24 Ağustos 2007

Arkadaşlar ile Akşam Yemeği

Ayşem-Selen Akşam Yemeği

EN ŞİRİN (E) ve EN ŞEKER(İM) SOFRA...
Dün gece evimizde yine muhteşem bir gece yaşandı.
Şirine'm, eşi, Sarı şeker'im, dino ve bebi... Evimde değil de, Alice harikalar diyarındaydım sanki. Sohbetler, kahkahalar, bebi'nin koşuşturması her şey o kadar güzeldiki. Hiç bitmesin istedim dün gece, ama bitti.
Biz çoktan kaynaşmıştık da, eşlerin sohbeti görülmeye değerdi, biz nasıl ilk görüşmemizde birbirimizi tanıyor gibi olduysak, aynı şey onlar içinde geçerliydi. Nasıl tanıştık, nasıl evlendik, kayınpederler ile neler yaşandı, bir bir ortaya döküldü. Eşlere blog dünyası hakkında bilgiler verildi :) Tabiki sohbete zaman yetmedi, en kısa zamanda bu ortamın bir pazar kahvaltısında tekrarlanması, böylelikle daha uzun sürmesine karar verildi.
Selen'cim, Ayşem'cim; sizi çok sevdim ve bir blog sahibi olmaya karar verdiğime, en çok bana sizleri kazandırdığı için seviniyorum...
Ayrıca bebi'nin yüz ifadesine bakarmısınız, nasılda alışmış, önce fotoğraf çekilecek, sonra yemek yenecek olayına. Hangisinden başlasam diye plan yapmakta :)

Soframızdaki Lezzetler;

Ayşem-Selen Yemekler

Patlıcan salatasını bu kez her zaman yaptığım gibi değil, sevgili Münevver Abla'nın yaptığı gibi hazırladım. Piknik'te koca bir tabak yemiş ve tarifini istemiştim kendisinden. Patlıcanları, domatesi ve biberi ayrı ayrı közleyerek doğradım ve zeytinyağı, tuz ve 1/2 limon suyu ekledim. (Soğan ve sarımsak koymadım) Muhteşem oldu, artık bende patlıcan salatası yapabiliyorum :)

Ayşem - cheesecake
Ayşem'ciğimin getirdiği muhteşem cheesecake. İltifat olsun diye, söylemiş olmak için söylemiyorum inanın ben bu güne kadar, bundan daha güzel bir pasta yemedim, gecenin yarısı koca bir dilim daha kesip yedim, düşünün artık. Tarifi sayfasında...

Ayrıca Ayşem'ciğim bize hediye olarak muhteşem bir pasta tabağı getirmiş. Geçenlerde eşimle çarşıda dolaşırken, ne zamandır ayaklı pasta tabağı istediğimi ama gönlüme göre bir model bulamadığımı anlatıyordum, Ayşem beni duymuş sanki ve bu güzel tabağı getirmiş bana. Sarı Şeker'im ben sana artık daha ne diyeyim, teşekkürler o kadar yetersizki...

Ayşem - Kurabiyeler

Bunlarda Bebi'nin bize getirdiği kurabiyeler :) henüz yemeye kıyamadım, vazonun içinde durmaktalar, ne zaman kıyıp da yeriz hiç bilmiyorum...

25 yorum:

Hülya dedi ki...

Ne keyif dolu bir akşam olmuş Müge.Hele Bebi nasıl da uslu görünüyor...

Valla çok imrendim;)))

serinmavi dedi ki...

Çok keyifli bir akşam olduğu belli,sizin adınıza çok sevindim..Daim olur dilerim...Selamlar....

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Müge'ciğim,
Tadına doyum olmayan bir masa olmuş gerçekten. Hem sizler hem de yiyecekler herşey harika. :)) Devamını dilerim.
Sevgiler,

gülriz dedi ki...

Mügeciğim nasıl muhteşem bir geceymiş o öyle. Hepiniz öyle özel insanlarsınız ki, bu kadar özel insan bir masa etrafında buluşur da keyifler tavana vurmaz mı? Öyle güzel anlatmışsın ki bir ara kendimi masada otururken buldum, sizin kadar yaşadım gecenin huzurunu desem inanır mısın? Dostluklarımız daim olsun, yaşasın bloglarımız diyorum da başka da birşey demiyorum. Kocaman sevgiler benden sana doğru

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Müge hanım yine güzel bir masa hazırlamışsınız, yeni balkon masanız hayırlı olsun, beklediğinize değmiş. Ayşem'in cheesecake ini merak ediyorum, kurabiyeler çook güzel olmuş. Ay bunlardan ben yapabilir miyim acaba doğum paketine bebişimin... Gelenlere ikram olunmak üzere. Hemen sormak lazım.
Goncalar, garibanlar, gene biz birbirimizi bloglardan tanıyoruz az çok, onlar ise bizim peşimizden sürükleniyorlar. Neyse ortak yönler bulunuyor da(örn:teknoloji, fotoğrafçılık) bizler de rahat ediyoruz hanımlar olarak:)

gezicini dedi ki...

oo hepsi pek güzel olmuş, hepinizin eline sağlık.. yeniden karnım acıktı sanki..
sevgiler
gorki

cekirdeksizuzum dedi ki...

nefis yemeklerle hoş sohbetin tadına doyulmaz. herkesin ellerine sağlık.

Müge Hüner dedi ki...

Hülyacım;
Çok teşekkür ederim, bebi bir tane sorma, evde bebek varmı yokmu belli değil, maşşallah. Sevgiler canım.

Sevgili Oya;
Çok teşekkür ederim, kocaman bir Amin diyorum canım, sevgiler...

Burçinciğim;
Evet, dediğin gibi herşeyi ile doyumsuz bir akşam oldu, çok teşekkür ederim canım.

Gülrizciğim;
Çok tatlısın, teşekkür ederim güzel sözlerin için, birlikte hep böyle sofralar kurup otururuz inşallah, sevgiler...

Pınar şekerim;
Masa geldi de rahat ettik, sorma:) Çok teşekkür ederim, güzel sözlerin için, cheese cake mükemmeldi ama kurabiyeleri henüz kıyıp ta yiyemedim, ayrıca sana ne oluyor dur bakalım, biz sana yapıp getireceğiz bu kurabiyelerden. Anlaşıldımı?:) Eşler konusunda da çok haklısın, ortak noktaları oluyor Allahtan, buda en çok bizim işimize yarıyor, rahat rahat bloglardan konuşuyoruz.Öpüyorum şekerim.

Sevgili Gorki;
Çok teşekkür ederim, aman acıkma dur, rejimde isen ben sebep olmuş olmayayım:)) Sevgiler.

Sevgili Çekirdeksizüzüm;
Kesinlikle haklısın, sana da iyi tatiller canım.Sevgiler.

GANNE dedi ki...

Mügecim gerçekten muhteşem bir gece olmuş. Bebi'nin bakışına da bayıldım. Sofran çok güzel görünüyor. Ellerine sağlık. Cheesecake'den ben de bir dilim alsam ne güzel olur. :) Sevgiler...

Özlem dedi ki...

Sevgili Müge, keyfiniz daim olsun insallah. Sofra da muhteşem gözüküyor. Ellerinize sağlık, sevgiler .

ozlemhan dedi ki...

Ne güzel bir gün ne güzel bir masa olmuş.O kadar sıcacık ve cana yakınsınki Allah sen hep iyilerle karşılaştırsın.

munevver dedi ki...

Müge, üstteki yorumu bel sildim. Dikkat etmemişim, gönderdikten sonra farkettim.O imza oğlumun.Şimdi yazdıklarımı tekrar ediyorum.

Sevgili Müge, sizler gibi mutfağa meraklı geç arkadaşlarımı tanıdığım için öyle mutluyum ki. Bunu bugün daha da iyi anladım. Hepinizi çok seviyorum. Sana akşam için kolaylıklar, daha yakın otursaydık, patlıcan salatası da benden olurdu.
Öpüyorum seni, eşine selamlar.
Nane Limon

Adsız dedi ki...

Sevgili Müge,bugün çok güzel saatler geçirdim.İyiki tanıştık......Umarım en kısa zamanda tekrarlarız....sevgiler

NiNo dedi ki...

harika ne kadar guzel boyle dostluklar kurmak tebrik ediyorum afiyetle butun mamalar enfes

pecete dedi ki...

Geciktim ama kaçırmadım diye tahmin ediyorum. Hem muhteşem cumartesi için hem de o gecemiz için ne demem gerek bilmiyorum. Hala mutluluktan gözlerim doluyor. Sinannnn şapkammm çok güzellllll.... İyi ki varsınız. Sevgiler kucak kucak....

Ceylan dedi ki...

Hünerli Müge'cim,
Nefis bir sofra olmuş ellerine sağlık! Ama o sofrayı esas güzel yapan muhabetiniz olmuş anlaşılan! Ben de sofralar kurmayı özledim. Geçen haftamız Bakü'ye yine yerleşmekle geçti. Haftaya artık işe girişirim inşallah!
Bakü'den çook çok sevgiler!

Müge Hüner dedi ki...

Gannecim;
Gerçekten muhteşem bir gece idi, en muhteşemide Bebi idi tabiki, cheescake den bir dilim kesmez bence seni (ben 3 dilim yedimde) en iyisi Ayşem'in yayınlamasını bekle:)) sevgiler canım.

Özlemcim;
Çok teşekkürler,Amin...

Özlemhan'cım;
Bu kadar muhteşem sözlere ben ne diyebilirmki, kocaman bir AMİN..Çok teşekkür ederim canım.

Münevver Ablacım,
Asıl ben senin gibi bir derya ile tanıştığım için kendimi çok şanslı hissediyorum, hem bu günü rahatlıkla konuşabildiğim, hemde deneyimlerinden yararlandığım bir ablamız oldun sen. Çok öpüyorum.
Not: Patlıcan salatasını dünde soğanlı yaptım, bir iltifat aldımki sorma, yayınlayacağım yakında.Sevgiler...

Sevgili Suzi;
Bende seni tanıdığıma çok mutlu oldum, eş tarafından da arkadaş çıktık baksana.:) İnşalah en kısa zamanda görüşürüz, sevgiler...

Sevgili Nihan;
Çok teşekkürler, sevgiler...

Sarı Şekerim;
Seni çok seviyorum, başka da bir şey demiyorum...

Ceylan'cım;
Soframız da, muhabbet de muhteşemdi, teşekkürler canım. Senin sofralarının yanında benimki çok acemi kalır, inşallah yerleşde, gözlerimiz bayram edecek eminim.Sevgiler.

Selen dedi ki...

Mögücüm,
Bu enfes menü ve keyifli sohbet için tekrar tekrar çok teşekkürler. Çok keyifli bir akşamdı. Kocaların anlaşması ise ayrı güzeldi.Çok öpüyorum canım benim.. Şirineden sevgiler

Müge Hüner dedi ki...

Şirinem;
Asıl ben teşekkür ederim, nefis bir gece oldu, hala tadı damağımda. En kısa zamanda tekrarını yaparız inşallah. Çokça öperim.

Yasemin dedi ki...

vay vay demek bensiz geceler heee!! geliyorum acilinn uleyyynnn!!!! :P canim saka bir yana bi daha bensiz toplanin kafanizi kirarim :PPP

Müge Hüner dedi ki...

Yerim ben seni Minik Kuş:)
Ben hala kalabalık misafir ağırlamaktan korktuğum için, grup grup alıyorum arkadaşları canım ciğerim. Sana da en yakın zamanda bir masa donatacağım söz.Öperim çok.

Adsız dedi ki...

:)

ne güzel bir gün
hepiniz adına bukadar keyifli geçmesi şahane olmuş
bebiye afferin

sana da afferin müge


aynur

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Dünürüm;
Bebi çok usluydu, çok tatlıydı evet ama ben damadım dan vazgeçmiş değilim. :) Sevgiler kocaman canım.

Adsız dedi ki...

muge mm, ne guzel gecmıstır o aksam tahmın edebılıyorum... ama kıskanmadım desem yalan olacak, o yuzden kıskandım dıyorum bacımm:)) bız de göruselımm...

sevgıler
fıdan

Müge Hüner dedi ki...

Fidancım;
İnşallah en kısa zamanda tanışıp görüşürüz. Kıskanma:) Öpüyorum canım.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin