16 Eylül 2010

Pudingli Kek

Pudingli Kek

PRATİK, LEZZETLİ, ÇOK AMAÇLI :)
Madem bu haftayı; Çeşnili Zeytinyağ gibi basit, pratik tarifler ve Makarnalı Börek gibi, daha önce yayınlanan tariflerin yeniden düzenlenmesi şeklinde geçiriyoruz :) o zaman pudingli keki yayınlamanın tam zamanıdır.
Evde krema pişirmeyi öğrendiğim günden beri, her türlü muhallebi, puding türevlerini kendim yapıyorum ama yinede her market alışverişinde, sepetimizde bir dünya kakaolu puding oluyor, sebebi ise işte bu kek…
Ofiste akşamüstü atıştırmalığı olarak; masanın üzerinde bu kek, nereye misafirliğe gitsek elimizde yine bu kek…
Hazır satılan kekler, browniler kıvamında yumuşacık, mis gibi çikolata kokulu.
Daha önceki denememde; dergideki tarife sadık kalmış ama biraz kuru ve tatsız bulmuştum açıkçası. Bunu da yazıda belirtmiştim. Sonraki denemelerde değiştire değiştire, yağı ve şekeri bir bardak ölçüsüne sabitledim.
Temel malzemeleri aynı bırakarak, içine fındık, fıstık, badem, ceviz ve kuru meyveler, hatta tarçın ekleyebilirsiniz.
Yuvarlak kalıpta pişirip, ortadan ikiye ayırıp arasına krem şanti, parça çikolatalar ve vişne koyarak kara orman pastası bile yapabilirsiniz.
Muffin şeklinde pişirebilir, içine krema doldurarak cupcake şeklinde de servis edebilirsiniz.
Şeker hamuru ile süslemeyede çok uygun, kendinden, çok nemli bir yapısı olduğu için, üzerine ayrıca bir şey sürmenize gerek kalmıyor, şeker hamuru direk yapışıyor :)
Tam bir Hünerli Bayanlar klasiği; basit, pratik ve çok amaçlı :)

Malzemeler
  • 4 Adet (orta boy) Yumurta
  • 1 Su Bardağı (200 gr.) Toz Şeker
  • 1 Su Bardağı (200 ml.) Süt ya da Yoğurt (her iki şekilde de güzel oluyor)
  • 1 Su Bardağı (200 ml.) Sıvı Yağ (tercihen Fındık Yağı)
  • 2 Su Bardağı (250 gr.) Un
  • 1 Paket Kakaolu Puding
  • 1 Paket Kabartma Tozu

Yapılışı

  • Oda sıcaklığındaki yumurtaları, şekerle, şeker tamamen eriyip, karışım mayonez kıvamına gelinceye kadar çırpın.
  • Süt (ya da yoğurdu) ekleyin, biraz daha çırpın.
  • Sıvı yağı ekleyin, biraz daha çırpın.
  • Ayrı bir kaba, un, kabartma tozu ve pudingi birlikte eleyin.
  • Unlu karışımı, sıvı karışıma ekleyin ve çok az daha çırpın.
  • 25x25 cm. civarında kare bir borcamın, tabanına yağlı kağıt serin. Karışımı boşaltın.
  • Önceden ısınmış, 180 derece fırında, 40-45 dk. batırdığınız kürdan temiz çıkıncaya kadar pişirin.

Pudingli Kek

Puding olarak; sadece kakaolu değil, muzlu, çilekli, hindistancevizli yani tüm çeşitler ile yapabilirsiniz. Hepsi de çok nefis oluyor.
Marka olarak ise; Dr.Oetker’in bitter çikolata parçalı kakaolu puding’ini kullanmanızı özellikle öneririm.
Dr.Oetker’in her ürününü çok beğeniyorum, daha öncede sayısız kez söz ettim, puding konusunda ise aşmış durumdalar :)
İnternette okuduğum bir cümleye aynen katılıyorum; “Dr.Oetker artık profesör olsun!” :))

Pudingli Kek

Keki; tarifteki gibi Borcam’da yaparsanız fotoğraftaki gibi iri 16 dilim,
Klasik dilimli kek kalıbında yaparsanız; 20 dilim,
Muffin kalıbında pişirirseniz 12-14 adet civarında oluyor.

Pudingli Kek

135 yorum:

Bayram Kombesi dedi ki...

Goruntu super. Tadida tahmin ettigim gibiyseee. Hafif bir brovni havasi mi var acaba, birazda nemliymis ya. Ellerinize saglik.

domates sepeti ( emel ) dedi ki...

müge hanımcım kakaolu çikolatalı tatlılara bayılırım çok güzel görünüyor ellerinize sağlık.

Ada Deniz dedi ki...

çok lezzetli görünüyor, ellerine sağlık

lezzet sarayı dedi ki...

hmm harika olmuş bu kek ellerine sağlık

Betül... dedi ki...

hııım harika görünüyor ellerinize sağlık :))

Tümay Öztürk dedi ki...

Benim de sıklıkla yaptığım bir kek tipidir pudingli kek. Ellerine sağlık nefis gözüküyor her zamanki gibi:)

Unknown dedi ki...

Canım ne yaptın sen:))Muhteşem ellerine sağlık.
Bende Dr.Oetker'den vazgeçmem:))Öpüyorum...

ela dedi ki...

hemen bu akşam yapıyorum cok lezzetli görünüyor ellerinize sağlık... :)

durutarifler dedi ki...

Süper fikir tam denemelik. Bir ara yaparasam tekrar yorum yazarım

Sevgiler

Adsız dedi ki...

Nefisss görünüyor ellerinize sağlık; sunum ayrıca güzellik katmış.Buram buram hijyenik ve lezzet hissi veriyor.
Nilly

Adsız dedi ki...

kekler çok güzel gözüküyo ellerinize sağlık...

Nazan dedi ki...

Şu anda karşımda senin nefis havuçlu cevizli kekin bana bakarken,birde pudingli keki sarıcaksın başıma sevgili Müge.Sonrada nereden aldık bu kiloları diye yakınıyoruz:)Bu blog dünyasının tek yan etkisi aldığımız kilolar sanırım.Daha sırada makarnalı böreğin varken denenicek birde bu kek çıktı.Ne vardı sanki bu bloglar bir 10 yıl önce olsaydı da yiyip yiyip kilo almadığımız dönemlere denk gelseydi:))
Ellerine sağlık Müge'ciğim.Listede yerini aldı pudingli kekin...
Sydneyden sevgiler
Nazan

Sevil Şahin dedi ki...

ya müge ben dietteyim yapma bana bunu :(((

Unknown dedi ki...

“Dr.Oetker artık profesör olsun!” :)) sana katılıyorum canım bende bayılıyorum her ürününe kesinlikle artık profesör olmalı:D
Mügeciğim aynı keki bende yapıyorum çok lezzetli olduğu yiyenler tarafından dile getiriliyor ve tarif isteniyor bazen pasta keki olarak da kullanıyorum canım nefis bir kek ellerine sağlık yakında aynı keki ıslak kek kıvamında yayınlayacağım inşaallah resim hazır sıra bekliyor sevgiler canıııııım:)

ebru dedi ki...

Sevgili Hünerlim kekin harika görünüyor. Gel beni ye diyor. Ellerine sağlık canım. Şimdiden aklıma düştü. Acaba akşama yapsam mı diye.

Adsız dedi ki...

slm müge tariflerini uzun süredir takip ediyorum.denediklerim çok güzel oldu.bunuda en kısa zamanda denicem.ellerine sağlık çok güzel görünüyo...

Unknown dedi ki...

Sunum harika kek harika.. Daha ne denir ki buna :)
Ellerine sağlık.

filiz dedi ki...

enfes gözüküyor bu hafta sonu muhakkak deneyecegim ellerinize saglik

Duru Mutfak dedi ki...

müge abla, ben de bu keki vanilyalı pudingle yapıyorum + 1 su bardağı da pudra şekeri ilavesiyle.Vanilya kullanmaya gerek kalmıyor. Yumuşacık hafif bir kek. İlk resmi çok beğendim, ellerine sağlık....

emelce yemek dedi ki...

hemen dolabimi karistirmaya gidiyorum insallah bir yerlerde kakaolu pudingim vardir yoksa da yarin ilk is markete

LaMa dedi ki...

yillardir cekmecede duran cilekli pudingi boyle degerlendireyim bari...
siz sehirli hanimalr yok musunuz! hazir pudingten kek pisirirsiniz, duyan da cok maharet sanir:) reklam olayi di mi mugecim:))

LaMa dedi ki...

madem cok mutlu oluyorsun bir yorum daha yazayim cifte mutlu ol:))

Müge Hüner dedi ki...

Ya Lama!
Ne alemsin:))
Güldürdün beni akşam akşam :))

Reklam değil bu arada...

Cihan dedi ki...

Müge Hanım,

Şimdiye kadar blogunuzdan denediğim her kek tarifi muhteşem oldu! Şimdi gözüm pudingli kek de :) Eminim bu da güzel olacak.

Yalnız sizden bir şikayetim var :) Yaptığım kekler hep çok güzel olunca biraz tadına bakayım derken kıyısından köşesinden alıyorum aaaa bi bakıyorum kek bitmiş :) Sonra da kiloya dönüşüyo tabii :)

gulbahcesi dedi ki...

diğer tüm tarifler gibi bu da pek bir lezzetli görünüyor! elinize sağlık :) en kısa zamanda deneyeceğim :) bu arada daha önce tarifini verdiğiniz kırmızı biberli patlıcan sarmasnıı denedim,misafirlerimin favorisi oldu :)

LaMa dedi ki...

reklam derken hani tanitimini iyi yapiyoruz babinda soyledim. yoksa biliyorum, sen degilhalk ovuyor makarnali boregini :) bak onu da ekleyim deneneccekler listesine!

Ayşe'nin Mutfağı dedi ki...

Mügecim nefis gözüküyor ilk fırsatta deneyeceğim sevgiler

Acemi hamarat dedi ki...

Harika görünüyor.Annemle tam tatlı olsada yesek derken bunu gördük,ağzımız sulandı =)
Ellerinize sağlık

Şehnaz dedi ki...

ellerine sağlık mügecim çok çok beğendim ama kekin üzerindeki kremamı ..çok merak ettim...sevgiler canım..

Bengü dedi ki...

Mügeciğim, ellerine sağlık canım benim. Görüntüsünden çok lezzetli olacağını da tahmin ediyorum. Bu aralar, annem yemekleri yapıyor :) Evde de dr.Oetker çik. parçalı puding var :)Şimdi kalkıp şu keki yapasım geldi. Yarın da misafir gelecek. Eşime çırptırırım artık :))

Limon çiçekleri dedi ki...

Çok nefis görünüyor ellerinize sağlık.ana maddelere bağlı kalarak bende hep aynı keki yapıyorum diyebilirim.Kıvamı ve yoğunluğuyla en güzel kek diyebilirim.Sevgiler.

SÜRPRİZ MUTFAK dedi ki...

ilk önce ellerine sağlık süper gözüküyor. İlk tercihim muzludan yanı olduğu için muzlusunu çok severim. Teşekkürler canım...

Nehir Butik Pasta dedi ki...

toz pudingle kek yapıldığını duymuştum ama denememiştim mutlaka deneyeceğim
görüntüsünden ne kadar lezzetli olduğu belli oluyor
ellerine sağlık
sevgiler

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Mügeeee bak ben rejime girmeye kararlıyım arkadaşım yapma böyle şeyler, çevirme beni yolumdan nolurrr. bu harika keke diyecek kelimem yok, yemem gerek illa:)) ellerine sağlık

EV GÜNLÜĞÜ dedi ki...

çok güzel gözüküyoo ellerinize sağlık bende deniyecem ben çilekli pudingten kurabiye denedim sanki acı bitat vardı bu çok hoş olmuşa benziyo
emeğinize sağlık

Denise Dumont dedi ki...

DELICIA!!!!!!

Tombul Peri - Sıla dedi ki...

Sizin eve taşınmak istiyorum ben :)
Şaka bir yana resimler çok güzel, profesyonel bir çekim gibi :) Keki kesin deneyeceğim :) Teşekkürler
Sıla

Rakunt ideas dedi ki...

Geçenlerde evde kakao bulamayan oğlu da kakao kek seven anne olarak evdeki dr.oetker bitter ç.pudingi koysam diye düşünüp denemiştim.Bayılmıştık.Meğer zaten bilinen bir lezzetmiş:))))
Ellerine sağlık nefis görünüyor.

Müge Hüner dedi ki...

Arkadaşlar;
Ne güzel yorumlar bunlar, çok teşekkür ederim.
Aylardır, arşivimde duruyor bu tarif, “bu da yayınlanır mı, çok basit dersiniz” diye tutuyordum.
Bundan sonra yorumlarımı kendime saklayacağım, sizin yorumlarınızı bekleyeceğim, her tarifte :)

Şehnazcım;
Kekin üzerindeki; sade dondurma ve rendelenmiş çikolata. Süsü de; donmuş vişne.
Çekim sırasında biraz eridi tabi, krema gibi gözüküyor.

Herkese kocaman sevgiler...

Unknown dedi ki...

Ellerinize saglik, diger bütün tarifler gibi yine tam tutacak bir tarif...Yani sonuctan asla tereddüt etmeyecegimiz bir tarif... Blogunuzdan hangi tarifi uygulasam, sonuc hep basari.... Sagolun, varolun... Sevgilerimle,

Adsız dedi ki...

Kekin görüntüsüne heveslendim ve su an pisirip firindan yeni cikardim. Yanliz benim kekín rengi sütlü kahve gibi birsey oldu. Birdahaki denenmemde birazda kakako eklemek gerek....tesekkürler

melda dedi ki...

silikon kalıpta denedin mi hiç müge? şimdi yapmaya başlıyorum. emin olamadım, nemli bir kek olduğu için ters çevirdiğimde sorun yaşar mıyım?

ellerine sağlık bu arada harika görünüyor herzamanki gibi :)

Müge Hüner dedi ki...

Melda'cım;
Silikon kalıplara ben ısınamadım gitti.
Genelde yapıştı hep benim denemelerimde.
Belki de ben bir yerlerde yanlış yapıyorum, ilk denemede yağlayın ya da kaynar sudan geçirin, deniyor.
Ama güvenemiyorum ben, yine klasik yöntemleri kullanıyorum :)
Yinede sen bilirsin canım.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

merhaba bende hemen dün akşam yaptım tarifinizi, çok güzel oldu hatta görümcemlere çaya giderken götürdüm, tam 45 dakikda da pişti ve çok güzel kabardı ama bana şekeri az geldi o yüzden yarım surdağı daha ekliycem bir dahaki sefere ve tarçın cevizde ekliycem, bu defa parça çikolatalı pudingle yaptım

hayat dedi ki...

öyle çok karıştırmaya gerek yok işte.görüldüğü gibi biraz hünerliyseniz,basit olan güzeldir.sayenizde dr oetker bugün patlamıştır.ben bitter çikolatalıyı bulamadım.portakallı çikolatalı olandan aldım.akşama umarım sizinki kadar fotojenik olur.

.ankara düşleri. dedi ki...

müge abla az önce bu tarifinle kara orman pastası yaptım.
ya nefis nefis nefis ötesi oldu.
Harika tariflerin var.
iyi ki varsın :))

Adsız dedi ki...

selam sitenizi epeydir takip ediyorum bugün bu tarifi görünce hemen mutfağa koştum çukulatalı puding olmayınca bende muzlu puding ile yaptım. kakaosuz kek yemeyen oğlum bile bayıdı. teşekkürler ADANADAN HATİCE

Adsız dedi ki...

müge hanım ellerinize sağlık...keklerle aram fazla olmasa da sırf harika resimlerinden dolayı bugün çayın yanına yapmaktan geri duramadım.ama tadı da resimlerden geri kalmıyor yani.yumuşacık sünger gibi harika oldu kekim.çok beğenerek takip ediyorum sizi de sitenizi de.harikasınız.sevgilerimle..

melda dedi ki...

sağolasın mügecim. silikon kalıplarla ilk kullanımda zeytinyağ veya margarin ile yağlayıp kullandığımdan dolayı ben şimdiye kadar bir sorun yaşamadım.
bu keki de önce silikon kalıba döktüm, ama kalıp o kadar doldu ki; kabarıp taşar diye kare borcama aktardım :) çok güzel oldu ama tahmin ettiğim gibi yapış yapış olmadı. yağlı kağıttan bile kolayca ayrıldı.
keki bir arkadaşıma giderken götürmüştüm, herkes çok beğendi. tarif için teşekkürler tekrar.. :)

serpil cvlk dedi ki...

merhaba müge hanım
elinize sağlık,puding kaç gramlık 2,5 su bardağıyla yapılandan mı?

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

ellerine sağlık canım

sakine dedi ki...

Merhaba bu keki bugün denedim ama sonuç beklediğim gibi olmadı maalesef.Bir kere rengi açık oldu.Normal kakaolu kek oldu.Nemli değildi, çikolata tadı da yoktu.Ama çocuklar yediler yinede.Sevgiler..

hayat dedi ki...

evet dün yaptım kekinizi.tek kelimeyle nefis oldu ellerinize sağlık.teşekkürler sizin tariflerden ne yaptıysam çok güzel oldu.teşekkürler

Müge Hüner dedi ki...

Sakine Hanım ve Adsız;
Rengi açık demenize biraz şaşırdım açıkçası.
Ben hiç bir zaman kakao eklemiyorum ve rengi oldukça koyu oluyor.
Tadı da çikolatalı gibi.
Acaba farklı bir marka puding ile mi denediniz?
"Dr.Oetker'in bitter çikolatalı olanı ile deneyin" diye onun için özellikle belirttim.

Serpil Cvlk;
Evet, 2,5 su bardağı süt ile yapılan "Dr.Oetker'in bitter çikolatalı pudingi ile yapıyorum.

Çok sevgiler.

Lezzetkahvesi dedi ki...

Puding sevmem.. Amaaaaaa pudingli keke bayılırımmmmmm ellerinize sağlık.

Adsız dedi ki...

merhabalar müge hanım keki çok sevmeme ve güzel yorumlara rağmen denemeye çekiniyorum açıkcası nedeni keklerimin bi türlü kabarmaması arada kabarıyo(lütfederlerse:)ona da kabarmak denmez ama neyse!! bana bi yardımcı olsanız "hünerli bayan:)" napıyosunuzda bu kekler bu kadar kabarıyooo:)sevgiler arzu...

Nisa hobi dedi ki...

bu çok güzel bir tarif.Harikasın.Kızım kek yemez.Ama bu keki yedi.Teşekkürler....

Adsız dedi ki...

taze yaptım:)ama hamuru biraz cıvık olmuştu o yüzden mi bilmem ortası kabardı kenarları kabarmadı..bir de benim fırın 5 dakikada kek pişiriyo,daha doğrusu üstünü yakıyo içi pişmemiş oluyo:(üzerine alüminyum folya koyup pişirmeye devam ediyorum fırını aç kapa aç kapa keki perişan ediyorum:)bakalım tadı nasıl olacak...şu an şekli bozuk ve bi tarafı yanık:(

MİŞO dedi ki...

şantili kekten sonra 2.favori kekim oldu.Silikon muffinlerde pişirdim bu keki muhteşem oldu buram buram çikolata tadı var.işyerindekilere ikram ettim herkes çok beğendi.bildiğimiz kakolu topkek gibi oldu içine de ceviz koydumm mmmm yeme de yanında yat.teşekkürler bu tarifi verdiğiniz için müge hanım sevgiler...

gülsevin dedi ki...

akşam yapıp arkadaşıma götürdüm..bayıldık resmen..süper oldu
kabardı..

NİLGÜN dedi ki...

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm ENFES BIR ŞEY BU MUGECİM HARİKA BIR KEK DENEDIMMMMMMMMMMMM SUPER DENEMEYENLER VARSA MUTLAKA DENESINLER

Adsız dedi ki...

müge hanım bu tarıfi
supangle ile denesem olurmu evde varda onu değerlendırmek ıçın

Müge Hüner dedi ki...

Adsız;
Hiç denemedim, sizi de yanlış yönlendirmek istemem...

Gülümse dedi ki...

2 saat kadar oldu fırından çıkaralı.nefis.7 yaşındaki kızım da çok beğendi(sade kek sever sadece..)normal dilimli kek kalıbında yaptım. yumuşacık, pofuduk pofuduk oldu.o kadar yumuşak ki kek dilimlerimi ince kesemedim :)) . kalınca dilimler halinde servis ettim.ellerinize sağlık, teşekkürler.

Adsız dedi ki...

müge hanım bişey sormuştum amaaa:(:( "Arzu"

Müge Hüner dedi ki...

Arzu Hanım;

"Adsız dedi ki...
müge hanım bu tarıfi
supangle ile denesem olurmu evde varda onu değerlendırmek ıçın"

Yorumu size ait sanırım ve altında yanıtını vermiştim.

Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

hayır benim yorumum değil o yazdığınız benimkisi şu;
Adsız dedi ki...
merhabalar müge hanım keki çok sevmeme ve güzel yorumlara rağmen denemeye çekiniyorum açıkcası nedeni keklerimin bi türlü kabarmaması arada kabarıyo(lütfederlerse:)ona da kabarmak denmez ama neyse!! bana bi yardımcı olsanız "hünerli bayan:)" napıyosunuzda bu kekler bu kadar kabarıyooo:)sevgiler arzu... buna cevap vermediniz o yüzden tekrar yazdım size sevgilerr..

Adsız dedi ki...

müge hanım o yorum bana ait değil benim yaptığım yorum kekimin kabarmaması hakkındaydı ve nasıl kabardığını sormuştum size sonunda da adım yazıyodu cevap alamayınca tekrar yazdım size sevgiler "arzu"

Adsız dedi ki...

hayır müge hanım o yorum bana ait değil ben ilk msjımın sonundada adımı yazmıştım zaten
ayrıca keklerimin kabarmaması hakkında napabilirim diye sormuştum size cevap vermediniz diye de tekrar yazmıştım ufak bi karışıklık oldu sanırım sevgilerimle "arzu"

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Arzu;
Öncelikle yoğunluğumdan ötürü hemen yanıt yazamadığım için özür dilerim.

Keklerin kabarıp kabarmaması ile ilgili onlarca neden olabilir.
Kalıbın çok büyük olabilir. Fırının ısısı voltaj nedeni ile değişiyor olabilir.
Yumurta sarılarını çok iyi çırpmamış olabilirsin.
Kuru karışımları ekledikten sonra çok az çırpmak gerekir belki çok çırpmışsındır.
Kabartma tozunun son kullanma tarihi geçmiş olabilir…
Vs.vs.vs.
Dediğim gibi o kadar çok neden var ki.
Birde her seferinde aynı kek aynı şekilde kabaracak diye bir durumda yok. Benim de hala kabarmayan keklerim çöken pandispanyalarım oluyor…
Umarım biraz olsun yardımcı olabilmişimdir.

Çok sevgilerimle…

Adsız dedi ki...

Sanırım buldum niye kabarmadığını:)kuru karışımları fazla çırpmıışsınızdır demişsiniz hemde fazlasıyla çırptım galiba:)çok çok teşekkür ederim zaman ayırıp ilgilendiğiniz için mesajınıza bu kadar güzel başlamanız ayrıca beni mutlu etti siz de kusura bakmayın nolur yorumlarımın gözükmediğini zannnedip bikaç kere yazdım benzer yorumları alan işgal ettiğim için ben özür dilerim:)sevgilerimle "arzu"

Adsız dedi ki...

bende pudingli keki yapmak izstiyorum ama neyli pudingle yapıcağıma karar veremedim. sizce hangisi daha güzel oluyor litfen bir fikir verin çok kararsız bir insanım

Müge Hüner dedi ki...

Adsız;
En güzel "bitter çikolatalı puding" ile oluyor.
ama damak zevkinize göre diğer pudingler ile de deneyebilirsiniz...

Adsız dedi ki...

hadi bakalım yarın akşam denicem.bildiririm.bid bişy sorucam kekteki katı malzemeleri elemenin ne gibi bi yararı var.bn farkedemedim. ha birde bn yazınca adsız olarak gözüküyorum. isimle nasıl giriş yapabilirim

Müge Hüner dedi ki...

Adsız;
Katı malzemeleri elemenin yararı; unun içindeki gluteni ortaya çıkarmak ve havalandırmak.
Bu da daha çok kabarmasını sağlıyor.
Yorum yazarken; Adı/Url kısmını seçerseniz isim ile giriş yapabilirsiniz.

Sevgilerimle.

Feride dedi ki...

blogunuzu birkaç aydır keşfettim ve tadını çıkarıyorum adeta:) bu kek ise hem minik kızımın hem de yiyen konuklarımın gözdesi oldu. biz çikolatalı puding ile yapacaksak mutlaka iri kıyım fındık ve damla çikolata ekliyoruz üstüne.. tarifiniz için teşekkürler..
sevgiler feride.

HüLya dedi ki...

bende denedim yaptım ama kabarmadı yaaa offf=(((( neyseki tadı güzel=)))

hatice_27 dedi ki...

aynı keki ikinci kez yapıyorum,ilki mükemmel olmuştu :) şimdi de kelepçeli kalıpta yapıyorum arasına krem şanti koyacağım,birde böyle deneyeyim istedim..çok çok teşekkürler Müge hanım..

bahar dedi ki...

mrh muge hanim ben sizi fransadan takip ediyorum kek gercekten cok guzel gorunuyor diyette olmama ragmen bugun yaptim.ben cikolatali supangule ile yaptim cok guzel yumsacik bi kek oldu herkes cok begendi ellerinize emeginize saglik
sevgiler

hilal dedi ki...

şu an itibariyle denenmiş ve bloga eklenmiştir..:) gerçekten güzel oldu, teşekkürler tarif için

sevgiler

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar bu keki denemediyseniz muhakkak deneyin derim. O kadar lezzetliki anlatamam.Ben denedim ve işyerimdeki arkadaşlara da götürdüm aldığım cevap,bu keki hazır almışsın...'Dr Oetker tadı var çünkü' oldu:) Ben bu harika kek tarifinin sahibi Müge Hanıma çok teşekkür etmek istiyorum. Lezzeti-görüntüsü harikaydı?
İyiki varsınız...Kucak dolusu Sevgiler....
Elif...

tuğba dedi ki...

her zamanki gibi harikasınız bayılıyorum tariflerinize:)

gülşen dedi ki...

Müge Hanımcım ben bu keki denemedim ama madem bu kadar güzel yorumlar var denemeliyim diye düşündüm sonra bir anda kafamda bir ampul yandı ve sizin bu güzel kekinizle güzel minik bir pasta yapılır diye düşündüm,daha denemeden hemen sizinle paylaşmaya geldim,ileride açmayı düşündüğüm blogumda linkinizle beraber aklımdaki pastayı paylaşmayı düşündüm önce ,sonrada,ozaman kadar çatlarım deyip hemen sizle paylaştım:)
şimdi biz bu keki muffin kalıplarında pişirsek,sonra onların içini oyup şöyle kahveli sütlü veya şekerli sütlü karışıma batırıp çıkarsak nemlenmesi için,sonracıma içini oyup orayada çikolata sosu doldursak,sonrada üzerini krem şanti veya en iyisi daha güzel olan kaymak tadında şantiyle süslesek,ve servise yakında tekrardan birkaç damla çikolata sosla süslesek,veya dr.oetkerin böğürtlen sosu var minik paketlerde en üst çikolata sosu yerine odan damlatsak,belkide muffin kalıbında yapısı düzgün olması için azcık unu artırabiliriz,kekinizin kıvamını bilmiyorum daha denemedim.ayy yazarken canım istedi,nasıl olur amaa:)
haydi deneyelim:)

nezaket dedi ki...

keki denedim ve gerçekten yumuşacık pufidik hazır gibi bi kek oldu kakao sevenler mutlaka denemeli pişman olmazlar tarif için tşkler müge hnm sizin tariflerinize güveniyorum anlatımınız açık ve detaylı olduğu için de gönül rahatlığıyla uyguluyabiliyorum

Decoration Heaven dedi ki...

Böyle bir güzellik olamaz!! Bu akşam 4.ye yapacağım :) Elinize, emeğinize sağlık Müge Hanım..

Adsız dedi ki...

Müge Hanım merhabalar,
Bu tarifinize bayılıyoruz, Dulce De Leche ile topping yapıyorum bazen, o zamanlarda resmen ölüyorum tadından! :) Elinize sağlık gerçekten.
Benim sormak istediğim nokta şu; bu keki yaptığım ilk gün ıslaklık oranı gayet güzel oluyor. Fakat 2.,3. günlerde daha da ıslanıyor. Yağını salıyor sanırım. Acaba ben bunu yarım ölçü yağla yapsam nasıl olur dersiniz? Sanki başka bir tarifinizde böyle bir yöntem okumuştum daha az ıslak kek için. Doğru muyum?
Sevgiler...

Müge Hüner dedi ki...

Adsız;
Öncelikle güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim. Sağ olun.
Dulce de leche ile hakikaten şahane oluyordur, vallahi ağzım sulandı. :)
Kekin yağ miktarını azaltmak o işe yarıyor evet, doğru hatırlıyorsunuz ama ilk yediğinizde öncekilere göre biraz kuru gelebilir. Belki yağ miktarını azalttığınız oranda süt ekleyebilirsiniz. Oda yumuşaklık ve nem verecektir.
Şimdiden afiyet olsun.

Sevgilerimle.

Dilek dedi ki...

Sonunda dns değiştirip kavuştum bloğa ya özledim vallahi :(
Bişey sorcaktım bu keki yuvarlak tepside yapsak olurmu acaba benim borcamım yokta :(

Müge Hüner dedi ki...

Dilek Hanım;
Hoş geldiniz :))
Tabi ki olur. Hatta standart (20 dilimlik) kek kalıbınız var ise ondada olur.
Gayet problemsiz bir kektir :)

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

"Krem şantili kek" tarifinizin yorumuna yazmıştım "bugün de muzlu pudingli kek yapıp üzeirne çikolata sos dökeceğim" diye ve tabiki yaptım :) muffin kağıtlarında yaptım(kabarmasın da sosa yer kalsın diye kabartma tozu koymadım) ama çilekli pudingli yapıp(17-18 tane çıktı) üzerine çikolata sos döktüm ve ofise getirdim. herkes çok beğendi. ben kekin daha çok çilek tadında olacağını düşünmüştüm ama düşündüğüm kadar baskın olmadı. tadanlar çikolata sosta değişik bir aroma olduğunu düşündüler ama yanıldılar ve duyunca da çok ilginç geldi herkese. ellerinize sağlık :)
Emine

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Emine;
Tüm güzel yorumların için çok çok teşekkür ediyorum.
Çok naziksin :)
Pudingli kekte muzlunun dışındakiler ne yazık ki çok baskın değil.
Bende geçenlerde Antep fıstıklı ile denedim buram buram fıstık tadı olacak sandım ama ne yazık ki öyle olmadı :(
Ama kıvamı dokusu güzel oluyor :)
Sana ve tüm yiyenlere afiyet olsun tekrar.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

puding pişiriliyormu

Müge Hüner dedi ki...

Hayır, puding toz halde ekleniyor.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

müge ablacım, haftasonu misafirlerime pudingli keki yaptım.inanılmaz yumuşak ve lezzetli oldu.yeni evlendiğim için sitenizi yeni takip etmeye başladım ama şimdiye kadar çok şey kaybetmişim onu anlıyorum zamanla..emeğinize sağlık..sevgiler..

serap çağlar dedi ki...

aslında standart kek tarifime pudingin eklenmiş hali. aslında puding eklemek hiç aklıma gelmemişti ama tadı enfes oldu içine damla çikolata ekledim hafif nemli pufidik kek enfesti acil gelen misafirlerim hem şaşırdı hem bayıldı tarif bile aldılar. tarif için teşekkürler...

Fatma'nın Hobileri :) dedi ki...

Ellerinize sağlık:) denedim ve çok başarılı oldu ee nede olsa tarif sağlam :))) Sevgiler...

Nuray dedi ki...

Tarif icin tesekkur ederim :)ellerinize saglik cok guzel bir kek tarifi ...
biraz önce bende yaptim tek kelimeyle harika bir kek! yorumlari okuyan arkadaslar hic tereddut etmeyin ;)

Hayatın Tatları dedi ki...

müge ablajım ellerine sağlık. bende denedim süper bir kek oldu. yayınlamak ve teşekkür etmekde anca kısmet oldu. öpüyorum seni..artık özledik senii

Derya dedi ki...

meraba müge ablacım,siten bir harika çok kısa süre önce keşfettim ama müptelası oldum harikasın ya :) ben urfalıyım bizim buralarda da yemeklere çok özenilir, o yüzden senin tarifler farklı lezzet olduğu için çok işile yarıcak :) bişey sorcam çk sık kek yaparım, işene koyduğum üzün,ceviz gibi malzemeler ne yaparsam yapayım kekin dibine çöküyor, bunun formülü ne acaba :))

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Derya;
Güzel sözlerin için teşekkür ederim...

Kekin içine koyduğun, kuruyemiş kuru meyveleri ayrı bir kapta unlarsan kekin dibine çökmeyecektir.

Sevgilerimle

DERİN dedi ki...

Müge Hanım bu keki denedim inanılmaz güzel oldu. Benim bi sorum olacaktı acaba bu kek baton kek kalıbında nasıl olur yani keserken kırılırmı,parçalanırmı acaba?Bide öyle bir kalıp kullanarak denemek istiyorum? Bilgilendirirseniz sevinirim Müge Hanım?
Sevgiler...

Müge Hüner dedi ki...

Derin Hanım;
Kek hiç bir şekilde parçalanmaz, dağılmaz sanmıyorum.
Ancak harç olarak oldukça fazla oluyor, denediğiniz için bilirsiniz.
Baton kalıp bu harç için küçük gelebilir, taşabilir.
Kalıbınız büyük ise denemenizi öneririm.

sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

merhaba muge hanim
oncellikle ellerine saglik hersey cok guzel gorunuyo.
ben mutfak islerinden pek anlamam ama yavas yavas ogrenmeye calisiyorum sizin sayenizde mutfagi sevmeye basladim.
iki sorum olcak belki cok basit ama insan tecrubeli olmayinca iste :)) kek yaparken mikser kullaniyosunuz dimi yoksa elle mi cirpiyosunuz?
bir de bu yagli kagitlari nereden satin alabilirim ?
simdiden tesekkurler..

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba :)
Keki mikser ile çırpıyorum evet.
Yağlı kağıtları ise tüm marketlerde bulabilirsiniz.
Pişirme kağıdı diye satılıyor.

Sevgilerimle...

Burcu dedi ki...

Blogunuzu yeni kesfettim.bu tarifi ve sıcak helvayı aynı anda yaptım.Tatlarına doyamadım.Goruntu neyse aynısı,tadı ise bi harika.Ellerinize,emeginize saglık.Bilgilerinizden mahrum kalmamak dilegiyle :):)

Adsız dedi ki...

Pudingli kek bugüne kadar yaptığım en güzel kek oldu. Eşim de çok beğendi. Blog çok güzel. Ellerinize sağlık

Adsız dedi ki...

keki yaptım ama çok sade bir görünümü var (ama tadı çok güzel) üzerine dökmem için bir sos önerir misin ? yarına yetiştirmem gerekiyor acil cevap verirsen sevinirim

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba;
Kekin üzerine kendi hazırladığınız bir çikolatalı sos ya da hazır alıp pişireceğiniz çikolatalı sos çok yakışacaktır.
Ayrıca vanilyalı ya da bitter çikolatalı pastacı kreması hazırlayıp üzerine sürebilirsiniz.
Hazır pasta kremalarını da kullanabilirsiniz.
Hiç biri olmadı meyveli ya da sade krem şanti ile süsleyin.
Hepsi çok yakışıyor :)

Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Bu tarifte kek un kullanmamanızın bir nedeni var mı?

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba;
Bir nedeni yok.
İsterseniz normal un isterseniz kek un ile yapabilirsiniz.
Her iki şekilde de olur.

Sevgiler...

Adsız dedi ki...

harika bir kek yaptim ve cok begendim lezzet sahane:)
birde icine visne taneleri koyarak deneyecegim
ellerinize saglik!

Elvan dedi ki...

Kek tarifinizi denedim evde bulduğum tek kalmış kakaolu puding paketi ile ben içine de üstüne de ceviz ekledim çok lezzetli ve yumuşacık oldu şimdi fındıklı pudingi fındık ilavesi ile muffin olarak yapıcam çok teşekkürler diğer tariflerinizi de denemek için sabırsızlanıyorum ellerinize sağlık payaştığınız için yüreğinize sağlık Müge hanım sevgiler:))

KediDeli dedi ki...

Evde kakaolu puding olmadığı için muzlu puding ile denedim ve sonuç gerçekten muhteşem! daha önce hiç bu kadar pofuduk kek yapmamıştım,sadece tadı biraz fazla geldi bir dahakine daha az şeker koyacağım ama onun dışında mükemmeldi :) bu güzel tarif için çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

her seferinde degisik tarifler deniyorum degisik bloglarin ama artik sürekli takipcinizim tarifinizi yaptim cok güzel oldu misafirlerimde begendii tesekkürler

kokoslady dedi ki...

dün denedim akşamda misafirlerimiz vardı çok beğendiler.teşekkür ederim...

Adsız dedi ki...

Müge hanım, öncelikle bu kadar yoğun iş hayatınızın yadında bu birbirinden güzel tarifleri zaman ayırıp bizlerle paylaştığınız için teşekkür ederim, ellerinize sağlık.Portakal ağacından 3-4 yıl sonra tanıştım sitenizle ve tanıştığımdan bu yanada bağımlısı oldum.Pudingli kek tarifinizi okuduğumdan bu yana aklımdaydı ama cesaret edememiştim içinde toz puding olması beni bir türlü harekete geçirmiyordu. Arada her zamanki yaptığım standart kakaolu fındıklı, portakallı, portakallı üzümlü keklerimi yaptım ve bir tanesini de sizin '' kek sütle değil yoğrutla yapılmalı''önerinizle.
Ama aklıma devamlı şu yukarıdaki resimdeki görüntü geliyordu, bir kek nasıl bu kadar şık ve cazibeli hale gelebilir ki.. pazartesi sabah yaptım ( bu arada sabahları erkenden mutfağa girip kek yapma ve bian önce iş yerinde götürüp arkadaşlarıma ikram etme krizim tutar ara sıra).Muffin kalıbı kullandım ilk muffin denememdi 18 adet çıktı tariften farklı olarak 3yumurta ve hafif parçaladığım fındıkları kullandım kakolu kekleri fındıksız yapmıyorum çok lezzetli oluyorlar.Fırından çıkınca çok yumuşak göründükleri için içleri pişmemiş gibi geldi ama fazlasıyla pişmişlerdi.Klasik kakolu yaptığım kekten tad olarak farkını hissedemedim, beni asıl hayal kırıklığına uğratan keklerin browni gibi yumuşak kıvamda olmaması hatta ertesi gün çabucak bayatlamasıydı ısırır ya da koparırken döküldüler :( bilmiyorum belki içi hamur kalmasın diye fazla pişirmiş olabilir miyim çünkü hamur işlerinde özellikle kurabiye türlerinde fırında 1-2 dakika fazla kalması bile her şeyi alt üst edebiliyor.Şimdi de aklım muzlu puding ile yapılanında :)
Ankaradan sevgiler Minee

Adsız dedi ki...

Müge Hanımcım bu tarif harika herkes soruyor nasıl yaptın diye:) muzlusunu da denedim damla çikolatayla buluşunca fevkaladenin fevkinde oldu:)teşekkürler tarifleriniz için...ama bir sorum olucak ben ne zaman tepsi keki yapsam orta kısmında kocaman bir bombe oluyor o yüzden hep kalıpta yapıyorum her yeri eşit oranda kabaran üstü dümdüz olan kek pişirmek için ne yapmak gerek..
Bursadan kucak dolusu sevgiler...
Bahar..

Müge Hüner dedi ki...

Bahar hanımcım;
Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.
Sağ olun, afiyet olsun:)
Keklerin üstünde bombe olması aslında iyi bir şeydir güzel kabardığını gösterir :))
Ama düz istiyorsanız keki fırına vermeden önce kalıbı bir kaç kez sertçe tezgaha vurmak ve kalıbın kenarlarını yağlamamak belki bir nebze çözüm olabilir.
Aklıma gelenler bunlar.
Çok sevgilerimle...

hayal dedi ki...

Ben bu keki yaptım ve sonuç mukemmel oldu, yumuşacık, nefis bir kekmiş, ellerinize sağlık sevgili Muge hanım...:) bugün markete gidip bir sürü puding aldim dr. oetkerin ama gramlarına dikkat etmemişim daha önceki yorumlarınızda 2,5 su bardagiyla yapılanı kullandım demişsiniz,acaba 3.5 su bardagıyla yani 750 millitre süt için olan pudingle yapsam nasıl olacak???cevabınızı sabırsızlıkla bekliyorummm...Hayal.

Unknown dedi ki...

Müge Hn. hafta sonu denediğim bu keki çoook beğendim. Bekledikçe daha da güzelleşen tadı ikiye katlanan bu keki çok sevdik.Yazlığımızda minik civcivim ve misafirlerimizle bir güzel yedik..Şimdi muzlu olanını denemek istiyorum.Ellerinize sağlık.Blogunuz gerçekten bir şahane...Ne zaman ziyaret etsem blogunuzu kendimi kaybediyorum. Blog dediğiniz zaman böyle olmalı bence... fatoşun mutfak günlüğü

kirazzade dedi ki...

ben de yaptım nihayet :) post da hazırladım. gerçekten çok güzel bir tarif. ellerine sağlık ve teşekkürler Müge :)
http://kirazzade.blogspot.com/2012/09/tantitoni-kek-kalb-ve-pudingli-kek.html

Nuran dedi ki...

Müge hanım kekiniz harika, bugün arkadaşım yapıp işyerinde bize ikram etti bayıldık. Bende en kısa zamanda deniyeceğim, ellerinize sağlık sevgiler..

coco-jelly dedi ki...

Selam mugecım. Öncelikle ellerine saglık.kalktım kekı yapmaya:) 22:00'da çıktı 23:00'da. :) bu süreye daha farklı bır lezzet umuyordum:( yumurtalar orta büyüklükte olmasına rağmen ınanılmaz bır sıvı çıktı ( ölçülere bırebır uyarım her tarıfte)2 su bardağı un az geldı tabı 2,5 U bulmasına rağmen biraz cıvık bır hamur oldu. Eee senın rengı tutturman ıcın ekstra 2 yk kakao ekledım. Tabı mallık edıp:) sekerı arttırmadım.en büyük borcama döktüm ama dedım" bu taşmasın " neyse kı tasmadı. Geç pişen, kubbe seklinde, inanılmaz kabarık( bu bunu sevdım) az sekerli, dışı kıtır ( ıcı pişsin dıye fırın sürmesini uzattın da:)) bır kekım oldu. Dilimledim soğuyunca hındıstan cevızı ve tat versın dıye pudra sekerı ile servıs ettım. İş yerınde kesın tuketılir dıye ayırdım. Kalanını truf yapmayı düşünüyorum. Çünkü bu emeğe bu malzemeye kıyamam. Yanı pudıng eklemenın mantığını anlamadım. Kakolu bol olcekli kocaman bır kek oldu.3 yumurta yarım bardak yağ 1 bardak seker kakao 1 bardak sutle bu lezzet yakalanır sanki. Yapıcı bır eleştırı yoksa pek sefııom blogunu. Ikram mutfak hep içinde olsam da blogumuz yemek blogu degıl ama beklerız. Facebook tan takipteyim . Ben sevmedım bu tarıfı dıgerlerını denıycem. Sevgıler ester <3

Unknown dedi ki...

Bayılıyorum tariflerinize hepside muhteşemmm :) Sizde öylesiniz!

Keklerim hep hüsran oluyordu ama artık burdaki bilgilerle gayet güzel oluyorlar ..Etsiz çiğköftenizide denedim harika oldu..Emeklerinize sağlık cok tskler..

Adsız dedi ki...

merhabalar Müge Hanım.öncelikle tariferleriniz fotoğraflar harika gözüküyor.bende bu güzel kekinizi denedim ancak sonuç sizinki gibi olmadı normal bi kek gibi oldu hatta dışı çıtırdı rengi açıktı oldukça yani yanlış birşeymi yaptım bilmiyorum ama verdiğiniz ölçü dışına çıkmadım :(

Müge Hüner dedi ki...

Merhaba;
Öncelikle güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.
Kekin dışının çıtır olması biraz fazla pişirmekten kaynaklanıyor olabilir. 5-6 dk. daha az pişirirseniz sanırım hallolacaktır.
Gerçi ben dışı çıtır keki daha çok severim orası ayrı :)
Rengi için ise bir şey diyemiyorum ben ekstra kakaoda eklemiyorum ve rengi hep koyu oluyor o konuda yorumsuzum. :)
Çok sevgiler...

scanan dedi ki...

merhaba dün akşam muffin olarak yaptım, süper oldu.

karışıma donmuş vişne veya franbuaz koysak olur mu acaba? yoksa pişirmemek mi gerekiyor bu malzemeleri?

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Canan hanım;
Afiyet olsun
Elbette karışıma donmuş meyveler ekleyebilirsiniz gayet güzel olur :)

Adsız dedi ki...

merhaba Müge hanım acaba aynı ölçülerle sıvıyağ yerine eritilmiş margarin kullansam olurmu aynı tadı tutturabilirmiyim?

Müge Hüner dedi ki...

Adsız;
Margarin ile hem kıvamı biraz daha sert olacaktır hem de lezzet olarak sizi çok mutlu etmeyecektir diye düşünüyorum.
Belki yarı yarıya sıvı yağ tereyağ karışımı güzel olabilir.
Sevgiler...

Unknown dedi ki...

merhabalar
tarifinizi uyguladım ve harika oldu.sizin kekinizin minik muffinleride diyebiliriz. hiçbir eksik fazlası yok.tarifiniz için teşekkürler :)

alime dedi ki...

öncelikle tarif için çooook teşekkürler bu hayatımın keki artık.Öğrendiğimden beri yaptığım tek kek ben hazır şeyler pek kullanmam ama şimdi dolabım puding dolu,tecrübelerimi paylaşmak isterim,ben tam ölçüye uyuyorum,en güzel dikdörtgen borcamda pişiyo,benim fırınım hiç kek pişirmez kabarmaz hamur olur en son sadece altını açıp orta gözde 140-150 dercede de 45 dak kadar pişiyo,birde yumurtaları beyazlarını ayırıp kabartma yöntemin den şaşmıyorum,fırından çıkınca ısıttığım çiğ kremanın içine 1 paket bitter çikolata atıp iyce karıştırıyorum üstüne bu sosu döküyorum dinlenmeye bırakıyorum buzdolabında saklama kabında saklıyorum bekledikçe muhteşem oluyor kesinlikle tavsiye ederim hemen olmadı diye vazgeçmeyin bu kesinlikle fırınınızdan malzemeden vs.olabilir ama tarif ölçüsü ideal kim yese favori keki oluyor hazır kekler yarışamaz çok teşekkür ederim müge...

Adsız dedi ki...

kek gerçekten güzel görünüyo ben bunu dün akşam yapmıştım . ve herkes parmaklarını yedi .seninde ellerine sağlık çok güzel görünüyo...

Adsız dedi ki...

Yaaa bende yapcam 😂

Adsız dedi ki...

Cok guzel bir tarife benziyor.
Ben FRansa dan yaziyorum, oglumun dogum gunu icin bu hafta seker hamurlu pasta yapmak istiyorum, bu pasta uygun demissiniz.Gercekten kolay yapisiyor mu bisey surmeden? Dolapta bekletmem gerekir mi yinede seker hamuruyla kaplamadan? Kisacasi onerileriniz var mi,nasil yapmaliyim? Kusura bakmayin belki sorularim cok sacma ama ilk denemem olacak,genç anneyim. Tessekur ederim.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin