19 Ekim 2007

"Minik Eller Mutfakta" Etkinliği

alara-yeni

ALARA'NIN MİNİK ELLERİ MUTFAKTA...
Bu ay, Ramazan ve Bayram telaşının yanısıra etkinlikler açısından da oldukça yoğun. Eskiden ayda bir olan etkinlikler sevgili Ayşe sayesinde ikiye çıktı. Bu durumdan şikayetçimiyim ?, kesinlike hayır...
Yepyeni fikirler edinip, daha önce bilmediğim komşu bloglar ile tanışıyorum etkinlikler sayesinde ve her etkinliği de elimden geldiğince takip etmeye çalışıyorum.
Ekim ayının 2. etkinliği "Minik eller Mutfakta" ve ev sahibesi benim sevgili Şirine'm...
Düşünmüş, taşınmış ve her ay kendisi çocuklar için harika fikirler ürettiği yetmiyormuş gibi, bizlere de "hadi biraz da çocuklar için, çocuklar ile birlikte çalışın" demiş. Ben kendisini bu süper fikrinden dolayı canı gönülden kutluyorum, sanırım bu güne kadarki en sevimli ve eğleneceğimiz etkinlik olacak bu...

Alara-Etkinlik

Ben etkinliğe henüz bebeğim olmadığı için, yakın arkadaşım Fatoş'un kızı, yani yeğenim Alara ile katılıyorum. Kendisi henüz farkında değil ama etkinlik için poz verirken "Şu fasulyeyi doğrayıp, bir güzel yemek yapayım da, öğreteyim şu anneme" der gibiydi. Kirpiklerin uzunluğuna bakarmısınız lütfen ve yüzündeki ciddiyete :) Maşallah demeyi, bir de darısı başına demeyi unutmayın olurmu :)

Renkli Kurabiye

Etkinlik için ilk günden beri aklımda üç renkli pasta yapmak vardı, şöyle her katı başka renk gökkuşağı gibi. Ama normalde, gıda boyası ve margarin gibi konularda katı olmamama rağmen, açıkçası çocuklar için hazırlanan bir yiyecekte gıda boyası kullanmak istemedim. Bu günler de işim de yoğun günler geçirdiğim içinde ne yazıkki değişik bir tarif bulup hazırlayamadım. Bu nedenle bizim evde sıklıkla yapılan ve yapıldığı gün tükenen renkli kurabiyeler ile katılmak istedim etkinliğe. Kurabiyelerin en güzel yanı yaparken gıda boyası kullanılmaması, detaylı tarif için buraya tıklayabilirsiniz...

1 yorum:

Küçük Sofra dedi ki...

Bu etkinliğe çok geç kalmışım sanırım :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin