuvveti kullanabilirsiniz bu aşamada :)
Zaten havuçlar hemen su saldığı için bir iki karıştırmada gevşiyor karışım.

Sevgiler.

HAYAT dedi ki...

müge hanım merhaba size mail yollamıştım ama geldi mi bilmiyorum havuçlu kek olarak sitemde de yayınlamak istiyorum sizin izniniz olmadan yazmak istemedim mailde açık olarak anlattım.
havuçlu kek gerçekten enfes oldu teşekkürler engin bilgileriniz için...

Ahmet Bütün dedi ki...

yaptım vallahi ama limon kabuğunu unuttum umarım güzel olur. fırında şu anda, pişiyor :P teşekkür ederim tarif için :)

Ahmet Bütün dedi ki...

merhaba, keki yaptım ama ben tarçınını fazla koymuştum çünkü severim tarçını daha güzel olur diye düşündüm ama tarçın pişince tadi çok değişiyor ilaç gibi oluyor o yüzden tadı biraz değişti. ceviz de yoktu o yüzden fıstık koydum kabarması falan iyiydi. tarif için çok teşekkür ederim. limon kabuğunun ve tarçının miktarının çok önemli olduğunu belirteyim.

sudecan dedi ki...

havuçlu keki denedim. gerçekten çok lezzetli oldu. belki şimdiye kadar yaptığım en iyi keklerden biriydi. tarif için çok teşekkürler.. birkaç deneyimimi de paylaşayım yapacaklar için. kek karışımı çok sert gibi duruyor fırına girmeden önce. ben önce biraz süt koysam mı ki diye tereddüt ettim fakat tarife sadık kalmayı tercih ettim. iyi ki de öyle yapmışım. havuçlar sanırım sulanıyor ve yumuşacık bir kek çıkıyor ortaya. bir başka deneyimim, ikinci yapılışındaki gibi yumurtanın aklarını ve sarılarını ayrı ayrı çırparsanız pamuk gibi bir kek elde ediyorsunuz. ben bu şekilde yaptım ve herkes çok beğendi. hele o müthiş tarçın kokusu... herkese tavsiye ederim.

Adsız dedi ki...

müge apla tepsinin altına yağlı kağıt sermek şartmı?
tepsiyi yağlayıp unlasak olmaz mı?
seni seviyorum aplacım

Müge Hüner dedi ki...

Betülcüm;
Tabiki yağlayıp un serpersende gayet güzel olur.
Yağlı kağıtda bir seçenek sadece.
Sevgiler.

Adsız dedi ki...

merhaba,bugün havuçlu kekinizi denedim.süper oldu.ayrıca tariflerle ilgili ayrıntılarıda bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim.bu arada protiferol tarifinizide denedim.yiyen herkes çok beğendi.ellerinize,emeğinize sağlık.

Adsız dedi ki...

canım kekin çok güzel gözüküyor ama bir malzeme eksik değilmi süt yada başka bir şey koymuyormuyuz ben butarifi yaptım çok katı oldu tecrübelerime dayanarak içine 1 bardak elmasuyu ekledim yumuşacık oldu cevabını bekliyorum serap-tekin@msn.com

Adsız dedi ki...

kekinize bayıldım bi kaç kez yaptım işyerime bile getirdim bayıldılar tarifi paylaştığınız için teşekkürler.

........ dedi ki...

ayyyy çok güzel oldu bide çikolata soslusunu deniycem

Adsız dedi ki...

Tebrikler... Havuçlu kek harikulade oldu... Böyle müthiş bir kek yapabileceğim hiç aklıma gelmezdi. Çokkkkk çoookkk çok teşekkürler...

Adsız dedi ki...

bizde keke bayıldık yapalım dedik yaptık kalıba koyduk bi parça bişe çıktı o da fırına koyarken kalıp açıldı hamur olduğu gibi fırına döküldü şmdi iki lokma bişey fırına attık bakalım nolcek

katinmangan dedi ki...

Merhaba Müge hanım. Havuçlu keki ilk defa yaptım, sizin tarife göre. Gerçektan harika oldu!!! Eşim ve görümcelerim bayıldılar :) Yalnız birşey soracağım. Kekim fırında çok güzel kabardı (45 dk. pişirdım), ama fırını kapattığım anda yaklaşık 1-1,5cm kadar indı. Neden acaba? Yoksa bu normal mı?Cevabınız için şimdiden teşekkürler!

Adsız dedi ki...

hayatta kek yapmayı beceremezdim bikaç defa facia souçla karşılaşınca kek denemelerimden vazgeçmiştim kızımın ısrarı üzerine sizin bu tarifinizi denemeye karar verdim ve sonuç mükemmeldi hatta bu keki ben mi yaptım gerçekten diye düşündüm kızım çok mutlu oldu ve inanın 24 saat içerisinde bitirdi bu güzel ve anlaşılır tarifiniz için çok teşekkürler şu anda sitenizde elmalı kek tarifi araştırıyorum umarım bu denememde güzel sonuçlanır sevgiler

Müge Hüner dedi ki...

Sayın katinmangan;
Güzel sözlerinize çok teşekkür ederim.
İnanın çok dikkat etmedim fırından çıkınca bir miktar sönme oluyormu.
İlk yaptığımda dikkat edeceğim ama lezzetinde ve kıvamında sorun yok ise belkide normaldir :)

Sevgili Evren;
Çok çok teşekkürler çok mutlu oldum, umarım bundan sonrada sık sık yapar kulaklarımı çınlatırsınız:)
Sitede elmalı kek yok, çünkü ben pişmiş elma sevmiyorum:( ama elmalı kurabiye var :)
Sevgiler.

Ceren dedi ki...

Selam Müge Abla,

Ben senden cok kücügüm sanirim ama Kek yapmaya heveslendim ve aklima ilk "Havuclu Kek" geldi. Tesadüfen bu Sayfayi buldum ve sana bi Sorum olucak umarim yardimci olursun. Hani daha fazla sekerli sevenler'e Annenin Tarifini vermissin ya, ben senin Tarifini denemek istiyorum ve karasiz kaldim cünkü sendeki seker oraninin nekadar cok ve nekadar az oldugunu tam olaram bilmiyorum, malum hic yalniz basima Kek yapmadim :)Orta Sekerlimi oluyor? Cevap Yazarsan sevinirim! Saygilarimla, Ceren.

reyyan dedi ki...

selam müge tariflerine hayran kaldım görüntüler resimler mükemmel. henüz sayfanla çok yeni tanıştım. ziyaretine zaman zaman gelmeye çalışacağım.seni arkadaş listeme ekleyemiyorum:( çünkü bloger olduğu için.
sevgiler
banada beklerim canım.

Müge Hüner dedi ki...

Cerencim;
Annemin tarifi çok tatlı oluyor, ben hiç o şekilde yapmıyorum.
Birde balküpü marka şeker kullanıyorum ve o diğer markalara göre çok tatlı bir şeker.
Yani 2 su bardağı balküpü şeker ile tam kıvamında oluyor bu kek.

Birde yumurtaların oldukça iri olması lazım. Eğer küçükse çoğu zaman 4 yumurta ile yapıyorum ben.

Umarım yardımcı olmuşumdur, dene ve bana sonuçları yaz olurmu ?
Sevgilerimle...

handan dedi ki...

mügecim merhaba senden birşey rica edebilirmiyim ben cevizli tarçınlı elmalı kek yapmak istiyorum bana elmalı kekinin tarifini yazabilirmisin senin keklerin çok güzel oluyor

Müge Hüner dedi ki...

Handan şekerim;
Ben pişmiş elmalı lezzetleri sevmediğim için hiç denemedim bu güne kadar.
Ama benim havuçlu kek tarifimi, 3 su bardağı rendelenmiş havuç yerine 3 su bardağı rendelenmiş elma ile yaparsan çok nefis bir kek elde edersin diye düşünüyorum.
sonucu banada bildir olurmu?
Sevgilerimle.

handan dedi ki...

mügecim sağol canım sonucu yazıcam sana öpüyorum

handan dedi ki...

mügecim havuçlu kekini sürekli yapıyordum misafirlerim gelicekleri zaman havuçlu kekinden mutlaka yap diyolardı pazar günü elmalı keki yaptım harika oldu artık bundan sonra elmalı keki de sürekli yapıcam canım iyiki varsın öpüyorum seni

Nezaket dedi ki...

bu keki denedim gerçekten çok güzel oldu çokda güzel kabardı böyle güzel bi tarife tşk etmeyi de bi borç bildim her yiyen beğendi herkese tavsiye ederim tarif için tşkler...

pembecikolata dedi ki...

Müge Hanım sizinde önerdiğiniz gibi bir sonraki kek tarifim kesinlikle bu :) Yorumlara bakınca kesinlikle aradığım tarifin bu olduğunu söyleyebilirim. Pişirdikten sonra görüşleri yazarım...Bu arada annenize de ayrıca teşekkürler:)

Adsız dedi ki...

denedimmm..çok güzel oldu...:)

sezinetta dedi ki...

denedim..şahane oldu.. :))

Adsız dedi ki...

Margarinsiz kek tariflerini görünce seviniyorum:) Annem eve margarin almıyor,margarin hakkında internette çok şey yazıldı.Keke de sıvıyağ yakışıyor zaten:)

Elinize sağlık kaliteli bir kek olmuş:)

Adsız dedi ki...

Ben bu siteye hasta oldum bir insan nasıl böyle harika yemekler yapabilir.Ben çalışan bir bayanım ve bende böyle güzel yemekler yapmak istiyorum ama yapamıyorum bunun bir formülü varmı acaba...

Unknown dedi ki...

Merhaba Sevgili Müge,
Havuçlu kek tarifini tam 3 kez denedim.Her seferinde övgü aldım.Havuçlu kek yemeyenler bile severek tükettiler.İyi ki tarifi bizimle paylaştın.Teşekkür ederim.Ellerine sağlık...Henüz sitemde tarife yer vermedim, ama en kısa zamanda gerçekleştireceğim.Bana da beklerim.
http://pastadiyari.blogcu.com

Adsız dedi ki...

Harika bir kek... İki kız arkadaş denedik ve tadına vara vara yiyoruz şu anda..Ellerinize sağlık..

selyus dedi ki...

merhaba hünerli bayan :)
benım artık favori yemek sitem övgü toplayan havuclu kek ve ıspanaklı pastadan sonra sensin..
Artık denemek ıstedıgım yeni bir tarifte ilk senın sıtene bakıyorum..
Tarıfler ıcın tesekkurler
ellerine kollarına saglık..

Adsız dedi ki...

mükemmelsiniz 25 yasındayım hayatımda ilk defa bi hamur işini en azından havuçlu keki mükemmel yaptığım için o marifetli ellerinizden öpüyorum süpersiniz dürüst tarif eksiiksiz tarif mükemmel anlatım biçiminiz beni başarıya götürdü çok mutluyum saygıLar ....

Dilek dedi ki...

merhabalar, kekinizi hafta sonu denedim. cok guzel oldu. havuc miktarini ayarlamakda acemilik cektim ama yine de cok guzel yumusacik bir kek oldu. icinde tarcin ve cevizle pek guzeldi. esim ve annem, komsumuzun kucuk kizi cok begendiler. ben de tabi ki. elinize saglik. tarif icin cok tesekkurler. bundan sonra burdan takip edecegim insallah. iyi gunler :))

Begonvil dedi ki...

ben de bugün denedim bu keki.çok güzel oldu.ama tarçını biraz fazla kaçırdım sanırım hafif bi acılık geliyor yerken.daha annemler tadına bakmadı ama babam çok beğenecek bence.havucu ve cevizi çok seviyor çünkü.
tarif için teşekkürler...
siteyi uzun süredir takip ediyorum.22 yaşındayım öğrenciyim.mutfakta olmayı çok seviyorum.bugün dedim ki neden üye olmadım bu zamana kadar:D

kütahya dedi ki...

havuçlu kekte süt yok mu üzerine birşey dökmedim misafirim gelecekti riske atmamak için bir bardak süt koydum.koymayınca kuru olmuyor mu

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Kütahya;
Bu tarifte süt yada yoğurt yok.
Havuç nem verdiği için kuru olmuyor, süt eklemeden orjinal tarifi denemenizi öneririm.
Eminim çok beğeneceksiniz.

ismail dedi ki...

deniyelimn bakalım nasılmış :)

Adsız dedi ki...

tariflerinizi çok beğeniyoruz.başarınızın devamını diliyorz

cigdem dedi ki...

merhaba bu tarifinizle havuçlu keki uzun zamandır yapıyorum. herkes çok beğeniyor. emeğiniz için çok teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Merhaba Sevgili Müge havuçlu keki yaptım çok güzel oldu . Portakal Ağacını geçtin. Buna inan Teşekkür ederim .Enver ATİK.

Adsız dedi ki...

merhaba müge abla. ben kek yapma konusunda gayet deneyimsizimdir. bugün senin tarifini gözüme kestirdim ve uyguladım. bence çok lezzetliydi fakat tek fazlası vardı ; o da yağ oranıydı. biraz daha hafif olsaydı daha iyi olabilirdi sanırım. teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

bayıldım sizin tarıfınıze ellınıze sağlık yemedım ama yemış kadar oldum sağolun dahada yenı tarıflerınızı ıstıyoruz kalın sağlıcakla:D

Adsız dedi ki...

iyi günler. ben hünerli bir bayan değilim, aksine ilk defa internetten tarif alarak hamur işi yapan bir erkek öğrenciyim:D. gece dolabı açtığımda karşımda havucu görünce ilk olarak aklıma kek yapmak geldi. ailem de bugün şehir dışında olduğu için bunu fırsat bilip annemin bütün malzemelerini kullanarak tarifi uyguladım. hayatımda ilk defa kek yaptığım için uğraşımın sonucunun başarı mı ya da hüsran mı olacağını bilmediğim için -birazda gösteriş amaçlı- her aşamayı videoya kaydettim. sonuç ise mükemmel. kendimi artık size adıyorum bayanlar:) tarif için çok teşekkürler. yalnız bir hata yapmışım, sanırım benim tatlı kaşığım çok mu büyük ne tarçın kokusu bütün apartmanı sardı ve kek tarçından görünmüyor:D:D:D:D teşekkürler hünerli bayanlar, ellerin kollarınız dert görmesin..
saygılar....

Adsız dedi ki...

reyyan buyurgan:
bugün denedim şu anda pişiyor ama harika kokuyor.çok sağolun tarif için

Adsız dedi ki...

Uzun zamandır çalışan bir bayanım 7 yıldır evli ber çocuk annesiyim ve hala çalışıyorum akşamları yemek yapmak güzel ama değişik yemekler yapmak farklı tatlar yapmak istiyorum.Sitesiniz devamlı takip ediyorum..bende güzel kekler yapmak istiyorum..Başarılarınızın devamını diliyorum sizleri tebrik ediyorum...

Adsız dedi ki...

tarif harika ... tereddütsüz yapılabilir ....
blogdaki bütün tarifler gibi

Saliha dedi ki...

oooo masallahı var jkekının:)annecıgıne ve senın ellerıne saglık sarı sekerım:))

Adsız dedi ki...

ayyy bende şimdi fırına attım.çok merak ediyorum doğrusu.herkes çok beğendiğine göre çok güzel olucak.şimdiden tarif için çok teşekkürler.ayrıca bu bilgisayarı ve interneti bulandan da Allah razı olsun.biribirinden güzel tarifler buluyoruz.

Adsız dedi ki...

Ülkü:bende biraz önce yaptım çok güzel oldu.Aynen tarifteki gibi yapın ne eksik ne fazla Müge Hanım ölçülerini çok güzel tutturmuş doğrusu.daha önce kek yapmamış birirsi çok rahat yapabilir.Müge hanım başka tariflerirnizide bekliyorum hepsini denemek istiyorum

nilgun dedi ki...

olay budur arkadaşlar müge yıne super yıne harıkalar yaratmış denedim harıka oldu mutlaka mutlaka deneyın Mügecim sana ve tarıflerine bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmm

Adsız dedi ki...

merhaba,

kekiniz cok guzel gorunuyor,denemek ve sizin blogun adini vererek yayinlamak istiyorum.acaba musaade edermisiniz?

iyi gunler diliyorum.

Adsız dedi ki...

çikolata sosu dondurmalara dökülenlerdenmi yoksa pişirilen sosmu

Müge Hüner dedi ki...

Adsız;
Her ikisi de olur.
Pişirilen sos kullanacaksan, ılık ya da soğuk olarak döksen iyi olur, yoksa içine çekip hamurlaşabilir kek.
Şimdidien afiyet olsun. :)

zeynep dedi ki...

havuçlu keki az önce denedim ama kek değilde havuçlu irmik tatlısı oldu sanki parça parça:)kabartma tozunu iki paket atmıştım annemin ısrarı üzerine, birde çok çabuk pişti benim kek,yarım saat bile olmadı:)bu yüzden olabilir mi sizce..sebebini bulmalıyım değilse bir daha denemeye cesaretim yok.. tadını da çok beğendik ama:(..

Adsız dedi ki...

Havuçlu kek de havuç yerine rendelenmis balkabagi kullanirsaniz da çok lezzetli oluyor.özellikle çocuklara balkabagi gibi yararli bir sebzeyi yedirmenin en kolay ve zevkli yolu...Tavsiyeederim.Sevgiler!

nurdan dedi ki...

merhabaler ben nurdan bende sürekli sizin tariflerinizi takip ediyorum ve hamur işleri ile uğraşmayı çok seviyorum.ben havuçlu keki her zaman yaparım ama üzeri kremalı çok daha güzel oluyo denemediyseniz kesinlikle tavsiye ederim .kremamda bir bardak süte 2 kaşık şeker 1 kaşık silme un genelde pastalarada bu kremayı kullanıyorum

pyazar dedi ki...

tarifi denedim ve harika oldu. havuç fazla gelir demiştim ama tam oldu. ben şekeri 2,5 bardak kullandım. bu keke şeker yakışıyo. tarif için teşekkürler.
Pelin Y. T.

pyazar dedi ki...

denedim harika oldu. teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Merhaba,daha dun bu keki yaptim ve mukemmel bisey.mutfaga kacip kacip butun bi keki yeme hayalleri kuruyorum,yiyen herkes de cok begendi,eline kalbine saglik,yeni tarifler eklersen cok mutlu edersin beni..=))

yasemin dedi ki...

ayol 2 su bardağı şeker ne şekerim? çok tatlı olmaz mı ki?

Burcu dedi ki...

denedim cok guzel oldu, daha once yaptigim havuclu kek tariflerinin yaninda bu en iyisi:) yazilarinizi bekliyoruz :)

Londra'dan Burcu

Başak dedi ki...

Merhaba
Uzun zamandır yapmak istediğim havuçlu keki sizin tarifinizle yaptım.Denediğim için memnunum.Çok güzel kabardı tadı harikaydı.sadece kalıptan düzgün çıkaramadım.(Sanırım silikon kalıp kullanmayı bilmiyorum :))Paylaşımınız için teşekkür ediyorum.Sevgiyle kalın.

Unknown dedi ki...

havuçlu kek tarifinizi denedim.çok güzel oldu teşekkür ederim.

Duygu dedi ki...

Bu tarifi gördüğümden beri hep yapıyorum bu keki.Çok da güzel oluyor herkes çok beğeniyor.Çok teşekürler...

Adsız dedi ki...

Tüm ölçüleri tam kullandım ama çok katı bir kek hamuru ve neticede yüzü kuru, keserken çatallarken ufalanan bir sonuç çıktı. Sizce neden?

Adsız dedi ki...

BENİMKİDE KESERKEN UFALANIYOR AMA LEZZETİ ÇOK GÜZEL NERDE HATA YAPMIŞ OLABİLİRİM.

Adsız dedi ki...

Slm Müge hnm,
Bende gizli takipçilerinizdenim :)) Siteniz ve samimiyetinize hayranım..Eğer vakit sorununuz yoksa ve yumuşacık pufidik bir kek yapmak istiyorsanız yukarıdaki malzemeler ve aşağıdaki yapılış şekli ile yapmanızı şiddetle öneririm.demişsiniz bende aynen öyle yaptım..Sonucu oğlumla sabırsızlık içinde bekledik onunda katkıları oldu tabi :))
Sonuç ve tat mükemmel...Tarifi bire bir uyguladım..Görüntü süper oldu..Daha öncede havuçlu kekler yaptım ama kesinlikle bundan sonra bu tariften vaz geçmem...Çokkk teşekkürler.Size resimlemek isterdim ama fot. mak.yok :(( Tekrar teşekkürler..

Adsız dedi ki...

Selamlar..tarifi aldıktan sonra hiç üşenmeyip sabahın 4 ünde kalktım yaptım.tadı süper oldu ama okuyacak arkadaşlara benden küçük bir dip not : şu yumuşak,plastik pasta kalıpları var ya,,onlarla sakın denemeyin :((( sonu benim gibi hüsran olup , parçalanan kekinizin tadını alabilmek için küçük parçaları toplamaya çalışabilirsiniz.. tarif için çok teşekkürler..sevgilerle.. özlem

nurten dedi ki...

selammm... ben tarifi bu aksam yaptim bakin eger yapsammi yapmasammi diyee suphe edenler varsa........hemen deneyin cunku mukemmel oldu.. cok acayip kabardii.. cocuklarim bayildi.. muge hanim ellerinizee saglik bende size 10 puan saygilar nurten .....

Nisa hobi dedi ki...

siteye gireli tam 2 saat oldu bir türlü çıkamıyorum.Tariflerine bayıldım.Süpersin.Hele browni tarifindeki sosta yumurta olmaması harika,yumurta kokusu yüzden browni yapmıyordum.Hemen denicem.Teşekkürler.....

Adsız dedi ki...

merhabalar..

tepside havuçlu kek tarifinizi hafta sonu yaptımm.. verdiğiniz tüm bilgilere harfiyen uydum ve kekim çok güzel oldu... malesef kalıpta kek yapmayı beceremediğimden ve kalıp kek tarifleri tepsi için ufak miktarlarda olduğundan şimdiye kadarki hiç bir kekim böyle güzel olmamıştıı...ne güzel bildiğini paylaşmaktan çekinmeyen birisinizi... tüm tariflerinizi fırsat buldukça denemek için sabırsızlanıyorum.. paylaşımlarınız için çok tşkler..

neyim.var.neyim.yok.satıyorum dedi ki...

merhabalar
önelikle tarif için teşekkürler. 180derecede 50 dk çok degilmi acaba şimdi yapıoyurm ben 35inci dk da kekeın uzerı yanıo gıbı geldı bana hemen kapattım.fırınım mı sorunlu benım anlamadım

selma dedi ki...

yaptım ve çok beğendim.yalnız evde ceviz olmadığından bolca kuru üzüm koydum. herkes havuçlu keke en çok yakışanın ceviz olduğunu düşünür ama üzümlüde çok güzel

aykiz dedi ki...

Merhaba Muge Hn;

Daha once de havuclu kek yapiyordum ama sizin tarifiniz cok daha guzel. Bir ara fena takildim, haftada bir havuclu kek yapiyordum. Sonra komsu bloglarin (yaso, portakal agaci) limonlu, armutlu ve cevizli keklerini denemeye basladim. Hepsi de cok cok guzel, emeginize saglik. Yalniz her keke yarim cay kasigi karbonat kullanmak adetim oldu. Umarim bir yan etkisi yoktur :)

Sevgiler..

Zeynep dedi ki...

Size nedemeliyim bilmiyorum sevgiyle ve büyük bir merakla takip ediyorum kısaca harikasınız Müge hanımcım ayrıca havuclu kek tarifinizde muhtesem oldu.Yüreğinize sağlık..
Muhabbetle...

Adsız dedi ki...

Havuclu kek tarifinizi denedim gercekten cok guzel oldu.esim ve cocuklarim buyuk bir keyifle yediler.cok tesekkurler.

Adsız dedi ki...

merhaba mügecim,birazdan misafirlerim gelecek ne yapsam diye dusunurken senin tarifinle karsilastim ve şu an firinda inşallah memnun kalırım canım umarım senin yaptığın kadar lezzetli olur sevgiler... melike

Adsız dedi ki...

Müge Hanım

Uzun zamandır takipçinizim, havuçlu keki geçen cumartesi günü kızımın doğumgünü için yaptım, bana sadece küçük bir parca kaldı ;))) Keki birgün önce yaptım, gece dinlendirdim, harika oldu . Yalnız bazı yorumcu arkadaşların belirttiği gibi bu tip kekler silikon kalıplarda olmuyor. Kaliptan çıkarırken bayağı bir endişelendim. Tarif gerçekten çok teşekkürler. Benim gibi çikolata ve türevlerini pek sevmeyen biri için çok iyi bir alternatif oldu. Sıra bonfile kulelerinde , onu da yaptığım zaman size yorum bırakacağım.
Sevgiyle Kalın

Sevim Kerküklü

Adsız dedi ki...

mrb müge hanım ben tepside havuçlu kekin malzemelerini bulamıyorum ölçülerini yani yazarsan sevinirim eline sağlık süper görünüyor...

Müge Hüner dedi ki...

Adsız;
Aynı ölçüleri kullanıyoruz yazıda da belirtmiştim.

sevgiler.

Adsız dedi ki...

tarif için çok teşekkürler elinize sağlık tarifinizi uzun zamandır yapıyorum havuçlu kekler içinde bu tarifin üzerine başkasını tanımam :)

Adsız dedi ki...

mükemmel bir tarif herkes hayran kalıyor kekime...:)

Muhterem dedi ki...

ablacığım, havuçlu keki denedim , henüz tadına bakmadım ama görüntü güzel görünüyor :)
herzamanki gibi harikasın ...

Adsız dedi ki...

merhabalar muge, bu aksam cay icin gelen misafirlerime bu kekten yaptim, kek cabucak kizardigi icin ilk 15 dakikadan sonra yarim saat daha 150 derecede pisridim..icini aldi ve lezzetli oldu, seninki kadar bulgur bulgur durmadi ama misafirlerim bayildi, hayatimda ilk defa sarmalarin dolmalarin yaninda yaptigim kek bitti..alan bir daha aldi..
annene ve sana bu guzel tarif icin cok tesekkurler..
sutlaci ve keki denedim, ikisi de tam tuttu..
anne ve kiz koalisyonundan cok memnunum..
devamini bekliyorum :))
selamlar..

aygüzel dedi ki...

Müge abla aygüzel gene ben:)işim gücüm yok hep senin sitenle meşgulun kolik olduma adeta hergün bakmadan edemiyorum:)havuçlu keki bende yaparım ama içine yoğurtta koyuyorum siz niye koymuyorsunuz.hatta yarım su bardağı yoğurt yarım su bardağı süt kouyorum enfes oluyor.göz kararı yapıyordum ben .ama bu ölçülerle yapmak en ideali:)ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Mugecim,
Ben tepsideki tarifi yaptim ikinci olan, aynen 4 tane yumurta koydum ama nedense biraz fazla yumurta koktu pisince....oylemi olmasi gerek

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba;
Yumurta kokması çok normal değil.
Yumurtalarınız çok büyük olabilir ya da köy yumurtası gibi ağır bir yumurta olabilir.
Yumurtaları şeker ile çırparken vanilyayı eklerseniz hatta 1 çay kaşığı hindistan cevizi eklerseniz kokuyu önemli ölçüde kesecektir.

Sevgilerimle...

Fatih dedi ki...

Gerçekten enfes görünüyor, teşekkürler.

Adsız dedi ki...

keki yaptik oglumla simdi afiyetle yiyoruz.. cok guzel oldu tesekkurler tarif icin :)

nurhan-izmir dedi ki...

oğlum aniden havuçlu keke istedi.yıllardır yapmamışdım.hemen internetden ilk bulduğum bu tarifi yaptım.hemde yeterli malzemem olmadığından yarım ölçüden yaptım.fırından çıkarınca hemen tatdım.süper olmuş.birazdan oğlum eve gelecek ve yiyince eminim çok beyenecek.
teşekkürler tarifi verene.müge ye
herkese afiyet olsun.

Adsız dedi ki...

Sevgili Muge hanim,

Tarifinizi denedim ve cok guzel oldu. Yalniz kek biraz yumusakti, dagilmadi ama dagilacak gibiydi. Acaba ununu biraz fazlami eklesem yoksa bunun icin baska bi sebepmi var? kalibim kucuk oldugundan malzemenin 3/4'unu kullandim, ama kabartma tozunu yinede bir paket kullandim. lutfen cevap yazarmisiniz?

Sevgilerimle,
Deniz

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Deniz Hanım;
Bu kek zaten çok çok yumuşak bir kek oluyor.
Malzemelerde oynama yapınca un az gelip iyice yumuşak olmuş olabilir.
Bir dahaki sefere tam ölçüler ile denemenizi öneririm.
Eğer o zamanda sizin için çok yumuşak ise unu yarım bardak arttırabilirsiniz.

Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Müge Hanım, sizin ve annezin ellerine sağlıl. Bu keki her yaptığımda kendimiz de misafirlerimiz de afiyetle yiyoruz.
Ben genelde bir avuç da kuru üzüm ekliyorum tarifinize. Şu anda fırında iki tane pişmekte, bu sefer içine hindistan cevizi ekledim, sonucu 45 dakikaya kadar alacağız....
Fatmanur

Adsız dedi ki...

Daha önce bu şekilde yapılan, yumurta sarısının ve beyazının ayrı ayrı karıştırıldığı bir kek duymamıştım, dün ilk kez denedim tarifinizi, ben genelde kek yaparım ama kendim yemem fakat bu hayatımda tattığım en güzel kekti ve hiç yemdeğim kadar çok yedim. teşekkürler

Adsız dedi ki...

çok şekerli oldu :((((

Adsız dedi ki...

EVET BUGÜN AKŞAM YAPICAM İŞYERİNE GÖTÜRMEK İÇİN ZZATEN TARİF BAKARKEN AKLIMA GELEN TEK VE GÜZEL İNSAN MÜGE HANIM:)ÖZLEDİM SİZİ BU ARALAR FARKLI KURSLAR YOK MU :)

Arife Toksöz dedi ki...

2007 yılında yapıp yayınladığın bir yazıya hala yorum almak çok keyifli olmalıdır diye düşünüyorum
kekinizi yapıp fırına attım şu an pişiyor, çayı da koydum ocağa umarım sizinki kadar lezzetli olur. şimdi tadacağız bakalım....

hatice k.t. dedi ki...

haarika olduu:))

kırmızı ekoseli battaniye dedi ki...

yaptımmm:)Anne tarifleri her zaman garantidir..Sevgiler..


http://kirmiziekoselibattaniye.blogspot.com/2012/01/havuclu-slak-kek.html

canikom dedi ki...

elinize sağlıkkkkkk.çikolata sosunun o kadar muntazam olarak durmasının veya dökulmesinin bir formulu var mıdır.ben yapamıyorum.çarpık çurpuk oluyor....selamlarrrr

Necla Şölen dedi ki...

Ellerinize sağlık, havuçlu keki ben de çok severim sos ile bir harika gözüküyor. Bir de böyle denemek istiyorum. Blogunuzu takibe ladım, beklerim:=)

Adsız dedi ki...

ben meral havuclu kek ilkdefa yaptım ama çıkolata sosunu sizin gibi olmad ı genede güzel oldu selamlarrrr...

Adsız dedi ki...

Müge Hanım merhaba,
Tarifinizi 2 defa yaptım.

Tarif için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Keki bugün yaptım ve yarın okulumdaki etkinliğe götürecektim. Ama eşimle tadına baktık ve bir dilim bir dilim daha derken kekin neredeyse yarısı bitti. Şimdi bir tane daha yapmak için mutfağa gidiyorum. Havuçlu kekte son nokta budur. Çok teşekkürler.

Adsız dedi ki...

kekin süper oluyor yaptım oldu .çok teşekkürler.kekin gibi sen de muhteşemsin tariflerin çok güzel ve tamamen doğru.bi de ben havuçlu kekin içine kuru üzüm koyuyorum öyle de çok güzel oluyor bunu da paylaşmak istedim

eli dedi ki...

Merhaba, havuçlu kek benim de favorilerimden biridir. Sizin gibi bol havuclusunu seviyorum. Yumusacik oluyor.
Meshur bir sitede (ingilizce)gordugum kadariyla bu keki ABD'de genellikle krempeynirli krema ile beraber servis ediyorlar. Ben de denedim. Harika oluyor. Hafif limonlu ve tatli. havuclu keke cok yakisiyor.
http://www.joyofbaking.com/CarrotCake.html adresinde gorebilirsiniz.

1/4 cup (bardak) (57 gram) tuzsuz tereyagi, oda sicakliginda
227 gram krempeynir (beyaz? labne? ben beyaz kullaniyorum), oda sicakliginda
2 bardak (230 gram) pudra sekeri, elenmis
1 pk vanilya
1 tatli kasigi limon kabugu (istege bagli)

bunlari sirasi ile mikser ile cirpicaksiniz onemli nokta putursuz olmasi. HAvuclu keke cok yakisan bir pasta kremasi oluyor. (hatta baska keklere de cok yakisiyor)

Adsız dedi ki...

evet tarifi aldım başlıyorum inş. sizinki gibi gzel olur..:)

Adsız dedi ki...

Müge hanım, çikolata sosu hazır sos mu?

Müge Hüner dedi ki...

Adsız;
Evet, hazır sos kullandım bu tarifte.
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba,
Farklı bir kek yapmak için internette gezinirken kekinizin resmini gördüm.Bayıldım.Hemen o akşam denedim.Fakat biraz değişiklikler yaparak(yumurtayı 3 adet koydum ve 1 bardak süt ekledim.çikolata sos yapmadım)lezzeti ve görünüşü süper oldu.ertesi gün iş yerime götürdüm.3 gündür yaptığım kek konuşuluyor resmen.ama gerçekten tadı süper oldu...tarif için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

tarifinizi görücülerime yaptım nefis oldu çok teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Merhaba Muge Hanim,
Havuclu kekinizi yaptim, cok da sahne oldu ... Tesekkurler .
,sevgiler nilay

Adsız dedi ki...

bu çok şekerli olmaz mı iki su bardağı bi yanlışlık olmalı.. bende aynı ölçüleri kullanıyorum ama bir su bardağı bile çok şekerli oluyor bu yüzden bir su bardağından biraz eksik koyuyorum

Mutfak Dili dedi ki...

Müge hanim bu lezzetle tanisdigim icin cok mutlu oldumş Cook guzel ve harika bir tarif. Tarifi aldim blogun adresini gosterdimşş Cok tesekkur ederim. Elinize saglik olsun.

mimarisa dedi ki...

Ellerinize sağlık, denedim harikaa oldu... Çok teşekkürler... sıkı takipçinizim artık ;)

gonul dedi ki...

Merhabalar.havuclu kek tarifinizi birkac degisiklikle yaptim.soyleki 3 yumurta .1tatli kasigi tarcin ve 2 bucuktan biraz eksik un koyarak denedim.sonuc mukemmel oldu.(degisiklik yapmamdaki maksat hamuru azaltmakti.yorumlarin tumunu okudum.ona istinaden degisiklik yaptim.)tarif icin tesekkurler.her siteden degil secili birkac siteden denemeyi uygun bul
?uyorum.yorjmlar benim icin cok onemli.olumsuz hicbir yorum yok.aksine yorumlara cevap verilmesi cok onemli ayrinti.tekrar tesekkurler...basarilar...gonul...

Peritozu dedi ki...

Güzel müge, uzun süredir diyette olduğumdan beyaz una veda etmiştim. Ama evdeki havuçlar dolaptan taşma yapmaya başlayınca''En iyisi mügenin yanına uğrayayım kesin onun bir çözümü vardır'' diyip soluğu yanında aldım :) Havuçlu kekimin mutfaktan kokusu geliyor,kokuya bakarsak pek bi güzel olacağa benziyor :)

Biscotti Cotti dedi ki...

Sevgili Muge,

Siteni Nesrin Tong sayesinde kesfettim. Guzel tarifler nerden bulurum diye baslayan konusmamizda bana senin siteni onerdi.Gercekten cok guzel bir siten var ama dahada guzeli tariflerin...hangi tarifini yapsam birbirinden guzel oluyor:))Benim ve kocamin favorisi tahinli rulo corek.O kadar guzel bir hamur oluyorki bazen icine tahin yerine tarcin bazende nutella koyuyorum.Italyada yasiyorum yaptiklarimi burdaki insanlar yedigi zaman bayiliyorlar sayende:)))bende kendime bir blog kurdum, blogumun altinda dili italyancaya ceviren bir dugme var onlarda girip tariflerimi aliyorlar.senin ve annnenin ellerine saglik .basarilarinin devamini dilerim

«En Eski ‹Eski   1 – 200 / 209   Yeni› En yeni»

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin