14 Mart 2011

Kurabiye Kursu Görüntüleri - 12.03.2011

kolaj-2

KURABİYE KURSU 1.BÖLÜM :)
Olur muydu, olmaz mıydı, acaba yapabilir miyim, talep durumu nasıl olur diye arpacı kumrusu :) gibi düşünüp duruyordum.
Şimdi hayatımın pek çok döneminde kendime tekrarlamak zorunda kaldığım bu sözü yine söylüyorum; “keşke daha önce cesaret etseymişim” :)
Öyle güzel bir gün oldu ki, kelimeler ile anlatamam size.
Üstelik bana öyle iyi geldi ki, ilaç gibi…

Sağlığım ile ilgili yaşadığım tatsızlıklar, ev sahibi ile yaşadığımız tatsızlıklar, halen devam eden taşınma telaşı ve yorgunluğu derken meğer nasılda yıpranmış ve yorulmuşum.
Benim ilacım belliymiş aslında; böyle cıvıl cıvıl bir güne, rengarenk hamurlara, cici bici öğrencilere, bir şeyler öğretmenin keyfini yaşamaya, ortaya çıkan cicilerin mutluluğunu onların gözlerinde görmeye ihtiyacım varmış.

Cumartesi günü, benim için kurabiye kursu dışında da anlamlar taşıyordu, okuyucularım ile bir araya gelmiştik çünkü. Bu güne kadar ekranların arkasından oluşan aramızdaki güzel, sıcak elektrik birden dokunulabilir bir hale geldi. Okuyucularım ile karşılıklı sohbet etmek, çay içmek, muhabbeti sanaldan gerçeğe dönüştürmüş olmak bambaşka bir duyguydu.

Neyse benim her zamanki gibi yazdıkça yazasım gelir :) Sözü daha fazla uzatmadan, sizi flickrda oluşturduğum albümün görüntüleri ile baş başa bırakıyorum.
Keyifli seyirler efendim :)


17 yorum:

Unknown dedi ki...

MÜGE HANIM İÇİM GİTTİ İNANIN.ORADA OLMAK SİZDEN BU İŞİ ÖĞRENMEK ÇOK İSTERDİM.HEVESİM BİR KAT DAHA ARTTI.SEVGİLER

gügüyle hersey dedi ki...

merhaba mügecigim cok mutlu görünüyorsun fotograflarda iyi olmana da sevindim,keske ben de oralarda olsaydim kiskandim vallah o kaplarda ne öyle rengarenk cok begendim insallah devami gelir diyorum seni de gönülden tebrik ediyorum sevgilerimle
gülcan

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Mügecim çok güzel çok beğendim fotoğrafları, ne kadar keyif aldığın belli. Umarım devamı da gelir, Allah hep güldürsün yüzünü inşallah

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

Pek güzel olmuş Müge'm. En çok da ruhuna iyi geldiğine sevindim.

Adsız dedi ki...

Müge abla o görüntüler ne öyle bayıldım nasıl cici herşey. Tam bir terapi merkezi gibi :) çoook keyifli görünüyor kolay gelsin FATMA ZEHRA

Eya dedi ki...

Mügecigim...bende senin gibi düsünmüstüm kurs sonunda...niye daha önce cesaret etmemisim diye...inanilmaz bir keyif...seninkinin de harika gectigi muhtesem görüntülerden belli...tebrikler arkadasim

İZMİRLİ dedi ki...

MERHABA MÜGE HANIM ÇOK KISKANDIM DOĞRUSU NE GÜZEL NE RENKLİ BİR GÜN OLMUŞ EN KISA ZAMANDA İŞLERİMİ AYARLAYIP BU KURSLARA KATILMAK İSTİYORUM BENDE:)))YÜZÜNÜZDEN GÜLÜCÜK HAYATINIZDAN MUTLULUK VE HUZUR EKSİK OLMASIN İZMİRDEN BOL ÖPÜCÜKLER....

nesrin dedi ki...

Müge'cim, affına sığınarak bukadar yakın yazıyorum ben daha öncede yorum yapmıştım. 47 yaşında emekliyim. Ne yazık ki blogspotların kapalı olması nedeni ile ancak DNS ayarlarımı bulup düzenleyebildim. Bu nedenle kurs programından ancak haberim oldu 19 mart için yapılmış bir programım olduğu için inşallah tekrarında bir arada olabiliriz. Sizi sevgiyle kucaklıyorum, beklediğinizi hiç ummadığınız anda kucaklamanızı en içten duygularımla diliyorum. Nesrin Bilgi

yasemin dedi ki...

ohhh be nihayet açılmış çok üzülmüştüm size ulaşamayınca ama yasal olmayan bir yola da başvurmak istememiştim doğrusu.eşim açılacak diye okumuş gazetede, ben de bir deneyim dedim ve sitenize ulaşınca çok mutlu oldum:)
bu arada kursunuz hayırlı olsun Ankara'ya gelin lütfen bize de kurs verin ayrıca bana birlikte pandispanya yapma sözünüz var unutmayın:) şaka bir yana güzünüzün hep gülmesini diliyorum çok öpüyorum sizi görüşmek dileğiyle...

muhabbetsofrasi dedi ki...

geçmiş olsun öncelikle...

fotoğraflar harika

nasıl imrendim anlatamam :)

Canan dedi ki...

Blogunuzu surekli takip ediyorum ve yazilarinizi cok buyuk keyif alarak okuyorum. Benimde bir blog sayfasi acmama sebeb olan kisilerdensiniz.

Yurtdisinda degilde Istanbulda yasasaydim emin olun bende sizden seve seve kurabiye yapmasini ogrenmek isterdim...

deren dedi ki...

izlemek bile çok zevkli, oradakıler ne kadar şanslı... resımlerın altında yorumlar olsa hani nasıl yapıldıgıyla ilgili.en azından kendı cabamla yapabılırım belki.

İZMİRLİ dedi ki...

MÜGE HANIM MERHABA BUGÜNLERDE EKMEK YAPMA MAKİNESİ VE TEFAL ACTIFRY ALMAYI DÜŞÜNÜYORUM AMA BİR TÜRLÜ CESARET EDEMEDİM SİTENİZDE ACTIFRY TARİFLERİNİZİ GÖRDÜM O YÜZDEN DENEMİŞ BİRİ OLARAK BANA YARDIMCI OLURSANIZ SEVİNİRİM İZMİRDEN SEVGİLER...

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili İzmirli;
Actifry'ı uzun süredir kullanıyorum ve çok memnunum.
Sadece patates kızartması için değil, tüm sebzelerin kızartılması, mantar ve soğan kavurmak ve en önemlisi de et ve tavuk pişirmek için kullanıyorum. Tüm parçaları çıkıp, bulaşık makinesinde yıkanabilmesi de önemli bir özellik.
Sonuçta ben çok memnunum ve gönül rahatlığı ile çevreme tavsiye ediyorum.
Ekmek makinesi olarak; Sinbo kullanıyorum. Ondanda çok memnunum, özellikle fiyat olarak rakiplerine göre çok cazip ve çok kullanışlı.

Şimdiden; alırsanız, iyi günlerde kullanın derim :)

Çok sevgiler...

İZMİRLİ dedi ki...

İLGİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM MÜGE HANIM SİZDEN GELECEK OLAN YORUM VE ÖNERİ BENİM İÇİN ÇOK DEĞERLİYDİ VE KESİN KARAR VERMEMİ SAĞLAYACAKTI ARTIK ALIŞVERİŞE ÇIKABİLİRİM:)))SEVGİYLE KALIN...

RengarenkPasta'm dedi ki...

Sevgili müge hanımcım kurabiye kursunuz hayırlı olsun çok hoş bir çalışma olmuş.kurabiye süslemesi insanı ayrı bir dinlendiriyor.kolay gelsin diyorum sevgilerimi gönderiyorum.

olsada yesek suzan dedi ki...

Müge Hanımcım fotoğraflar tek kelime ile harika bu işi ne kadar severek yaptığınız belli bende özendim valla çok zevkli bir iş kurabiye süslemek kolay gelsin diyorum sevgiler...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin