14 Şubat 2012

Merak edenler için kısa! bir mektup yazdım :)

IMG_7131a-1

Sevgili Hanımlar;
Öncelikle en son söylemem gereken şeyi en başta -her zamanki gibi :)- söylüyorum;
Çoook şekersiniz… :)
Aramanız, sormanız, merak etmeniz, gerek yorumlar ile gerekse mailler ile bunu anlatmanız beni çok duygulandırıyor inanın...
Normalde bir insanın birkaç gün sesi soluğu çıkmayınca en fazla en yakınları arar -bu da genellikle anne olur- “nasılsın, sesin soluğun çıkmıyor, bir arayayım dedim” der.
Ben ne kadar şanslı biriyim ki etrafımda beni bir anne şefkati ile merak eden, sağlığımdan endişe eden, “siz iyi iseniz sorun yok ama hiç değilse bize iyi olduğunuzu bildirin” diyen sizler varsınız.
Bunun dünyadaki en büyük servet, en büyük zenginlik olduğunu düşünüyorum.
Küp küp altınlarım olmuş ama biri çıkıp da “neredesin, iyi misin?” dememiş ne anladım ben o işten, o paradan. :)
Velhasıl kelam çok çok çok teşekkür ederim ilginiz için.

Kısaca anlatmak gerekirse; çok şükür iyiyim, sağlığım, huzurum ve keyfim yerinde…
Bugünlerde çok yoğun çalışan ama kendimi hobisini işi haline getirebilmiş şanslı biri olarak gördüğüm için bundan hiç şikayetçi olmayan bir haldeyim. :)
Hem en çok sevdiğim şey olan şeker kurabiyeleri süslüyorum hem de birbirinden tatlı cıvıl cıvıl hanımlar ile keyifli vakit geçiriyorum, daha ne isterim. :)
Bu aralar henüz bebek kıvamında olan www.mugehuner.com a biraz daha fazla zaman ayırıyorum evet ama o da kısa kısa yazılar, yaptığım çalışmaları yayınlamaktan ibaret…

Hünerli Bayanlar’ı ihmal ettiğim için bana sitem edenleriniz var, yanlış anlamayın buna da saygı duyuyorum ve hatta seviniyorum. Ama lütfen şunu unutmayın; sık güncelleme yapamamak beni sizlerden kat ve kat daha çok üzüyor.
Takdir edersiniz ki bu blog benim hobim, işimden arta kalan zamanlarımı ayırdığım, huzur bulmak için oluşturduğum bir sayfa.
Ayrıca biliyorsunuz ben bir tarifi yayınlamadan önce defalarca test edip, emin olduktan sonra sizinle paylaşıyorum.
Bunu bir görevmiş gibi yapıp, sırf bloğu güncellemek adına eklenmiş tarifler ve hatta kurulmuş sofralar ne bana, ne size keyif verecektir.
Bunu istemeden yapmış olmanın yaydığı enerji hemen size geçecektir.

Aslında yeni bir blog açmayıp, çalışmalarımı burada da paylaşabilirdim ve sizlere daha sık ses etmiş olurdum ama bunu istemedim.
Çünkü ben Hünerli Bayanlar’ın zamansız bir yemek dergisi olarak kalmasını hayal ediyorum.
Bundan yıllar sonrada Yayla Çorbası veya Havuçlu Kek tarifi arayan birinin ziyaret edeceği sadece yemek tarifleri, pratik bilgiler ve sofra dekorasyonlarının yer aldığı bir yemek dergisi. Bu nedenle henüz yolun başında iken mugehuner.com u oluşturarak iki konuyu birbirinden kesin çizgiler ile ayırmak istedim…

Umarım sizlere içimdeki samimi duyguları bu satırlar ile anlatabilmişimdir, çok uzun yazmadan her kelimeye birçok anlam yükleyerek yazmaya çalıştım ama nerde, yine oldu destan. :)
Son olarak, sizlere yapamayacağım vaatlerde bulunmuyorum, son yazılarımın hemen hepsinde fark ettim ki, “şöyle toparlanacağım”, “böyle bomba gibi döneceğim” diye diye epey içinizi baymışım. :)

O yüzden diyorum ki, fırsat bulduğumda, şöyle adam gibi bir misafir sofrası kurduğumda :) yeni bir şeyler denediğimde hemencecik buraya ışınlanacağım, söz. :)
Ha bu arada; beni merak edenler; facebook sayfamı ziyaret edebilirler.
Blog yazısı gibi uzun bir hazırlık gerektirmediği için :) sık sık oradan ses ediyorum, haberiniz olsun… :)

Hepinizi çok ama çok seviyorum, -ciddiyim, tanışmıyor olabiliriz evet ama ben sizi çoook seviyorum- en kalbi duygularım ile sevgilerimi, selamlarımı gönderiyorum.
Sağ olun, var olun, iyi ki varsınız…

58 yorum:

fatosun mutfagından... dedi ki...

:)) İYİ Kİ SİZDE VARSINIZ..SAĞLINIZIN VE KEYFİNİZİN YERİNDE OLMASINA SEVİNDİM..KOLAY GELSİN...SEVGİLER

BAL ANNE dedi ki...

iyi olduğunuza sevındım .....sitenizden yenı haberım oldu orayı da ziyaret edeceğim.....
selamlar

Adsız dedi ki...

Mügecim yüzün, kalbinin aynası zaten:) Üzerindeki önlüğü görünce; seninle tanışmış ve kurs görmüş biri olarak çok şanslı adlediyorum:) Kendine çoook iyi bak daha pasta kursuna geleceğim inşallah:)
Sevgiyle kal...
Birsen K.ÖZTÜRK

MeLc dedi ki...

Çok güzel bilgiler öğrendiğim bi blog oldu arasıra açıp bugün burdan değişik ne yapsam dediğim tariflerin dahada önemlisi sıcacık bi blog.kesinlikle burayı unutmayın,sevgiler...

nilgün dedi ki...

çok şükür şekerım sesını duyduk sağlıklı keyıflı olmana çok sevındım,senı sevıyorummmm

Adsız dedi ki...

bu bile yetti .sizi seviyorum...inşallah en kısa zamanda kursada gelmek istiyorum .sevgiyle muhabbetle kalın :) özlem selvi....

Unknown dedi ki...

hosgeldin geri :-)
cok özletiin kendini...

Güloanne mutfakta dedi ki...

Sağlığınızın veya aile nizin sağlığı her şeyden daha önemli elbet ama yinede merak ediyoruz ve o güzel tariflerinizi özlüyoruz..

Muhterem dedi ki...

Müge abla , bu blog zaman aşımına uğramayacak emin olabilirsin ...

Facedeki fotoğrafın birebir aynısını akşamları bende yaşadığım için sizi çok iyi anlıyorum . Siz iyi olun yeter ...

Kocaman öpüyorum

Ferkay dedi ki...

Canım iyi olduğuna sevindim tabiki çok yoğun olduğunu tahmiz edebiliyorum ama yinede merak ediyorum. kolay gelsin diyorum canım..
Sevgiler..

Aişe Hümeyra dedi ki...

Şükür kavuşturana:)
İyi olmanıza sevindim,takibe devam.

Handan dedi ki...

Mugecim,sayfaya pasta tarifi bakmak icin girdim ve bir baktim yeni yazi! cok sevindim :) hersey yolunda olmasina sevindim. Allah bereket versin. Insallah yakinda yine yazarsin. Sevgilerimle xoxo

Adsız dedi ki...

Size o kadar alışmışım ki, tarifsiz bir yazı olmasına rağmen sizden bi ses olması bile beni mutlu etti, günde 3 - 4 kez siteyi bi yokluyorum varmı bişey diye, işlerinizin yoğunluğunu tahmin edip (diğer siteye baskına geldiğimden biliyorum :) ) illaki yazacaktır bizi unutmaz deyip, takip etmekden hiç vazgeçmiyorum :) Allah işlerinizde kolaylıklar versin inşaallah... Sevgilirimle, artık "çok Sesli" ve Sıkı Takipciniz... :)

hilal saygın dedi ki...

Sen iyi olda biz seni bekleriz canımın içi..çok öperim o güzel yanaklarından :)

sirin dedi ki...

MERHABA MÜFE HANIM,
HAVUÇLU KEKİ YAPTIĞINIZ KEK KALIBININ MARKASINI ÖĞRENMEK İSTİYORUM, O KADAR GÜZEL Kİ AYNISINDNA YAPMAK İSTİYORUM HANİ ŞU ÇİKOLTA SOSU ÜZERİNE DÖKMÜŞSÜNÜZ YA, İŞTE ONUN YANISINI YAPMAK İSTİYORUM.

Unknown dedi ki...

ohh nihayet bir ses geldi:)
iyi olmana sevindim takipteyim:)

Adsız dedi ki...

Ya ne iyi oldu yeni yazınızı okumak :) Arada iki satır da olsa ses verin. Kolay gelsin.

Bu arada samimiyetiniz ta uzaklara cam arkasına bile geliyor. İnsan gizemli bir varlık bence. Hiç tanımadığı uzakta olan birinin yazdığı yazılardan onun samimi mi değil mi olduğunu anlıyor. Ben pozitif bir elektrik alıyorum. O yüzdendir ki sık sık uğruyorum :) ZEHRA

Nur... dedi ki...

Müge Hanım sitenizi açtığımda bişeyler yazdığınızı görünce açıkcası nihayet dedim.Ama devamını okuyunca çok üzüldüm. Diğer siteye bişeyler yazdığınızı hiç düşünmemiştim.Aklıma da gelmedi zaten.Ama artık buraya yazmıyacağınızı yazmışsınız ya çok üzüldüm. Kimbilir bu düşüncenizden cayarsınız di mi. nur_10100@hotmail.com

demetleyemek dedi ki...

facede sizi takip ediyorum ama burada da tariflerinizi, sofralarınızı görmek istiyoruz çünkü merak ediyoruz. hep gülmeniz dileğiyle...

Adsız dedi ki...

Canım ablamiyi olmana çok sevindim.. Ama biz seni çok merak ediyoruz lütfen arada tek kelime dahi olsa ses ver :) seni kocamannnnn seviyoruuuuuummmmmm :)Sümyye yagmur..

ruken dedi ki...

Canımmmmmmm :) sen ne tatlııı ne içten ne şeker bi kadınsın yahu.. kurduğun o ballı cümlelerini yerim senin :)) Sen iyi ol da gerisi mühim değil.. Hep mutlu ve sağlıklı olman dileğimle..Seni çok seviyorum..:D

Birde kolaylıklar diliyorum sana tatlı kelebeğim :) evet n'olmuş? tatlı kelebeğim dedim ! :D

Deniz Çoban dedi ki...

Muge hanim ben yazinizi yeni gordum,sizden haber aldigim icin memnun oldum gercekten merak etmistim sizi iyi oldugunuza sevindim.Uzun zaman oldu sizden yeni tarif gormeyeli sabirsizlikla bekliyorum,yakin cevreme hep sizi tavsiye ediyorum oneriyorum cunku benim en cok siklikta takip ettigim bi sitesiniz.Kendinize iyi bakin sevgiyle...

Gizem dedi ki...

Hiç bir karşılık beklemeden, onu bunu şunu olduğu için değil, yalnızca kalbinin özündeki o güzelliği sevebilmektir...

Hakiki sevgi, O'nun için sevmektir, muvakkat olan şeyler için değil...

İşte bende seni ALLAH c.c için seviyorum canımın içi :)

Rainbow Gatherer dedi ki...

çok guzel bir yazı olmus hos bir blog =)

http://rainbowgatherer.blogspot.com

anneminkizıyim dedi ki...

Selamlar canım, bloglar bizlere çok güzel dostluklar kazandırdı. İyiki varsınız, iyiki burda konuşup yazışıyoruz, güzel paylaşımlarımızı sunuyoruz, sevgiler....

Feyza dedi ki...

Siz de iyiki varsınız her konuda sizi çok beğeniyorum sizi takip etmek bana zevk veriyor sitenizi çok beğeniyorum..

Adsız dedi ki...

Müge hanim, iyi olmaniza cok sevindim. Islerinizde kolayliklar diliyorum, Allah yardimciniz olsun.
Ben bir de dikkatimi ceken ufak bir sey paylasmak istiyorum. Eskiden sorulan her soruya mutlaka cevap verirdiniz, bu cok hosuma giderdi ve sizi baska bloglardan ayiran bir özellikti benim icin. Örnegin ben dahil bir önceki yazinizda standart kurabiye hamurunuzun hangisi oldugunu soran yorumcular oldu fakat siz cevap vermediniz. Blogun eski günerlini özledim ben dogrusu.. :( Sevgiler..Feyza

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Feyza hanım;
Size ve sizin nezdinizde, bu yazıya güzel yorumlarını bırakan tüm değerli okuyucularıma çok teşekkür ediyorum öncelikle...
Siteminizi birazcık ağır buldum yalnız.
Çünkü ben hala aynı, paylaşımı çok seven Müge'yim.
Hala blogumdaki her soruya mutlaka yanıt veriyorum.
Yanıt vermediğim tek soru kurabiye tarifidir.
Bunun da nedeni, kurabiye kursuma katılmak için uzun yollardan gelen, bunun için zahmete katlanan kursiyerlerime yazdırdığım tarif olduğu içindir.
Bundan sonra da blogumda yer verdiğim tariflerde, aynı şekilde en ince detayına kadar tarif ve püf noktaları olacaktır ve her zaman olduğu gibi tüm sorulara dilim döndüğünce yanıt vereceğim.
Sadece kurabiye tarifi bir istisnadır.

Blogun eski, hareketli, sık eklenen tarifli hallerini bende çok özledim hatta sizden daha fazla :))
Ama eski hali demek eskiden her soruya yanıt veren, yeni hali artık vermeyen Müge değil.
Bunu doğru ayıralım olur mu? Anlayışınız ve tatlı yorumunuz için tekrar teşekkür ederim..

Çok öpüyorum....
Sevgilerimle...

semaca dedi ki...

Bloğunuzu yeni tanıdım ve bayıldım...
diğer blogları ve yeni web sayfasını da keyifle izleyeceğim... bence çok hoş buldum.. sevgiyle

Adsız dedi ki...

Daha bir iki gün önce buldm sitenizi.Hoşuma gitti.Hem hazırlanışı pratik hemde estetik.Başarılarınızn devamını diliyrm.Sıcakkanlı samimi bir insana benziyrsnz.Aslında yemek tarifleri dısında ınternetle ılglenmyrm.Bundan sonra fırsat buldukça sizi takip etmeye çalışıam.Tekrar başarılar diliyrm.

seviminaskanasi dedi ki...

müge hanım uzun suredir sesiz bir takipcinizim yaptığınız herseye hayranım ... sevgiler,

bu arada kadınlar gunu için duzenlediğim çekilişime beklerim bilgi için http://sevimyildiz.blogspot.com/2012/03/8-mart-dunya-emekci-kadnlar-gunu-icin.html

Adsız dedi ki...

ya artık çok sıkıldık aynı yazıyı günlerce ekranda görmekten...mügehünere harcanan zamanı kıskanıyoruz.Hünerli bayanlar ilgiye sevgiye hasret kaldı...Solup gitmesin lütfen...

Adsız dedi ki...

hünerli bayanlar çok keyifli ,boynu bükük kaldı ,biz hala oradayız ,sizide beklerizz......

jadi dedi ki...

Merhaba, Benim için müthiş bir ilham kaynağısınız. Asıl ben size teşekkür etmek isterim sayenizde oğlumun 2 yaş doğumgünü pastasını yaptım ve büyük beğeni topladım.

Tekrar teşekkürler...Sevgiler

MAZES dedi ki...

kadınlar günlerini kutlarım,mutluluklar .

sema dedi ki...

ama olmaz ki özlettin kendini yahu

tedarik dedi ki...

Harika Tarifler Sanırım Blog Aleminin tüm tariflerinin kaynağı burdan çıkıyor emeklerinize sağlık

Adsız dedi ki...

Artık bizi çok ihmal ediyosun.. !

nilgün dedi ki...

mugecım nerelerdesın allahaşkına bız senı çok ozledık sağlığın huzurun yerındedır ınşallah bır ses ver artıkk

Müge Hüner dedi ki...

Hanımlar sitem etmeyin ne olur.
Üzmeyin beni... :(
Bloguma gelişigüzel şeyleri eklemeyi sevmediğim, sırf yazmış olmak için yazamadığım için bu suskunluk.
Biraz yoğunluk, biraz sağlık...
Ne kadar sürer bilmem ama Hünerli Bayanlar bir süre daha böyle ne yazık ki :(
Sizde haklısınız; “fazla naz takipçi usandırır" durumu oldu bu... :(

Ama Facebook a beklerim sizi :)
Orası şimdilik daha hareketli, örneğin bugün; evimdeki son davet sofrasının, blog dostlarım ile "evimiz hayırlı olsun" buluşmasının, fotoğraflarını yayınladım.

Uzun uzun yazmak gerektirmediği için bu aralar facebook benim için daha kullanışlı.
Beklerim :))

Hepinizi kocaman öpüyorum :)

brl dedi ki...

Cok keyifli bir blog, takibinizdeyim, sizide beklerim bloguma, trendberry.blogspot.com

Sevgilerimle, :)

melek kök dedi ki...

bende ara ara ugruyorum sayfaniza o yüzden gizli hayraniniz olarak mektubunuzu sonuna kadar okudum cok icten duygularla yazilmis olmaliki etkilendim bende bir selam verip öyle ayrilayim istedim bu sirin blogtan,bende hem is hem ev hem blog facebook derken heryere yetismeye calisiyorum bu yetmezmis gibi ziyaretlerde bulunuyorum,ev gezmesine benzemesede yinede cok zevkli iyiki böyle bir imkanimiz var paylasimlarda bulunuyoruz kisacasi hersey güzel almanyadan sevgi ve selamlarimi gönderiyorumm banada buyrun benim dünyam
melekk55.tr.gg

elifce dedi ki...

kolaylıklar diliyorum

DECO☆deniquo dedi ki...

ne hoş birşey aranıp sorulmak :) ben çok yeniyim, yepyeni keşfettim ama
"Bundan yıllar sonrada Yayla Çorbası veya Havuçlu Kek tarifi arayan birinin ziyaret edeceği sadece yemek tarifleri, pratik bilgiler ve sofra dekorasyonlarının yer aldığı bir yemek dergisi." demişsiniz ya, işte benim için ömyle bir yer oldu benim için :) ellerinize sağlık!

ice tea dedi ki...

takibinizdeyim

Sohbet dedi ki...

sık kullanılanlara ekliyorum burayı.yeni paylaşımlarınızı da bekliyoruz :)

Adsız dedi ki...

uzun zamandir yoksunuz özledik dogrusu

hil dedi ki...

sevgili Müge hanım, paylaştığınız bilgilerin hepsi için teşekkür ederim ve sitenizin tasarımı sunumu için sizi yürekten tebrik ediyorum. Benim beğenim bi kriter değil tabi ama gezdiğim yemek siteleri için sizin ki kadar güzelini insanı kendine çekeni görmedim. Her açıdan çok başarılı, umarım kurabiye kurslarınızdan vakit ayırıp bu sayfa ile de ilgilenebilirsiniz. Emeğinize ellerinize sağlık... Ulaşmak istediğiniz başarılara ulaşmanız dileği ile

Adsız dedi ki...

uzun zamandir yeni yazilarinizi okuyamiyoruz ve merakla bekliyoruz

Adsız dedi ki...

isyanlardayim artik hergun aciyorum hergun ayni seyler muge hanim bizede zaman ayirin artik:)

Adsız dedi ki...

Açıkçası uzun süre sizi takip etmiş biri olarak bu kadar uzun bir ara verdiğinizi görmemiştim. Hala eski tariflerinizden yararlanıyorum ama yeni tariflerinizi de bekliyorum. Sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Merhaba Müge Hanim. Sayfaniz gercekten harika cok isime yaradi. Ellerinize saglik cok tesekkürler.
Pasta hakkinda bi sorum olucak size, Hangi pandispanya ya hangi krema yakisir bunlari da yazabilirmisiniz lütfen. tekrar tesekkür ederim.
-Derya-

Adsız dedi ki...

mugehuner.com'u kiskandim dogrusu...

Müge Hüner dedi ki...

Derya hanımcım;
Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim.
Pandispanyalarda benim favorim; yoğurtlu kakaolu olan. Kremalı olanda ise; bitter çikolatalı pastacı kreması.
Yoğurtlu pandispanyalar ile listedeki bütün kremalar yakışıyor aslında :)

Şimdiden afiyet olsun.
Sevgilerimle...

hatice esma dedi ki...

bu diyet herkese yaramıyor.eğer A ve AB kan grubuysanız bu diyeti hiç uygulamayın.ama kan grubunuz B ve 0 ise dukan diyeti tam size göre.her insan kan grubuna göre beslenmeliymiş.okuduğum kitap öyle diyor.
herkese sağlıklı günler diliyorum..

Müge Hüner dedi ki...

Hatice hanımcım;
Dukan Diyeti kitabında kan grubu ile ilgili bir bilgi yok.
ama verdiğiniz bilgi için çok teşekkür ederim.
Tesadüf kan grubum B. :)
Demek ondan ben bu diyeti çok sevdim. :)

Çok sevgilerimle...

Chat dedi ki...

kısa demişsiniz ama cok anlamlı bir mektup.

Adsız dedi ki...


tariflerinizi hep deniyorum ve harika oldugunu soyleyebilirim iyiki varsiniz sevgiler:)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin