15 Ekim 2010

Bendeki Buluşma :) Ekim 2010

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -4

ALTIN KIZLARIN GELENEKSEL ALTIN GÜNÜ :)
Grubumuzun hikayesini; Çeşnili Zeytinyağ tarifini verirken; neredeyse özetlemişim aslında…
“Can paşa’nın “Hoş Gelesin Can Partisi” ile başlayan, ilk başlarda -grupta ardı arkası kesilmeyen hamilelikler nedeni ile- hoş gelesin bebek, hoş geldin bebek partileri ile :) devam eden buluşmalarımız artık bir sistematiğe oturdu…
Sadece bebekler için değil, düzenli bahaneler yaratıp, buluşuyoruz artık.
Bir önceki buluşmamız; Münevver ablamızda, şahane bir iftar sofrası eşliğinde oldu...
Daha önceki buluşmamız;“Yaso’cuğumun atölyesi hayırlı olsun” temalı idi :)
Daha daha önceki; “Fadime’nin yeni evi hayırlı olsun”
Daha daha daha önceki “Hoş geldin Bibi” :)
Liste böyle uzar gider…
Ekim ayında sıra bende mesela, şimdiden heyecanı sardı :)”
Demişim…
Aynen öyle hem de ne heyecan, bir gece öncesi, sanki ertesi gün yeni bir okula ya da yeni bir işe başlayacakmışım gibi kalbimi pır pır çarptıran, uyutmayan bir heyecan.
Dile kolay; gruptaki her kişiye iki yılda bir sıra geliyor, bir doğum günü hazırlıklarından bile daha fazla heyecan yapıyor insan :)

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -1

Bende toplanmak için henüz bir bahanemiz olmadığından :) “ne yapsam da biz de buluşsak” diye kara kara düşünüyordum ne zamandır.
Sonunda buldum ve “yaz bitmeden son kez teras keyfi yapalım” dedim…
Bu teklifi yaptığımda İstanbul’da hava elli derecenin üzerindeydi ve ben; “şemsiye yeterli olacak mı? Çok sıcaklanıp da içeri girmek ister mi acaba kızlar” diye dertlenmiştim…
Nerde!! Heyhat ! Bırak dışarıda oturup da sıcaklanmayı, kalorifer durmaksızın bütün gün yandı :(
Kuracağım sofrayı, renklerini, temasını her şeyi terasa göre planladığım için hayalimdeki hiçbir şeyi de gerçekleştiremedim.
Zaten son dakika değişikliklerini hiçbir zaman sevmem, sinirden ağlayasım gelir o derece…
Pazartesi sabahı uyandığımda, dışarıdaki pırıl pırıl havayı görünce; bendeki tepkileri tahmin etmişsinizdir… Neden şimdi, neden cumartesi değil, neden? :(

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -17

Bu sıkıntılı ruh halim; kızların kahkahalar eşliğinde, bir bir kapıdan girmesi ile yavaş yavaş dağıldı…
Hem onların gülen yüzleri hem de Can ve Tuana sayesinde, evimiz çiçek bahçesi gibi cıvıl cıvıl oldu bir anda…
Her zaman olduğu gibi, beş altı saatin beş altı dakika gibi geçtiği, gülmekten gözümüzden yaş geldiği şahane bir gün geçirdik yine.
Grubumuzdaki hamile sayısının, bir değil iki olduğunu öğrendik o gün.
Duyunca hepimiz çığlık çığlığa sarıldık müstakbel annelerimize.
Bir sonraki buluşma; Neslihan’cığımda, konseptimiz; yeni yıl partisi.
Daha sonraki iki buluşmanın ise konuları zaten belli; “Hoşgelesin Bebek” partileri !

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -61

Buluşmalarımızın en güzel yanlarından biri; herkesin bir çeşit yaparak, sofrayı birlikte oluşturmamız.
Hem çok zengin bir sofra oluyor, hem de ev sahibi hiç yorulmuyor…
Normalde misafir ağırlarken, bir gece öncesi ve aynı gün hazırlıkları, üstüne bir de servis telaşı eklenince, misafir demek; benim gibi misafir severler için bile bir yorgunluk demek.
Bizim sistemimiz süper ötesi :)
Kızlar gittiğinde, ben akşama da bir grup ağırlayacak kadar enerjik hissediyordum kendimi :)

Soframızda neler vardı?

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -27

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -11

Aslında listeyi hazırlarken; benim payıma düşen yalnızca, Karaköy Böreği idi.
Ama ben ev sahibiyim ya, tek çeşitle içim rahat etmedi, bir de Kısır yaptım.
Adaş şekerimin de canı istemiş hem, yapmazmıyım :)

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -5

Can arkadaşım, canım Yaso’mdan; Dalyan Ekmek
Bir dilim yediğinizde, mükellef bir kahvaltı etmiş gibi oluyorsunuz :)

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -6

Selen’ciğimin; Tavuklu Etimekli Yoğurtlu Patates Salatası
Aslında bu salatayı dilim dilim servis etmek gerekiyormuş ama bunu öğrendiğimde çok geçti :(
Kendisi benim sofraya Borcam koymama takıntımın kurbanı oldu :)
“Peki bu servis şekli salatanın lezzetini etkiledi mi?” diye sorarsanız; kesinlikle hayır derim :)

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -14

Elinden ne yesek, beraberinde parmaklarımızı da yediğimiz Münevver ablacığımın; Zeytinyağlı Sarmaları…
Benim özel isteğim üzerine yaptı sağ olsun ama yine doyamadım, hemen bitiverdi.

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -51

Pınar’cığımın; Patlıcan Salatası…
İkimizde Münevver abla’nın tarifi ile yaptığımız için, gönül rahatlığı ile bendeki tarife yönlendiriyorum sizi :)

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -10

Adaş şekerimden; Tahinli Cevizli Rulo Çörek.
Ertesi gün annemin de en favori lezzeti oldu :)

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -15

Esra’cığımın getirdiği Şekerpare…

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -9

Grubumuzun cheesecake kraliçesi Neslihan’dan; Damla Sakızlı Limonlu Cheescake
Bugüne kadarki buluşmalarda hep süslü pastaların gölgesinde kalan, daha doğrusu midemizde yer kalmadığı için çoğu zaman yiyemediğimiz; cheesecake o gün kelimenin tam anlamı ile hak ettiği ilgiyi gördü :)
Lezzeti de muhteşemdi her zamanki gibi…

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -16

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -49

Tüm çalışmalarımı :) terasta ve bahar konseptli düşündüğümü söylemiştim, hayal ettiğim masayı kuramayınca böyle yan yana boncuk gibi dizildiler…

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -56

Kızlar harıl harıl çalışırken :)
Tuana’nın şaşkın bakışları ise muhteşem :))))

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -46

Minik etiketler, onları epey bir süre oyaladı…

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -25

Sarıldım, sarıldım doyamadım ben güzelliğe. Tuana; oyuncak bebek gibi öyle narinki…
Sarılırken zarar vereceğim diye korkuyorsunuz :)

Bendeki Buluşma :) 09 Ekim 2010 -26

İşte o güzel günü; en güzel şekilde anlatan fotoğraf…
Evimde olmalarından sonsuz keyif aldığım yetmezmiş gibi, bir de hediye ile gelmişler.
Uzun zamandır hayalini kurduğum ve alma planları yaptığım; Arçelik Telve ile…
Bende her almaya kalktığımda Yaso niye bana engel oluyor diyordum, meğer arkamdan iş çevriliyormuş :)
Ne diyebilirim ki, kelimeler yetersiz, çığlıklarım size anlattı her şeyi kızlar…
Çok teşekkür ederim her şey için, ellerinize, gönlünüze sağlık…

35 yorum:

ela dedi ki...

ne güzel bir gün olmuş maşallah bu arada ne kadar zayıflamışsın öpüldün sevgiler :)

Burcu dedi ki...

Herşey harika gözüküyor Mügeciğim sizin toplantıların postunu görünce hemen koşa koşa geliyorum okumaya :)) Son karede süpersin bu arada

Yasemin dedi ki...

o kadar keyifli bir gunduki! bu kadar guzel anlatilir! canim yine yeniden diyorum; ev sahipligin, guler yuzun, şık sunumlarin ve hepsinden ote dostlugun icin; IYI KI VARSIN...

ruken dedi ki...

şu an sadece ağlamak istiyorum!! yutkuna yutkuna bi hal oldum .. açım aç :D
Allah ne neşenizi, ne ağız tadınızı, ne de dostluğunuzu bozmasın hiçbir zaman.. nazar değecek diye korkmayın.. ekrandan, camdan nazar tesir etmiyormuş :)) Nihat (Hatipoğlu) hocam dedi :))yine de maşallaaaah hepinize :)

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Şahane bir gündü yine, sayende bu şahane günlerin tohumu Ayşem'de buluştuğumuzda atıldı, her buluşmada tohumlardan biri büyüyor filiz veriyor... Bir orman yapacağız onlarla :)

Misafirperverliğin için tekrar tekrar ve tekrar çok teşekkürler... Sunumlar nefisti, fotoğraf çekmenin keyfine vardık sayende...

Yılbaşı temalı buluşmamızın ipini çekiyorum tüm gücümle:)

Neslihan dedi ki...

Mügecim,

Öncelikle çooook teşekkürler, leziz börek ve kısır için, son derece şık açık büfen için, bizim için giriştiğin cici-biciler için, güler yüzün için ve hediyenle o kadar mutlu olduğun için...

İnan beni de şimdiden heyecan sardı, durmadan fikir üretiyorum bakalım hep beraber göreceğiz sonuçlarını.

Sadece araba da gelirken çikolatası akan ve çiçeğine bulaşan cheesecake için üzüldüm ama, damlasakızı yemeyen sen bile yedin ya geçti gitti.

Sevgilerimle

Egeden Tarifler dedi ki...

Mamalar da güzel de ben senin gülen fotolarına bayıldım :)

Muradiye BOZAL dedi ki...

merhaba müge hanım blogunuza kelimenin tam anlamıyla bayılıyorum :) her gün mutlaka açıyorum hatta bazı günler yeni yukleme yoksa birkaç defa açıyorum kontrol etmek için..harikasınız..anlatımınız ve tarifler süper..başarılısınız devam edin lütfen :)

Ballı Cimcime dedi ki...

Herşey birbirinden güzel olmuş bu muhteşem sofrada... Ellerinize sağlık, hediyenizi güle güle kullanın. Sevgiler:)

Sevil Şahin dedi ki...

mügecim yine sofranıza muhabbetinize imrenerek baktım .
Herşey şahane olmuş hepinizin tek tek ellerine sağlık afiyet bal olsun
Arçelik telvende hayırlı olsun iyi günlerde kullan tatlım
iyi hafta sonları
sevgiler

Online Decoration dedi ki...

Gözümüz gönlümüz açıldı bu özenli ve rengarenk yiyecekleri görünce, sofra dekorasyonu da bir harika, böyle güzel yiyecekler eşliğinde dostlarla yemek-içmek gibisi var mı?

Unknown dedi ki...

Canım Altın Kızlar döktürmüş yine.Harika bir masa ve menü ellerinize sağlık ve tabii afiyet
olsun öpüyorum.

Unknown dedi ki...

sofra mükemmel görünüyor. ellerinize saglık.

atolyenott dedi ki...

herşey harika görünüyor ellerine sağlık,valla özendiriyorsun insanı ama kızım çok küçük olduğu için böyle masaları unuttum artık. akşama birşey pişirebilirsem ne ala :((

bir dilim bir tutam dedi ki...

Mügecim bu ay etkinlik sirasi bende.Konum: YALANCI YEMEKLER.

Katilirsan sevinirim
Sevgiler

Adsız dedi ki...

Şimdi ben bu hamileleri cok merak ettim sürpriz anneler kimler:)

yemekbiraşk dedi ki...

her şey çok güzel gözüküyor.. gülen fotoğraf ise bambaşka bir detay :)
sevgiler
seval

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Herşey ne kadar da güzel olmuş, bayılıyorum sizin bu buluşmalarınıza. Her biriniz ayrı ayrı harikalar yaratmışsınız. Ama ben de en çok Mügenin tahinli çöreğine takıldım. Bir de senin harika fotoğrafına. Allah keyfinizi, mutluluğunuzu dostluğunuzu daim etsin. sevgiler

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Geçtiğimiz gün karşılaştığımız büyük keyifle anlatıyordun bu buluşmayı. Son fotoğrafa bakınca keyfinin kanıtını görmüş oldum.

MEHTAP GÜZEY ÖZCAN dedi ki...

herşey harika görünüyor cnm yapanların eline sağlık

www.degisiktatlar.com

Yemekbahane dedi ki...

Adaşşşşş...
Senin evine gelmeyi, senin misafirin olmayı hep sevdim hem de sevicem. Valla o kısırı bana yaptın ya dualarımın hepsini topladın.. :)
Herşey için, en önemlisi de hep güzel o güzel yüzün için teşekkürler
adaşın:)

Neslihan Akçay Topçu dedi ki...

hepsi o kadar mükemmel görünüyorki...hangisinden yapsam bilemedim.ellerinize sağlık

merve demirdöken dedi ki...

allah ayırmasın,dostluğunuz daim olsun.yeni buluşmaları biz de merakla bekliyoruz: )

IŞILCA TATLAR dedi ki...

Müge'ciğim,
Zevkle takip ediyorum bu büyük gurmelerin toplandığı güzel toplantılarınızı. Hani insanın sevimli hayalet gibi olup o sohbetlere sessizden ortak olması geliyor insanın içinden.
Dostluklarınızın ve muhabbetlerinizin daim olmasını dilerim.
Bir gün bize de buyurursanız çok mutlu olurum. O nefis yiyeceklere ve masaya söylenecek sözler zaten yetersiz kalıyor. Hepinizin ellerine, emeklerine sağlık.

Çok sevgiler,

Adsız dedi ki...

Bu kadar hunerli bayan bir araya gelince boyle bir manzara cikiyor ortaya demek ki. Tarifler icin de cok tesekkurler. Ozellikle limonlu cheesecake'i mutlaka denemek istiyorum. Herkesin ellerine saglik...

hilal dedi ki...

ellerinize sağlık, herşey harika görünüyor..geçen haftaki toplantıda sizinle tanışmıştım, eşiniz resmimizi bile çekmişti :) çok şekersiniz ve çok kibarsınız, tanıyınca daha da sevdim:) sevgiler, Hilal..

Seni Keşfettim dedi ki...

bunlar müthiş lezzetli duruyor. Müge'cim bende dahil olmak istiyorum bir buluşmaya ne yapsak acaba:)

gülşen dedi ki...

Müge Hanım size çok özendim,sizin gibi böyle güzel yemekler yapmayı seven birinin kendisi gibi aynı zevki paylaşan arkadaşları olması ne kadar güzel,masanız herzamanki gibi çook şık olmuş,ve en sonki fotoğrafta nekadar içten gülümsemişsiniz:)
sevgiler...

Çağla Yılmaz Bayar dedi ki...

Bloğunuza,Sofralarınıza,Tariflerinize,Yemek-servis takımlarındaki zevkliliğinize bayılıyorum!
Ellerinize sağlık!

Bengü dedi ki...

Ciddi ciddi söylüyorum Mügeciğim, yakınsa evlerimiz ben de katılacağım bu toplantılara :) Çocuklar evin neşesi gerçekten. Zamanı geldi sanırım bir bebek partisi de ben istiyorum.

modda twin dedi ki...

bayıldım bayıldm massallah o masa ne ole :))) deli oldm :)

acupofcaffein dedi ki...

Herdefasında yemekleri, fotoğrafları, sofra düzenini görünce bugün artık size şunu söylemek istedim.
"arkadaşınız olabilirmiyim , o güzel yemeklerden bende yiyebilirmiyim"....:-))))))) :-)))) kehhh..kehhh... Türk filmi cümlesi oldu :-)))
ama neyapayım vallahi içimden bu geçti...:-)))
şaka bir yana herşey süper gözüküyor, çalışmalara devam...:-) bende bakayım midem doymasada gözüm doysun artık... Yapmaya hiç vaktim olmuyor zira. ev-iş-gezmek üçgeninde sıkışıp kaldım...:-)
selamlar-arzu

Peritozu dedi ki...

Ne guzel bir gun olmus :)Simsicak fotograflar,sahane mi sahane gorunen yemekler =)

Erica (Irene) dedi ki...

Absolutely amazing......COK GUZEL!!! :-)

güzgülü dedi ki...

Müge Hanımcım...
Yaptıklarınız ve sofra düzeninize hayranım....RESMEN GÖRSEL BİR ŞÖLEN....
Ellerinize sağlık...Sofralar dostların buluştuğu,dostlukların pekiştiği ve hem midenin hem de yüreğin doyduğu noktadır.....NİCELERİNİ BEKLERİZ....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin