30 Ağustos 2010

Közlenmiş Kırmızı Biber

Közlenmiş Kırmızı Biber

Közlenmiş kırmızı biber salatasını; düz şekilde tabağa dizmek yerine rulo yaparsanız sunumu çok daha şık olacaktır.
Geçen hafta; Münevver ablacığımda gördüğüm bu sunumu vakit kaybetmeden uyguladım :)

Malzemeler ve Yapılışı;

  • Kırmızı biberleri üzerinde birkaç delik açarak, fırının ızgarasında közleyin.
  • Kabuklarını soyun ve çekirdeklerini temizleyin, uzunlamasına ikiye bölüp, rulo yapın.
  • Küçük bir kasede; göz kararı zeytinyağı, ezilmiş sarımsak, tuz, limonu karıştırın ve biberlerin üzerine gezdirin.
  • İnce kıyılmış maydanoz ile servis edin.

Közlenmiş Kırmızı Biber

4 yorum:

Seyyah dedi ki...

Eski tariflerinizde biberin içine peynirli bir harç koyduğunuzu söylemiştiniz.Ben denedim ama pek beğenmedim.Ama sunum süper olduğu için vazgeçemiyorum.Diyorum ki biberleri kızartıp içine de karışık kızartma koysak sizce nasıl olur?

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Seyyah;
Kırmızı biberleri közleyerek, içine karışık kızartma koyabilirsiniz, çok hoş olur.
Bende daha önce yoğurtlu patlıcan salatası koymuştum.
Ama biberleri de kızartmanızı önermem, hem biber kızarmış hem de içindekiler kızarmış olursa biraz ağır olabilir.
Yinede herkesin damak zevki ayrıdır, siz bilirsiniz.

Sevgilerimle...

İlkay dedi ki...

Ellerinize sağlık kırmızı biberin her haline bayılıyorum. Üzerinde maydonozla daha bir güzel olmuş.

annesiningülü dedi ki...

kırmızı bibere bayılırım :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin