17 Temmuz 2012

"Yağmur'un Dişi Çıktı" Partisi

blog5

NESLİHAN'DAN BİR MÜTHİŞ PARTİ DAHA!...
Bu aralar benden mutlusu yok. Yeni tarifler ile olmasa da, muhteşem partiler, şık sofralar ile sık sık güncelliyorum blogumu. :)
Öncelikle Blog Dostluğu 5.Yıl Buluşması ile ilgili gönderdiğiniz iltifat dolu mailler ve yorumlar için bir kez daha çok teşekkürler, hem kendim hem de sevgili arkadaşlarım adına...
Hakikaten üzerinden günler geçti ama bende hala etkisindeyim.

Bugün sizleri yine bir partiye aynı şekilde üzerinden haftalar geçmesine rağmen hala etkisinde olduğum başka bir güzelliğe götüreceğim.
Bir diş buğdayı partisine...
Dikkatli okuyucular artık çok iyi biliyorlar, grubumuzun prensesi Nesloş tam bir organizasyon uzmanıdır.
Düzenlediği muhteşem ev partileri, kurduğu sofralar ve inanılmaz detayları ile her seferinde başımızı döndürür, keyiften sarhoş eder bizi. :)
Daha önce sizlerle 2011 Yılbaşı Sofrası'nı ve Yağmur'u Beklerken Parti'si ni paylaşmıştım.
Bu kezde diş buğdayından güzel kareler paylaşmak istiyorum.

Başlıkta da söylediğim gibi; sevgili Neslihan'cığımın, prensesi Yağmur'un dişi çıktı. :)
Neslihan'da tüm bahaneleri olduğu gibi bunu da görsel bir şölene dönüştürdü. Ben normalde zaten tüm buluşmalarımıza heyecanla, mutlulukla gidiyorum çünkü her anlamda kafa dengi, harika bir grup bizimkisi. :)
Ama ne yalan söyleyeyim Neslihan'ın partilerine daha bir heyecanla, merakla "acaba bu sefer nasıl güzellikler yaşayacağız" diye gidiyorum ve hiç bir zamanda yanılmıyorum. :)
Daha kapıdan içeri girdiğim anda sanki masal diyarına girmişim, gerçek dünyada değil masalsı bir film platosunda geziniyormuş gibi hissediyorum.
Başınızı nereye çevirseniz ayrı bir detay, ayrı bir güzellik oluyor.
Lafı fazla uzatmadan sizlere güzel fikirler vereceğine inandığım, günü yansıtan kareler ile baş başa bırakıyorum. :)

blog9

Neslihan; sayıca kalabalık olduğumuz için, bu kez oturmalı düzen yerine açık büfeyi tercih etmişti. Buna en çok sevinenlerden biri oldum çünkü o günlerde diyetimin en sıkı günleri idi ve kendime ton balıklı salata hazırlayarak bir köşeye çekilmiştim. :)
Sofra düzeninde karşınızdakiler mis gibi yemekleri yerken sizin salata tırtıklamanız daha da zorlaşıyor. :)
Bu arada detaylara dikkat ediyorsunuz değil mi?
Aynı yazı karakterleri ile hazırlanmış duvar yazısı, etiketler, peçete halkaları ve hatta kadehler! :)

blog6

blog10

Görüntüsü kadar lezzeti de harika olan ikramlar...
Bu arada elimde yakın fotoğrafı yok ama avokadolu, pastırmalı kanapelerin ekmekleri diş şeklinde kesilmişti.!
Bende kanapeleri yıldızlı, kalpli vs. hazırlamayı pek severim bilirsiniz, o yüzden böyle minik detaylar beni inanılmaz cezbediyor. :)

blog11

Münevver ablamız yine döktürmüştü, yeşil çaylı kurabiyelerin ve çeşit çeşit makaronlarının lezzetini tarif etmeye, benim iyi olduğunu düşündüğüm kelime haznem yetmez. :)
Neslihan'cım da her zaman müthiş lezzetli olan cheesecake'ini bu kez tadımlık, minik porsiyonlar halinde hazırlamıştı.
Yaso'ya artık söylenecek söz kalmadı zaten. Pastanın üzerindeki figür başta gayet normal gözükse de Yağmur parti kıyafetini giydiğinde hepimizin ağzı açık kaldı, bırakın elbiseyi, ayakkabısındaki çiçekleri bile bire bir yapmış. Dediğim gibi söz bitti! :))

blog8

Mürver şurubu çikolatadan bardaklar ile sunuldu, önce içildi, sonra yendi. :)

blog2

blog3

Müge teyze'nin bu partiye katkısı elbette süslü kurabiyelerdi. :)

blog13

blog7

Neslihan her zamanki gibi hediye kısmına da çok özenmişti. Külahların içinde lokum, süslü minik tüplerin içinde günün anlam ve önemine uygun olarak :) buğday vardı...
Ayrıca Yağmur'un üzerine buğday taneleri serpildi ve meslek seçimi seremonisi de yapıldı.
Neslihan'ın hazırladığı "Yağmur hangi mesleği seçecek?" kartlarına herkes tahminini yazdı.
Ben bir an bile tereddüt etmeden; aşçıyı işaretledim, Yağmur'da kepçeyi eline aldı ve böylece günün tek kazananı oldum! :)
Ödülüm de çok şık bir havlu oldu...
Münevver ablanın diş buğdayından da altın çıktı ve Yağmur'u kıyafetlerle donatmakta ona düştü. :)

blog1

Evet, bir partinin daha sonuna geldik, sıradakini heyecanla beklemeye başladık. Malum bizim grupta bahane çok :) Daha nice güzellikler görmeye devam edeceğiz bence. :)
Umarım sizlere de güzel bir göz ziyafeti olmuş ve yeni fikirler vermiştir.
Sevgiyle...

29 yorum:

neslice tarifler dedi ki...

Hem de nasıl güzel bir göz ziyafeti oldu. En çok da o çikolata bardakların içindeki şurubu merak ettim. Yağmurcuk büyüsün, bütün dişleri çıksın ve sizlerin her yaptığını hapur hupur yesin inşallah.. :)

alkım akkurt akyalçın dedi ki...

gerçekten harika bir sofra ellerinize zevkinize sağlık...yağmur çok sanşlı sizin gibi teyzeleri olduğu için... müge hanım ağaç şeklindeki dekoru nereden alabilirim bu konuda bilgi verirseniz sevinirim sevgiler alkım

Gülsüm dedi ki...

Bu güzelliğe ilk yorumu yaparak bir güzellikte ben yapayım, diyecektim ki ben kelimeleri toparlarken 2 yorum yapılmış bile :))) Harikasınız ve iyi ki varsınız ne diyeyim. Sayfayı açar açmaz bu Neslihan hanımın masasıdır dedim ve öyle de oldu. Artık öyle bağlanmışızki sizlere bu kimin hazırladığı masa deseniz? ya da bu kimin evi deseniz bileceğim neredeyse. Acaba böyle bir yarışma mı yapılsa takipçiler arasında.(heyecandan bilemem herhalde:))) Bana böyle bir organizasyon yap deseler en az 2 ay uğraşırım herhalde gece uykum kaçar. Neslihan hanıma Maşallah Maşallah diyorum. Sana da paylaşımının için tşkler Müge cim. Cidden bahsetmediğinden fazla detaylarda var. Lafı çok uzattım. Onlar için ayrıca iletişime geçeriz.Hayırlı Ramazanlar

Unknown dedi ki...

canim ne kadar marifetlisin...
masallah :-))

ellerine saglik olsun...
enfes olmus....

Nesrin dedi ki...

Bak bak doyamadım.
Sırf bunun için doğurasım, sonra da parti veresim geldi resmen:)

Elişi Atölyem dedi ki...

Şahaaaaane, ne desemki sizi devamlı takip ederek güzel tarifleriniz,şahane önerilerinizden esinleen biri olarak emeği geçenleri kutluyor,paylaşımlarınız için teşekkür ediyorum...Küçük yağmura sevgiyle,sevdikleriyle bir ömür diliyorum.....

Nurşen Aksoy dedi ki...

Müthiş bir masa olmuş..Herşey harika..Tek tek hepsine bayıldım..Menü süper,hediyeler,süprizler hepsi ayrı güzel..Yapanların ve düşünenlerin hepsinineline sağlık..Ağacı bende merak ettim nereden temin edebiliriz..Birde çikolata bardakları nerden..bayıldım..Yağmurcuğumun dişi hayırlı olsun..Çok çok yesinde çabuk büyüsün..sevgilerle nurşen..

kozmetikperisi dedi ki...

Sofra,süslemeler her şey harika olmuş:)

sema dedi ki...

Başım döndü çok çok güzel olmuş

Bir Terazi Kizi... dedi ki...

Hrsey cok nce düsünülmüs gercekten e hayirli ugurlu olsun demekten baska bir sey kalmiyor bizede,renkler harika görünüyor,fikirler icinde sizlere ayrica tesekkürler...

Zeynep'le Güne Merhaba dedi ki...

Ay Bayıldım !!! Bayıldım !!!
Bu nasıl güzellik,
bende dişbuğdayı için oğluma niyetlendim sonra doğum günü yaklaştı nasılsa diye vazgeçtim, dişbuğdayından...
KEsinlikle özenilmiş bir hazırlık görüyorum, ellerinize sağlık...
Sağlıklı güçlü ve güzel dişleri olur inş.

nohut oda dedi ki...

siz artık aşmıssınız yorum bıle yok bu sofraya detaylar ıncelıkler harıka ..

deniz dedi ki...

Eğer İstanbul'da yaşasaydım sizin gruba dahil olmak isterdim. Ne özen, ne güzellikler ve eşliğinde ne hoş sohbetler vardır kimbilir.

annesiningülü dedi ki...

her şey harika :D

nesli dedi ki...

gerçekten muhteşem bir sofra, ellerinize sağlık..

annemahsustan dedi ki...

Çok ama çok güzel. İnce düşüncelerle üretilmiş tüm detaylar çok güzel.

Bence bu tür sofralardan sonra bu sofraların/hediyelerin/detayların kıymetini, değerini bilecek misafirlerde önemli. Bizimkilere yapsam "neden bu kadar uğraştın" derler: ) Halbuki bilmezler ki bunları yapanlar kimbilir ne zevk alarak yapıyorlardır.
Kesinlikle görsel bir şölen olmuş: )

Narsistanbul dedi ki...

ağzım açık kaldı ben düğünümde bile toplamda bu kadar hazırlık yapmamoıştım :D

Neslihan dedi ki...

Mügecim, ne desem bilemedim, çok övmüşsün beni, hem utandım hem de gururlandım.

Çok da güzel anlatmışsın günümüzü eline, diline sağlık, ben ancak baby shower'ı yazdım, çok ara vermeden, diş buğdayını da yazacağım inşallah.

İyi ki varsın canım, iyi ki varsınız....

Sevgiler

beril dedi ki...

Müge Hanım Merhaba!

Acaba Neslihan hanım bu süslü minik tüplerin asılı olduğu ağaç figürlü objeyi nerden aldı? nasıl temin edebiliriz..?Bilginiz varmı?

Unknown dedi ki...

Hayırlı ramazanlar..

Fatma dedi ki...

Sofralar bir harika yapanlarin ellerine saglik bebegine de saglikli uzun omurler dilerim cok guzel gorunuyorlar ikramlar lutfen hepsinin tariflerini paylasir misiniz? Sevgiler

Sibelce dedi ki...

Merhaba Müge hn.
sofra müthiş görünüyor.ama ben en çok o kalpli tatlıların neden yapıldığını merak ettim.rica etsem tarifini mail gönderirmisiniz
teşekkürler
sibelcemoda@gmail.com

Neslihan dedi ki...

Merhabalar,

Soruları olan yorumcular olunca, Mügecim topu bana attı. Öncelikle tariflerin bir kısmı "www.neslos.com" adresinde mevcut, olmayanları ise zaman içerisinde ekleyeceğim. Kalp şeklindeki tatlılar limonlu cheesecake, tarifi sayfamda var. Bir de merak edilen ağaçlar, aksesuarlar zaman içerisinde farklı mağazalardan (yurtiçi, yurtdışı) aldığım ürünler, bazıları hediye, o nedenle direkt adresler veremiyorum.

Sevgilerimle

Unknown dedi ki...

çok özendim,bir de kız için olduğundan pembişlerle harika olmuş,tüm ayrıntılar çok güzel olmuş...
blogunuzu bugün keşfettim,bende beklerim,takipdeyim sizi

Syhn dedi ki...

bayıldım bayıldım!
patlıcan salatası tarifi diye girdim çıkamıyorum.

kibrisgunceleri dedi ki...

Gördüğüm en muhteşem ev partisi resimleri..Ellerinize emeginize saglık..Tek kelimeyle muhteşemsiniz..

Adsız dedi ki...

bayıldım tek kelimeyle harika ÇİKOLATA BARDAKlardan nerede bulabiliriz lütfen yazarmısınız?

yagizlahayat dedi ki...

Tek kelimeyle muhteşem bir sofra. Emeği geçenlerin ellerine sağlık

Unknown dedi ki...

tüm detaylarıyla harika bir sofra..sizlerin yaptıları acemi olan benim mutfağa olan ilgimi arttırıyor..yazmaya devam edin lütfen

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin