16 Şubat 2015

Kahvaltı Sofrası

Kahvaltı Sofrası 1

HAFTANIN EN GÜZEL GÜNÜ, EN GÜZEL ÖĞÜNÜ...
Hakikaten öyle değil mi ama? :)
Genç, yaşlı, öğrenci, emekli fark etmez istisnasız herkesin en sevdiği gündür pazar günü.
Cumartesi de çalışanlar için, hele kadınlar için biraz karmaşıktır genellikle.
Temizlik mi yapsın, evle mi ilgilensin, kendi kişisel bakımları ile mi ilgilensin, anne ise yarın okula gidecek çocukların, ödevleri, giysileri ile mi ilgilensin, yemek mi hazırlasın yoksa hepsini bir kenara bırakıp, dinlenip, gezsin mi??
Bilinmez :)

Yaaa haftanın en güzel günü deyip, depresyona bağladım ya pazarı da, aferin bana! :)
Ama ne yapayım, bir dönem cumartesileri de çalışmış biri olarak gerçek bu ne yazık ki.
Neyse biz iyi yönden bakalım, cumartesi çalışmayan annenin ve hatta babanın tüm işlerini halletmiş ve pazar gününü keyfe ayırmış olduğunu varsayalım.
Hah, işte o zaman tadından yenmez pazar günleri...
Hava güzelse kahvaltının ardından hemen sokağa çıkılır ya da kahvaltı bile dışarıda yapılır.
Benim gibi misafir sever hatta misafir aşığı, sofra kurma hastası olanlar ne yapar, hemen sevdiklerini arar ve "bize kahvaltıya gelin bu pazar" der... :)

Ben iki haftadır baya baya eski performansımı yakaladım sanki, iki pazardır kahvaltıya misafir davet ediyorum.
Üstelik bu misafirleri kapıyı kitleyerek eve hapsediyor, akşam yemeği yemeden de göndermiyorum.
Yukarıdaki sofra; geçen pazardan. Amca ve kuzenler için kurulmuştu.

Kahvaltı Sofrası 2

Kahvaltı sofralarımın olmazsa olmazı; Çeşnili Zeytinyağ.
Mutlaka yaparım ve kalanı da bir kaç gün afiyetle hüpletirim. :)
Yeri gelmişken; bir soruya da yanıt vereyim.
Ahşap servisleri nereden aldığım çok soruluyor.
Doğum günü için alışveriş yaparken Eminönü'nden aldım.
Ham ahşap ürünler satan bir dükkandan.
Yaklaşık bir aydır da hemen her soframda kullanıyorum, çok sevdim kendilerini :)

Kahvaltı Sofrası 3

Soframızdan bir başka yakın görüntü... :)

kahvalti1

Bu fotoğrafta; bu pazar yani dün kurduğum sofradan...
Yine çekirdek aileye kurulmuş, musmutlu bir sofra...

kahvalti2

Ve yine Çeşnili Zeytinyağ baş köşede. :)
Yanındaki de hem kahvaltı sofralarına hem de akşam yemeklerine çok yakıştırdığım; mantar kavurması...

kahvalti3

Tost makinesinde kızarmış, Hellim peyniri ve Pancake ler...
Pancake leri ne yazık ki kendim yapmadım, sadece pişirdim :)
Farina Bella firması denemem için göndermiş. Toz ürün, içine sadece yağ ve yumurta ekliyorsunuz.
Hazır puding, çorba gibi ürünlerin tadını genellikle sevmem. Ama bu karışımı gerçekten çok beğendim. Güzel hazırlanmış, tavsiye ederim.

Benden şimdilik bu kadar.
Bu hızla devam edip bir iki de tarif yazdım mı benden mutlusu yok. Hadi hayırlısı :)
Herkese kucak dolusu sevgiler...

17 yorum:

Adsız dedi ki...

Müge hn.merhaba
bende ahşap servisleri soracsktım
çok hoşlar diğer tabaklar nereden
acaba iyi günlerde kullanın

GÜLENGÖRÜCÜ hobi dünyası dedi ki...

ellerınızıe saglık mve afıyet olsunnn

mutlumutfak dedi ki...

Sevgiyle hazırlanmış bir sofra :)

Adsız dedi ki...

HARİKASINIZ.LÜTFEN BİZİ SİZSİZ BIRAKMAYIN

Adsız dedi ki...

Sizin sofralarınızı özlemişim.Oğlunuz da 1. yaşını doldurmuş, ne zaman geçti bir sene şaşırdım. Allah daha nice seneler yaşatsın size, hep birlikte.Sevgiler...Ayşe

mutfakkimyası dedi ki...

Okumaktan keyif aldığım bloglardan Hünerli Bayanlar...Arada yaz Müge abla güzel oluyor :)

gultasarim dedi ki...

aaay hersey şahaneee bayıldım

mum style diary dedi ki...

merhaba,

masanın basında duran şekerliklerinizi nereden aldınız çok güzelmiş... teşekkürler

Unknown dedi ki...

Harika sofralar! Ne şanslı dostlarınız var! Ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

Masa harika gorunuyor. Tabaklara bayildim nerden aldiginizi ogrenebilir miyim

Nurgül YÖRÜK dedi ki...

Ooofff her şey mükemmel görünüyor,bloğunuza bayıldım:):):)http://hobidelisii.blogspot.com.tr/

Adsız dedi ki...

mÜGE HANIM ÇOK ŞIK BİR MASA OLMUŞ ELLERİNİZE SAĞLIK MANTAR KAVURMASININ TARİFİNİ VE MASANIN KENARINDAKİ AYAKLI KURABİYELİĞİ NERDEN ALDIĞINIZI PAYLAŞIRSANIZ ÇOK MUTLU OLURUM.TEŞEKKÜRLER MÜJGAN

Adsız dedi ki...

müge hanım merhaba iremlemekanlar dan açıkcası sofraları, partileri görünce ne yazacağımı şaşırdım hepsi birbirinden güzel gözüküyor ellerinize sağlık ,içim açıldı ben size maşallah diyorum nazar olmasın güzel güzel yayınlar dilerim sevgiyle kalın oğlunuz sinanı da öpüyorum

Tuba dedi ki...

Uzun yillar uzun emeklermi yoksa püf noktalarimi bu sorularda gidip geliyorum: )

Adsız dedi ki...

Daha sık yazabilseniz, ne guzel olur.

Fincan Teyze dedi ki...

Harika bir masa...

Adsız dedi ki...

Cook guzel fikirler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin