19 Kasım 2007

2 Muhteşem Sofra...

Münevver'in Sofrası

HÜNERLİBAYANLAR İÇİN HAZIRLANAN SOFRA :)
Hafta sonu çok gezenti idim, 3 farklı evde misafir oldum ve harika yiyecekler yedim. Önce biricik ablamız
Münevver Abla'nın evine konuk olduk, onun sıcacık ev sahipliğinde birbirinden nefis yiyecekler tattım, hatta tatmak kelimesi biraz hafif kalıyor, sofradaki herşeyden en az iki kez aldım.
Bir kez de bu yazı ile sana çok teşekkür etmek istiyorum Münevver Ablacım, ellerine sağlık, her şey çok ama çok güzeldi tadı damağımda kaldı.
Münevver Abla'nın sofrasından inanılmaz tok bir şekilde kalktığım için akşam üzeri gittiğimiz ikinci sofrada herhalde hiç bir şey yiyemem diyordumki; "büyük lokma ye, büyük konuşma" demişler ya atalarımız, işte bende büyük konuşmak yerine büyük lokmaları ağzıma atmaya devam ettim.
Eşimin akrabaları olan Hülya yenge ve Münevver kelimenin tam anlamı ile döktürmüşlerdi.
Laf arasında eşimle fotoğraflarını çekerken Münevver; "Bu sofra sizin için değil, Hünerli Bayanlar blogu için hazırlandı zaten" :) deyince hepimiz çok güldük.

Münevver'in Sofrası

Hülya yenge'nin sitede nefis bir Baklava'sı vardı, şimdi birde tek kişilik pastaları olacak, Münevverciğim ise Kabaklı salata, Kremalı Kurabiye ve Ispanaklı Pasta yapmıştı. Hepsi birbirinden güzel olan tarifleri her zamanki gibi arşivimin düzenli olması için tek tek yayınlayacağım.

Münevver Abla Sofra

Sevgili Pınar'cığımın objektifinden Münevver Abla'nın sofrası. Sadece görüntüleri değil, lezzetleri de inanılmazdı. Bir gün bende hem bu kadar şık görünen hem de yiyen herkesin mest olacağı kadar lezzetli çeşitleri olan sofralar kurmayı hayal ediyorum Münevver Ablacığım, olur değil mi?...

11 yorum:

munevver dedi ki...

Rica ederim Müge. Afiyet olsun. Hafta sonunda iyi gezmişsiniz. Gezin, gezin. Sonra bu kadar rahat gezemiyeceksiniz.

Sevgiyle, Nane Limon

Adsız dedi ki...

Valla kıskandım ! Münevver ciğim bende gelmek isterdim size:(

Müge olmadı size gelirim artık.
Allah içinize sindirsin devamını da versin diyelim.) Yapanların ellerine saglık, yiyenlerede afiyet olsun:)

sevgiler,
Figen Karavaş

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

Gerçekten çok iştah açıcı bir sofra Müge'ciğim. Yapanların elerine sağlık. Sizlere de afiyet şeker olsun...

Adsız dedi ki...

Valla sevgili bıcırım,yiyosun yiyosun ama,nasıl kilo almıyosun?C.tesi bende sizinle birlikte olduğuma çok mutlu oldum...

munevver dedi ki...

Şimdiden başarıyorsun bunu Müge'ciğim. Hele benim yaşıma ve tecrübeme geldiğinde nasıl olacaksın kim bilir?

Övgülerin için teşekkür ederim.

Sevgiyle,
Nane Limon

Yemekbahane dedi ki...

Yaa böyle gidip gelmeler?? kıskandırıyor beni de.... çalışıyoruz diye mi oluyor bunlar ?
münevver abla yine döktürmüş harika... herkesin ellerine sağlık...

Bocuruk dedi ki...

Müge'ciğim,
İtiraf edeyim ki Münevver Ablanın sofra fotoğrafını büyütüp, hayranlıkla inceledim. Çünkü ben ona hayranım. Tanışmayı en çok istediğim insanlardan biri. Havuçlu rulo da mı vardı? Onun güzel ellerine sağlık, sizlere de afiyet olsun. Misafirlerinin sizler olduğunu anlamadan misafirleriniz çok şanslıymış demiştim ona yazdığım yorumda:) Karşılıklı şanslısınız ne güzel. Allah dostluğunuzu, güzel sofralarınızı daim etsin.
Sevgilerimle...

Tijen dedi ki...

Münevver'in ellerinden çıktıysa harika olmuştur elbet. Ben de ben de...

anneminkizıyim dedi ki...

Merhabalar canim,sofralarin ikiside muhtesem olmus ve harika lezzetler var. Paylasiminiz icin tesekkürler. Asil sizin bloga ugrama sebebim, oya ya yazdiginiz yorumda zahteri yeme seklinizdi ekmeyi önce zeytinyagina sonra zahtere bandirarak yeriz ifadesi beni buraya cekti. iste bizde zahteri öyle bandirma usuli yediyimizden sizlere bir selam vereyim dedim, sevgiler...

Müge Hüner dedi ki...

Münevver Ablacığım;
Yaptığın her şeyin tadı hala damağımda desem, inan abartmış olmam.Çok ama çok teşekkürler. Şimdilik geziyoruz bakalım, ama gez gez nereye kadar:))

Sevgili Figen;
İnşallah bir sonraki dost meclisinde yüz yüze tanışma ve kaynaşma fırsatımız olur. Çok teşekkür ederim güzel sözlerin için.

Burçinciğim;
Sana yanıt olarak, "beni hiç bir zaman yorumsuz bırakmadığın için çok ama çok teşekkürler" demek istiyorum. Canım, çok sağol.

Suziciğim;
Asıl yiyip yiyip de kilo almayan, manken gibi olan sensin. Yakında oğlunun kız arkadaşı sanacaklar seni:) Ben kıyafetlerle kendini kapatan bir tombiğim aslında:)

Adaş şekerim;
Doğru söylüyosun valla, hele bizde bir toplanalım, sende gelirsin, herkesi aramıza oturtup oturtup dilek diletiriz:)

Elvancığım;
Söylediklerinin her kelimesine katılıyorum, Münevver abla gerçek bir sanatçı yemek konusunda. Bende onunla yüz yüze görüşüp sık sık lezzetlerini tattığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. İnşallah seninle de bir gün hep beraber tanışır ve birlikte oluruz. Sevgiler canım.

Tijenciğim;
Mesaj alındı, bir tur düzenleyeceğiz oralara, elimizde yiyecekler ile:)

Sevgili Ayşe;
Öncelikle ziyaretin için çok teşekkürler, her zaman beklerim. Evet, eşim Kilis'li olduğu için bizde zahter bulunur ve kahvaltıda ekmeği önce zeytinyağına sonra zahtere banıp yeriz. Hele ramazanda iftarlarda koca bir kavanozu bitirdik eşimle:)
Şimdi bende seni ziyarete geliyorum, bakalım başka ne ortak paylaşımlarımız var:)

Adsız dedi ki...

herşey çok çok güzel ellerinize emeğinize sağlık

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin