02 Mart 2009

Uno Lezzetleri

Uno Lezzetleri

UNO'DAN MUHTEŞEM LEZZETLER VE YAŞATILAN GÜZELLİKLER...
Uzun zamandır, azda olsa kısa da olsa dilimin döndüğünce bir şeyler yazmak istiyordum Uno ile ilgili ama yoğunluktan hiç zaman bulamadım.
Bir önceki yazımda, uzun uzun anlatmıştım aslında ilk buluşmamızı, ama o buluşma ilk ve son değil; önümüzdeki günlerde Uno'nun bize yaşatacağı güzelliklerin bir habercisi imiş sadece...
Yaklaşık dört aydır, Uno bizi kelimenin tam anlamı ile şımartıyor !
-Marmara Yelken Klubü'nde iki nefis brunch, ardından eğlenceli bir Uno fabrika gezisi.
-Düzenli olarak evimize gelen, çeşit çeşit Uno lezzetleri...
-Vee bu hafta sonu yaşadığımız rüya gibi saatler.
Kendi adıma hepsinden çok çok memnunum, çok teşekkürler Uno !
Aynen devam :)

Uno bizi şımartıyor derken, abarttığımı sanmayın, sürekli nefis lezzetler yolluyor bize, yanında kibar kibar mektuplar ile... Ama 2 aydır diyetisyeni ile zorlu bir mücadele veren:) beni çok zor durumda bırakıyor. Gönderdiği lezzetlerin çoğu zaten bildiğim, evimizden eksik etmediğim ürünler; -hamburger ekmeği, tost ekmekleri gibi-

Hatta pastabanları kendimi bildim bileli en beğendiğim ürünleri... "Senin Tiramisu çok güzel, nasıl yapıyorsun?" diyenlere öncelikle "pastaban olarak Uno'ninkini kullanın" derdim hep, hatta bu yazıya link vermek için Tiramisu tarifini tekrar okuduğumda; "kendi yaptığım pandispanya ile beğendim, ama Uno ile çok daha güzel oluyor" diye belirtmişim.

Son gönderdikleri; dondurulmuş ürünler ise gerçekten bir harika. İnanın kibarlık olsun diye söylemiyorum, muhteşem lezzetliler. Hele kruvasanı ağzıma attığımda, gözlerimi kapatıp, bitmemesi için yavaş yavaş bir çiğneyişim vardıki, eşim ve annem gülmekten bir hal oldular. Haftalardır şekerli yada hamur işi bir lezzet yüzü görmeyen bedenim ise mutluluk çanları çaldı :))

DSC00625

Uno biz bloggerların en zevk alacağı şeyleri o kadar iyi biliyorki :)
Kahkahaların ortalığı çınlattığı kocaman lüks bir otel mutfağı, emrimize amade malzemeler, başımızda profesyonel bir aşçı ve bir saatin sonunda yaptıklarımızı tadıp bize not verecek birbirinden ünlü ve uzman isimler.
Bu cumartesi gerçekten hiç bitmesin istedim, zaten hiç bir aktivite olmadan bile biz bloggerlar bir araya gelince harika saatler geçiriyoruz her zaman, çünkü konularımız ortak, zevklerimiz ortak.
Birde üstüne, tek bir hatası bile bulunmayan, her detayı titizlikle düşünülmüş bu muhteşem organizasyon eklenince, yüzümüzde kocaman bir gülümseme ile ayrıldık otelden.
Muhteşem günümüzü, sevgili Yasemin, sevgili Betül ve sevgili Adaş, çok güzel anlatmışlar, bende sabah okuyunca, tekrar yaşadım sanki, sizlere bu güzel ve detaylı yazılarıda mutlaka okumanızı öneriyorum.

10 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Mügecim harikasın,iyi ki var UNO,Bizi şımartmaya devam etsinler hep

beyaz mendil dedi ki...

Sizin adınıza güzel bir gün geçeirdiğiniz için sevindim.Böyle zamanlarda arkadaşlarla beraber bir şeyleri paylaşmak ayrı bir mutluluktur.Devamını diliyorum.Sevgiler

Unknown dedi ki...

Mügecim harika afiyetle yiyin inşallah,kocaman sevgiler mutlu haftalar...

mutfaktelaşı dedi ki...

yazından enerji fışkırıyor allah bozmasın.

Adsız dedi ki...

Afiyet olsun şekerim.:))

Betül KAVAL dedi ki...

:) mügecim harika bir gündü dimi ..

Devamını diliyorum..

sevgiler

gülriz dedi ki...

Yahu pek süper bir gün olmuş bu. Mutfaktaki koşuşturmacayı canlandırdım da gözümde, tam şenlik =)))

Adsız dedi ki...

Çok güzel bir etkinlik olmuş, eğlenmenize sevindim, sevgiler.

Mutfak Havlusu dedi ki...

daha ne olsun sofrada harika bir sofra çok güzel Allah bereketini eksiltmesin sofranızın.

kadın dedi ki...

UNO,Bizi şımartmaya devam etsinler hep

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin