20 Nisan 2009

Kahvaltı Sofrası

Seda'nın Kahvaltı Sofrası

SEDA'CIĞIMIN LEZZETLİ SOFRASI...
Hafta sonu yine gezdim, gezdim bir daha gezdim, gezmelere doyamadım :) Adaş şekerimin dediği gibi, "mutfağa sadece su içmek için girdim" :)
Eşimle birlikte, bu yıl, geçen yılın acısını çıkarıyoruz sanki. Özellikle son haftalarda havalarında şahane olmasının etkisi ile içimiz kıpır kıpır :)
Hafta sonu konuk olduğumuz sofralardan biri de Seda'cığımın sofrası idi. Sohbet o kadar tatlıydı ki, saat on bir gibi oturduğumuz sofradan, dört gibi kalktık :) Sonrasında yediklerimizi eritebilmek için ise iki saat yürüyüş yaptık :)
Seda'cım iki yaşındaki kızı; Beren şekerime rağmen çok cici bir masa ve nefis yiyecekler hazırlamıştı bize.
Blogum olmasına en çok sevindiğim konulardan biride, özel günlerin kayıt altına alınıyor olması. Böylelikle, yaşanan güzellikler ve edilen teşekkürler sadece dün ile sınırlı kalmıyor, hem buradan kalıcı bir teşekkür edebiliyorum hem de aylar sonra arşive bakarken tatlı bir gülümseme oluyor yüzümüzde.
Seda'cığım, bir kez daha ellerine sağlık, Ender bey; dilimlenmiş ekmek nefisti, seninde ayaklarına sağlık, kesene bereket :)

Seda'nın Kahvaltı Sofrası

Maydanoz yatağında :) çeşit çeşit peynirler, biberiye ve kurutulmuş domates ile süslenmiş zeytinler.

Seda'nın Kahvaltı Sofrası

Kahvaltımızın sıcak çeşitleri; çöp şişte ızgara yapılmış sucuk ve kaşar, kızarmış hellim peyniri ve fotoğrafta görülen pratik pizzalar'dı. Uno çavdar ekmeği, sosis, domates, kaşar ile hazırlanmıştı ve lezzeti nefisti. Beni yıllar öncesine, okul sonrası eve gelince yaptığımız fırında peynir-ekmek'lere götürdü :)

Seda'nın Kahvaltı Sofrası

Tatlı Büfesi :) Tahin, pekmez, bal, çeşitli reçeller ve kuruyemiş, kuru meyveler ile tatlı final yapıldı.

11 yorum:

Tinker Bell dedi ki...

Çok şık ve keyifli bir kahvaltı sofrası.
Ellerinize sağlık...
Burcu

Tinker Bell dedi ki...

Çok şık ve inanılmaz lezzetlerle dolu bir kahvaltı sofrası ellerinize sağlık...
Burcu

Canan dedi ki...

Hünerli Bayan, sizin arkadaşlarınızda sizin gibi maşalllah. Tabir yerindeyse döktürmüşte döktürmüş. Ellerine sağlık Seda Hanım'ın.

Sevgiler
Canan

seda dedi ki...

Canım benim çok daha güzel şeyler yapardım size ama evimin cadısı bu kadar müsaade etti, beğendiğinize çok mutlu oldum kahvaltı bahane sohbet şahaneydi bende gecenin 11'i nasıl oldu sizinle hiç anlamadım tekrarlamak dileğiyle ağzımısın tadı bozulmasın...damağımız zevke gelsin ...gönüller bir olsun...

Yasemin dedi ki...

MUGEEEEEEE beni gezmeyyee gotuurrrrr :)))

hülya dedi ki...

blogunuzu bi arama sırasında keşfettim kelimenin tek anlamıyla harika bi blog çok başarılışınız tebrik ediyorum sizi,bu arada pazar kahvaltısına baktım çok şık ve keyifli görünüyor,seda hanımın ellerine sağlık sizlerede afiyet olmuştur heralde:) sevgiyle kalın
http://ratatoule.blogspot.com/

reyyan dedi ki...

TEK KELİME İLE MÜKEMMEL BAYILDIM:)
BENİDE GÖTÜR CANIM:)

Hayatın Ta Kendisi Lokantası dedi ki...

ne süper bir masa :) ellerinize sağlık

Unknown dedi ki...

bayıldım masaya.ben böyle masalar kuramıyorum o yüzden çok imrenirim.

pembecikolata dedi ki...

merhaba;
yemek bloglarını incelemek en büyük zevkim oldu buaralar:)
Blogunuz gerçekten harika tariflere ve fotoğraflara bayıldım:)en yakın zamanda benimde bir sayfam olcak:)
herşey mükemmel ellerinize sağlık...

Adsız dedi ki...

arkadaşım ellerine sağlık güzel olmuş bu arada ek iş yapmak isteyen ev hanım ları var ise benimle irtibata geçebilirsiniz sonya233@mynet.com.tr

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin