10 Eylül 2007

Bebek Partisi

Can Baby Shower

HOŞGELESİN CAN PARTİSİ...
Bu hafta sonu benim için yine çok ama çok güzeldi. Aylar önce Sevgili
Pınar, Selen ve Yasemin'e tanışıp, görüşme teklifi götürdüğümde onlardan gelen sımsıcak yanıtlar hislerimin beni yanıltmadığını ispatlamıştı zaten. İyi ki tanışmışız dedik her seferinde, bir araya her geldiğimizde gün bittiği için üzülerek ayrıldık, bir sonraki buluşma için hep yeni nedenler bulduk. Doğum günleri, açılışlar ve bebek partisi. Pınar'ın gelmesine sayılı gün kalan CAN'ı için hoşgelesin partisi yaptık cumartesi. Çok güzel ama çok güzel bir gündü, birlikte olmaktan keyif alan, zevkleri, sohbet konuları ortak, birbirinden şirin ve esprili Pınar, Selen, Yasemin, Münevver Abla, Ayşem, Bebi ve Dilek ile çok keyifli saatler geçirdik. İnanılmaz güzel lezzette yiyecekler tattık. Pınar bu güne kadar gördüğüm en pozitif ve en enerjik hamile... Bizlere şık bir sofra ve nefis yiyecekler hazırladığı yetmiyormuş gibi, gün boyunca koşturup durdu, boş anlarında aşağıda gördüğünüz fotoğrafları çekti, harika ev sahibeliği yaptı.

Can Baby Shower

Üstte yer alan, Ayşem'in hazırladığı, inanılmaz güzel kurabiye hediyelerimiz için ise, eşim ve Ahmed, dün gece evi minik bir studyo ya çevirerek fotoğraf çalışması yaptılar:) Tüm bu çalışmalar henüz aramıza katılmamış CAN içindi...

Şimdi geriye günleri sayıp, CAN'ı heyecanla beklemek kaldı....

Can Baby Shower

Pınar'ın özenle hazırladığı ve bizler tarafından yapılan eklemeler ile bir ziyafet sofrasına dönüşen harika soframız...

Can Baby Shower

Can Baby Shower

Sevgili Ayşem'in her zaman olduğu gibi zengin gönlü ile düşünüp, Işıl ve Tütü ile birlikte emek ederek hazırladığı bizim sadece fotoğrafını çeksek ve yemesek diye düşündüğümüz olağanüstü Bebek Pastası... Yedikten sonra iyiki kesmişiz dedik o da ayrı :)

Sevgili Münevver Abla, lezzetleri ile yine başımı döndürdü, Baton Sale'yi Ayşem'in doğum günü'nde yemiş ve tadını hala unutamamış biri olarak, tatlı kurabiyesinden tadınca ağzımdan çıkan ilk cümle şu oldu "Ben blogumu kapatıyorum, çünkü ben hiç bir şey bilmiyorum"...

Can Baby Shower

Ben Patlıcan Salatası yapmaya karar verdiğimde, inanılmaz heyecanlandım, çünkü yapmayı öğrendiğim üstadı tadacak ve bana not verecekti. Çok heyecanlandığım içinde bir salata da yaşanabilecek bütün aksilikler gerçekleşti ama Münevver Abla salatanın tadına bakıp "Çok güzel olmuş Müge, sana on veriyorum" deyince, yüzümün aldığı şekli az çok tahmin etmişsinizdir.

Can Baby Shower

Bu nefis tarçın kokulu araba kek ise, bir sonraki bebek partisine ev sahipliği yapacak olan şirin Yasemin'e ait. Ne kadar doymuş olsamda, tadına baktığım eğer aç olsam koca bir dilim yiyebileceğim çok lezzetli bir kek'ti...

Sevgili Selen'in yaptığı damla sakızlı muzlu rulo ve kayınvalidesinin yaptığı patatesli çörek. Her ikiside birbirinden lezzetli idi.



Ev sahibi'mizin yaptığı nefis kısır, bigalı ekmek ve cheesecake. Cheesecake'in tarifi kendi sayfasında daha detaylı yer alacak...

Harika geçen günümüz ve daha detaylı fotoğraflar için sevgili Pınar'ın sayfasını ziyaret etmenizi öneririm. Pınar'cım her şey çok ama çok güzeldi, herşey için bir kez daha çok teşekkürler. Sana hayırlı bir doğum ile CAN'ına kavuşmanı diliyorum, başka da ne denir bilemiyorum...

19 yorum:

Bocuruk dedi ki...

Hepiniz harikasınız:)) Pınar'cığıma ne güzel bir gün yaşatmışsınız. Ne söylesem az kalır. Sağlıkla gelsin CAN'ımız...

Selen dedi ki...

Şekerim,
Bakıyorum kurabiyeleri ikişer ikişer kapmışsın :) Erken kalkmanın zararları desene :)) Herşey harikaydı, ellerimize sağlık. Darısı önce Yasemin'e sonra da sana.. Hüzne gerek yok bence. Her zaman olumlu düşün ki olumlu şeyler gerçekleşsin ;)
öperim seni

Pınarın Kulubesi dedi ki...

Benim bir dileğim var. Can ile birlikte Hüner ailesinin 3.üyesinin bebek partisine gelmek dilenir. Hayal ettim ve çok mutlu oldum. Can kucağımda geliyoruz sana inşallah...
Can doğmadan önce yapılacak bu partiyi aylar öncesinden hayal edip önerdiğin ve yaşanmasına vesile olduğun için sana ne kadar teşekkür etsem az. Can ve ben seni çok seviyoruz.

Betül dedi ki...

Mügecim ,Pınar ve can için ne güzel şeyler yapmışsınız..Darısı başına...
Sevgiler...

etki alanı dedi ki...

Sevgili Müge
Kısır deyince aklıma hep sen geliyorsun.Güzel bir sayfa hazırlamışsın.hüzünleri dağıtan bir toplantı olmuştur umarım.
Sevgiler
Tütü

Pasta Cafe dedi ki...

Çok güzel olmuş Müge'ciğim. Harika şeyler yapmışsınız hepiniz.
Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhabalar...

gülriz dedi ki...

Mügeciğim, Hoşgelesin Can Partisinin biricik fikir annesi, ne güzel bir gün geçirmişsiniz, tüm kalbim sizin yanınızdaydı, biliyorsun değil mi? Bu arada ben galiba birşeyleri kaçırdım ama ben de Hüner ailesinin 3. ferdinin bebek partisini sabırsızlıkla bekliyorum. Söz, bu sefer yanınızda olacağım. Kocaman sevgiler, kocaman öpücükler benden sana.

NiNo dedi ki...

off harika birgun olmus ne guzel paylasimlar harika mamalar emegi gecen herkesin eline saglik ve hosgeliyor can bebek

serinmavi dedi ki...

Çok güzel bir gün geçirmişsiniz,herşey harika görünüyor.Sizin adınıza çokk sevindim canım...Selam ve sevgiler....

Neslihan dedi ki...

Mügecim, Selen'e de yazdım valla kıskandım buluşmalarınızı:) Çok keyifli bir gün olmuş, hepinizin yaptıkları birbirinden güzel, hepinizin eline sağlık. Patlıcan salatası ustasından tam not aldığına göre nefis olmuştur kesin. Ayrıca sende gerçekleştirilecek bebek partisini kaçırmayı düşünmüyorum:) (Bak ben de dilemiş oldum:)Umarım herşey istediğiniz gibi olur.
Sevgiler

ayseyaman dedi ki...

Sevgili Müge
bu güzel buluşmayı ilk senin sayfanda gördüm, herşey çok nefis. Şimdi diğer kızlarıda dolaşacağım bakalım onlarda yazılarını eklemişler mi?:)
Canım önce Yasemin'e sonra tüm anne aday adaylarına hayırlı evlatlar dilerim. Darısı başımıza...:)
Hepinizin ellerine saglik
sevgilerle

Adsız dedi ki...

Gerçekten çok güzel bir gün olmuş.Biraz kıskandım,desem yalan olmaz :)))Darısı sana.....Sevgiler

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Bocuruk;
Çok teşekkürler güzel sözlerin için, dileklerin için ise kocaman bir amin...

Şirinem;
Artık geç kalkmanınmı faydaları, yoksa yüzsüz bir insan olmanın mı bilemem:) ama fotograf bahanesine iki tane kaptım evet. Hüzün var, ama niye var tam olarak bende bilemiyorum, var işte, dileklerin için, amin...Bende öperim.

Pınar şekerim;
Asıl ben bu fikri önerdiğimi her fırsatta dile getirecek kadar, güzel gönüllü biri olduğun için, seni tanıdığım için çok mutluyum. Böyle günler bizi bir araya getirme bahanesi oluyor. CAN bir gelsin hele, bize hep gelecek inşallah. Hayallerinin gerçek olması için kocaman bir amin de sana...Sağolasın canım...

Betülcüm;
Bu yazıda ki yorumların hepsine yanıtım aynı olacak galiba:) AMİN...Sevgiler.

Tütücüğüm;
Kısır ve ben, evet, ayrılmaz ikiliyiz, üç tabak yedim yine:) Hüzün dersen o hala var, ama bilmiyorum sebebini. Çok öperim seni güzel ablam.

Özlemciğim;
Çok teşekkür ederim canım, sevgiler...

Sevgili Hünerlieller;
Sizede merhabalar, saygılar.

Şirin Gülrizcik;
Bilmezmiyim aklının bizde olduğunu, olsun bizde buluşmak için bahaneler bitmez. Kaçırdığın bir şey yok bu arada, ortada bir şey yok daha:) Öpücükler benden sana tatlım.

Sevgili Nino;
Çok teşekkürler, güzel sözlerin için canım.

Sevgili Oyacım;
Gerçekten güzel bir gündü, çok teşekkür ederim canım.

Neslihancım;
Senin dileklerin içinde AMİN diyorum, belki inanmayacaksın ama ben şimdiden daha ortada bir şey yokken, kendim için hayaller kurmaya, planlar yapmaya ve listeler oluşturmaya başladım ve kesinlikle emin ol ki bu listede sende varsın zaten. Çok öpüyorum canım.

Ayşecim, yamancım;
Evet, neredeyse hepimiz ekledik yazıları, güzel dileklerin için çok teşekkürler canım benim. İkimiz içinde kocaman bir AMİN, darısı başımıza inşallah...

Suziciğim;
Kıskanmanı yerim ben senin, sen böyle bir yorum yazdın diye değil inan, ama inşallah bende olursa böyle bir gün, seni kesinlikle görmek isterim inan, aklımdasın... Çok öperim canım.

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Müge'ciğim,
Her ne kadar bizler katılamayıp fotoğraflardan izlesek de bu harika organizasyona fikir anneliği yaptığın için seni çok tebrik ediyorum. Umarım kısa zamanda sizin evde de böyle güzellikler yaşanır.
Sevgiler kocaman,

Aybike Ceylan dedi ki...

Muge'cigim,
Yazini okuyup, resimleri gorunce " keske bende olsaydim" dedim durdum. Ne guzel vakit gecirmissiniz,hepinizin ellerine saglik, umarim seneye de yapabiliriz.
Muge'cigim, seni yeni bir oyuna davet ettim, olurda kabul edersen cok sevinirim, cok kisa, ayrintilar sayfamda, sevgilerimi gonderiyorum.

Müge Hüner dedi ki...

Burçinciğim;
Çok teşekkür ederim, sanada aynı şekilde Amin ve inşallah diyorum canım.

Aybike'ciğim;
İnşallah bir sonraki buluşmamızda sende olursun. Davetin için de çok teşekkür ederim, katılacağım, sevgiler canım.

Berceste dedi ki...

Bicir bicir sirin hatuncugum, seninle tanismak pek hostu. Pastayi ulastirma gorevini de alulala derecesi ile yerine getirdin, dilerim hasta olmamissindir. Ben sende o sirin kurabiyelerden neden iki adet bulundugu konusuna takilmistim ki, Selen sormus bile :D Hani dedim Aysem'in stoklarini falan mi kesfettin ;-) Sevgiler (Turkce karakter sorunu icin de ozur dilerim)

Müge Hüner dedi ki...

Dilekçiğim;
Sana yazdığım yorumda da dediğim gibi o gün çok tatsızdım ben ama sen bıcır bıcır diyorsun ne kadar mutlu oldum, seni tanımak çok keyifli idi. Dediğin gibi hasta oldum malesef, çok ateşlendim. Şimdi iyiyim ama. Senin çayından içtim hasta iken. Çok öperim canım.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin