07 Şubat 2015

Sinan'ın 1 Yaş Doğum Günü Partisi

blog38

SİNAN JR. 1 YAŞINDA ve FİNAL PARTİ :)
Evet, söz verdiğim üzere oğlumun özel günlerini canım blogumda kayıt altına almaya devam ediyorum.
Yeni tarifler deneme ve paylaşma kısmını artık beceremesem de bu sözümü mutlaka tutmaya çalışıyorum. :)
Ve bu yazıyı yazdığıma kendim bile inanamıyorum aslında.
Ne ara anne oldum ben ve ne ara bir yıl geçti... Şaka gibi..
Bu bir yıl için düşüncelerim sürekli değişiyor, bazen on iki gün gibi geçti diyorum bazende on iki yıl gibi...
Bir yıldır artık gün bazen yirmi dört saat bazen yetmiş iki :)
Uykusuz gecelerim nedeniyle günler çok uzun sürüyor bu da zaman daha yavaş geçiyor hissi veriyor.
Tam bir yıldır, aralıksız altı saat uyumadım desem inanır mısınız?:)
Ortalama iki saatte bir uyanan bir  jr.ımız var bizim :)

Neyse biz partimize dönelim.:)
Tahmin edeceğiniz üzere; oğlumun doğum günü partisine çok özendim.
Çünkü bu bir anlamda final parti idi. :)
Bilenler bilir, Sinan jr. çok özlenen, çok beklenen tam yedi yıllık bir hasretin sonunda nasip olmuş bir evlat.
O nedenle yılların özlemi ile; "eğer bir gün anne olursam her bahanesine parti yapacağım, hiç bir özel gününü atlamayacağım" diye hayaller kurduğum bir evlat.
Çok şükür bir evladım oldu ve çok şükür ben kendi kendime verdiğim sözleri, hayallerimi bir bir gerçekleştirdim.

Baby Shower Partim, Hastane Odası Hazırlıkları, biri komşularıma, biri akrabalarıma olmak iki Kırk Mevlüdü, biri arkadaşlarıma ve biri komşularım ve akrabalarıma olmak üzere iki Diş Buğdayı Partisi ve 7 Aralık'ta akrabalarıma düzenlediğim Sünnet Mevlüdü...
Olmak üzere tam yedi! parti düzenledim. :)
Bunların içinde sadece; Sünnet Mevlüdünü burada paylaşmaya zamanım olmadı. eğer incelemek isterseniz; onunla ilgili detaylar da (@mugehuner) instagram hesabımda mevcut.

Doğum günü partisi bir anlamda benim için final parti oldu. :)
Çünkü bundan sonra Allah nasip ederse; oğlum için düzenleyeceğim partiler sadece yılda bir kez doğum günleri için olacak. :)

blog14

Doğum günü partimizin teması; Safari Parti idi.
Biliyorsunuz oğlumun teması; hastane odasından beri; Aslan.
Bu temayı, söz ettiğim yedi partide de kullandım ve artık görevini tamamladı diye düşünüyorum.
Bu yüzden; doğum gününde, aslanı son kez, yanına arkadaşlarını ekleyerek kullanmak istedim.
Renk olarak da, her zamanki sarı yerine canlı turuncu ve koyu yeşili tercih ettim.
Çok içime sinen, cıvıl cıvıl bir parti oldu diyebilirim.
Sizlerle detayları paylaşmak için sabırsızlanıyorum. :)

blog37

Genellikle yaptığım gibi; partiyi açık büfe olarak hazırladım.
Masayı; tatlı ve şeker büfesi, konsolu ise tuzlu büfesi olarak planladım.
Tuzlu büfesindeki yiyeceklerin bir kısmını ben, bir kısmını da annem ve kayınvalidem hazırladı.
Tatlı büfesinin büyük kısmını ve tüm süslemeleri ise gururla söylüyorum ki; ben hazırladım.
Elbetteki bazı noktalarda dostlarımdan destek aldım.
Logo ve etiket tasarımları konusunda her zaman olduğu gibi; Pembe Mavi Şekerler'in kapısını çaldım ve çok cici bir tasarım ile yola çıktım. :)

blog21

Tatlı büfemiz...

blog20

Tatlı büfemiz...

blog12

Gelelim detaylara;
Minik misafirlerimiz için; etiketli lolipoplardan oluşan bir kule hazırladım.

blog8

Partimizin renklerinde; jöle şekerler...

blog7

Partimizin renklerinde; draje çikolatalar...

  blog10

blog11

Safari partimizin temasına uygun; cakepopslar...
Bu yemeye kıyılamaz güzellikteki cicileri, çoook sevdiğim öğrencim Aslı Aydın Pirinç (mutlu gün kurabiyecisi) hazırladı.
Kendisi hem olağanüstü güzellikteki pastaları ile gurur duyduğum bir öğrencim, hem de iyi ki tanımışım dediğim, çok güzel bir kalbi olan, tatlı mı tatlı bir kardeşim.
Hazırladığı sevimli cakepopsları görünce; bayılmış ve keşke bizim partide de olsa diye iç geçirmiştim.
Sadece bir kelimem ile bu güzellikleri hazırladı ve ta Yalova'dan elleri ile getirip teslim etti.
Canım Aslıcım ne kadar şanslıyım, kurslarım sayesinde sizler gibi dostlar biriktirdiğim için.
İyi ki varsınız...

blog2

Partinin temasına uygun; süslü kurabiyeleri elbetteki ben hazırladım.:)

blog5

Partimizin renklerinde bezeler hazırladım ve beze kulesi olarak servis ettim.

blog3

Pastamızı; baby shower partimde olduğu gibi; maket pasta şeklinde hazırladım.
Bugünün hatırası olarak yıllarca saklamak istiyorum çünkü :)
Üzerindeki Sinan figürünü ise çok sevgili arkadaşım; Nesrin Tong hazırladı.
Hem de, en yoğun günlerinde ve hastalıklar ile uğraşırken.
Kendisinin hakkını ödeyemem. Canım Nesrincim sende iyi ki varsın dediğim insanlardansın.

blog16

blog17

Ve bir başka süsleme detayları;
Zebra desenli peçeteler ve su şişeleri...



blog6

Tuzlu Büfesi...
Büfemizde yer alan çeşitler için; temaya uygun etiketler de hazırladım...

blog19

Tuzlu Büfemizde; pancarlı nohut salatası, yoğurtlu havuç salatası, zeytinyağlı yaprak sarma, mercimek köftesi, susamlı tuzlu kurabiye, tarçınlı un kurabiyesi, kakolu ve fındıklı kurabiye, açma, patatesli poğaça ve üç renkli börek vardı. :)

blog23

Kayınvalidem hiç bir şekilde soğan ve sarımsak yemediği için, mercimek köftesini de kendi tarzında yapıyor yani soğansız :)
En az orijinali kadar lezzetli olduğunu söyleyebilirim.
Amacım; en kısa sürede sizlerle tarifi paylaşmak, söz :)

blog9

Pancarlı nohut salatası; son zamanlarda favorim. Çok sık yapıyorum.
Hatta bunun için, buzluğumda her daim haşlanmış ve kabukları soyulmuş nohut bulunduruyorum. :)
Tarifi; blogumda var aslında; Nohut Salatası...
Mevcut tarife; ek olarak pancar turşusu ve kornişon turşu ekliyorum hepsi bu :)

blog1

Misafirlerimizi eli boş göndermek olmazdı elbette.
İki farklı hediye hazırladım bu partide.
Minik lavanta keseleri; özene bezene hazırladığım ve çok içime sinen bir hediyelik oldu.

blog27

Diğer hediyeliğimizde; partimizin temasında kitap ayracı oldu.

blog31

Evin her yerine bolca ponpon hazırladım.
Şimdi bu ponponlar atölyeyi süslüyor :)

blog34

blog33

Duvardaki isimleri ve 1 rakamını da; çeşitli kumaş ve keçe kullanarak, kendim hazırladım.
Hala duvardan indirmeye kıyamadığım, çok sevdiğim bir detay oldular. :)

blog24

Tatlı Büfesindeki çelenk süsü de yine kendim hazırladım.
Bu da şimdilerde hala oğlumun odasına transfer olmak yerine, salonun baş köşesinde duruyor :)

  blog18

Ve bu da; oğlumun doğum gününe kadar kesin zayıflayacağım diye yola çıkıp, başarısız olan, şimdilerde hedef olarak kendi doğum gününü seçen tombik Müge...
Ama şişmanım mutluyum diye dolaşıyorum sanmayın, diyete devam ediyorum, kesin zayıflıycam :)
Bu arada kıyafetim ve aksesuarlarımında partinin temasına uygun olmasına dikkatinizi çekerim, benim gibi süs püsle işi olmayan biri için önemli bir ayrıntı bu :))

Efendim ben bir yazının daha sonuna keyifle geldim, umarım sizler de aynı keyifle okur ve hatta kendi partileriniz için fikirler edinirsiniz.
Ne mutlu bana olur o zaman.
Bir sonraki partiyi yani bir yıl sonrasını beklemeden yeni yazılarla buluşmak dileğiyle...
Çok sevgiler...

Parti fotoğraflarının tamamını görmek ve kocaman kocaman izlemek isterseniz;
flickr albumu ziyaret edebilirsiniz...

17 yorum:

Yeraz dedi ki...

Sevgili Müge Hanım

Oğlunuza sağlıklı,mutlu ve uzun bir ömür dilerim. Bu vesile ile size teşekkür etmek de isterim. Evlenip Japonya'ya geldiğimden beri tüm yemeklere sizin sitenizden bakıyorum. Ve çok başarılı sonuçlar elde ediyorum. Özellikle temel yemeklerle ilgileniyorum. Bir tarife önce sizin sitenizden bakıyorum bulamazsam yapmaktan bile vazgeçebiliyorum. Bize sunduğunuz bu güzel faydalı site için teşekkürü bir borç bilirim. Sevgiler..

Delfina ; dedi ki...

Soluksuz ve gözlerim dolarak okudum Mügecim bu yazıyı,aslan Sinan 1 olmuş bile. Yeni yaşında sağlık,güzellik ve mutluluklar diliyorum afacana.En sevimli zamanları başlıyor desene,bıcır bıcır bişiler anlatmaya başlamasıyla çenesinden yiyesi geliyor insanın :) Bu kadar çeşit,bu kadar lezzet ve harika sunumlar tam hünerli bayan marifeti.Ellerine gönüllerine sağlık.Sevgiler en kocamanından. Ben de instagramdayım [ @mintiwall ]

Adsız dedi ki...

nice senelere insallah dilim dilim kesilmiş zebra pastanın tarıfı sitede varmı acaba tesekkrler

yemek tarifleri dedi ki...

nice yıllara :)

Naile dedi ki...

Çok güzel bir parti Müge, ama daha da güzeli bu partileri hazırlayabileceğin bir bebeğinin ve dostlarının olması tabii ki.

Nice yıllar diliyorum minik adama ve size sevdiklerinle birlikte..

mutlumutfak dedi ki...

Ne kadar ayrıntılı düşünülmüş bir parti. Her şey çok harika gözüküyor. Zaman konusunda da çok haklısınız. Yazının başlığını görünce ben de aynı şeyi düşündüm: Hangi ara bu bebek 1 yaşında bir çocuk oldu diye. Allah uzun ömürler versin. Daha nice doğum günlerine inşallah. Bu arada bir sitem etmeden de geçemiyeceğim, yazmanız için illaki bir parti yapayım diye beklemeyin artık. Sinan kocaman bir çocuk olmuş, bizleri de ihmal etmeyin derim. Yoksa bir sene sonra ancak görüşebiliriz.

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

Yavrunuzla birlikte nice sağlıklı ve mutlu bir ömür dilerim...

mutlu gün kurabiyecisi dedi ki...

her şey harika olmuş Müge ablacım..
tatlı büfesi ayrı, tuzlu büfesi ayrı şahanelikte..
davetlilerin yüzünde gülümseme, damaklarında tad bırakmışsın yine...
bu güzel masada benimde minnacık bir emeğim olması beni şereflendirdi..
hayatınız kutlanacak anlarla, mutlu partilerle dopdolu olsun..

makcig dedi ki...

Öncelikle çok teşekkür ediyorum.İnstagramdaki yorumuma cevap vererek haberdar ettiğiniz için beni.Hoş ben her pc yi açtığımda bir bakıyordum ya bloga doğum günü postu var mı diye.Ellerinize sağlık muhteşem bir parti olmuş her zamanki gibi.Ve Maşaallah size blog dostluğunuza.Küçük Sinan'a güzel yaşlar ve hayırlı bir ömür diliyorum.Ve yine bir dileğim var sizde;o ahşap sunumları nereden aldınız.?Bilgi verirseniz sevinirim. Şehr-i Antalya'dan sevgiler....

Pembe kepçe dedi ki...

Sevgili Müge hanım; geçen yıldan beri blogdaki yazılarınızı okuyorum yaptıklarınıza bayılıyorum. Evet tam bir yılı geçmiş bile blogunuzu keşfettiğimde minik Sinan yeni doğmuştu:)Allah uzun ömür versin yavrunuza inşallah birgün tanışmak isterim sevgilerimle..

İLKAY dedi ki...

Merhabalar Müge hanım, doğum günündeki kakaolu ve beyaz kuabiyelerin tarifini alabilirmiyiz.Herşey çok güzel görünüyor ellrinize sağlık.İLKAY

mutfakkimyası dedi ki...

Rabbim nice yıllara sağlık ve huzur içinde ulaşmayı nasip etsin.

cemile başaran dedi ki...

Merhaba Müge Hanım blogunuzu ilk günlerinden bu yana zevkle takip ediyorum.İnstagram hesabım yok ama oğluma kayıt ettirdim.İnternetten sürekli takipteyim.Evlat özleminizi çok iyi biliyorum.Bu güzellikleri sonuna kadar hak ediyorsunuz.Allah daha nice kutlanacak güzel günler nasip etsin size jn.Sinan'a ve tüm anne babalara...Hep mutlu gülümsemeler olsun yanaklarınızda.Gözlerinizdeki mutluluğu görüyorum ve hiç tanımadığım birisini böyle mutlu görünce ben de nasıl mutlu oluyorum bazen gerçekten çok şaşırıyorum.Böyle güzellikleri yaşamanız için nacizane dua edenlerden birisi olarak birgün İstanbul'a yolum düştüğünde 5 dk.da olsa sizi tanımayı çok istiyorum.Mutluluklarınız artarak devam etsin inşallah...Cemile Başaran

Unknown dedi ki...

MÜGE HANIM MERHABA
NASILSINIZ BEN YILLARDIR SİZİN SİTENİZİ SEVEREK TAKİP EDİYORUM AMA RESİMLERİ HİÇ GÖREMİYORUM BÖYLEDE TADI ÇIKMIYOR.
SİZCE NEDEN

Unknown dedi ki...

Beze kulesine bezeleri nasıl yapıştırdığınızı öğrenebilir miyim? Bir de yapıştırdığınız konik olan şey karton mu strafor mu? Tşk

Neşeli Süs Evim dedi ki...

Müge Hanım Merhabalar,

Ellerinize sağlık doğum günün partisindeki detaylar gerçekten harika olmuş. Oğlunuza sağlık ve güzel bir hayat diliyorum.

Sevgiler

Pakize Erikli dedi ki...

Çok güzel bir organizasyon olmuş çok beğendim verdiğiniz emeğe sağlık tebrik ediyorum.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin