01 Eylül 2007

Gönül Dostları Etkinliği

EN GÜZEL ETKİNLİK...
Geçtiğimiz haziran ayında bloglarda bir banner dikkatimi çekti. "Gönül Dostları"... Banner'i izleyince, sevgili Sevda Mavisi'nin düzenlediği bu güzel organizasyona ulaştım. Yazıyı okur okumazda katılmaya karar verdim.Oyun, bana eskiden çalıştığım şirkette her yılbaşı yaptığımız hediye çekilişlerini anımsattı, her yıl heyecanla "acaba kim kime çıkmış?, bana kim hediye alacak acaba?" diye merak içinde bir hafta geçirirdik. Yanlış hatırlamıyorsam, bir kere de lise de iken buna benzer bir çekiliş yapmıştık. Oyuna katıldıkdan sonra, içimde aynı heyecan yine başladı, hediyeler gönderilmeye başlandıktan sonra, kapıya gelen her kargo'da sevinip, içinden iş ile ilgili bir şeyler çıktığında hayal kırıklığına uğradım.
Derken, bir gün (tam da vaktinde) hediyem geldi, ne kadar sevindim anlatamam, hem kimin gönderdiğini, hem de içinde ne olduğunu bilmediğim kocaman bir paket... Çok heyecanlandım.
İlk anın şaşkınlığını üzerimden atınca, hızlıca paketi açmaya başladım ve resimlerde gördüğünüz hediyelerime kavuştum.

Sevgili Hülya, benim çay yada kahve ile birlikte mutlaka bir kurabiye yada kek yemeyi sevdiğimi biliyordu sanki... Tabak ve fincanım o kadar hoşuma gittiki, bu güne kadar blogumda fon olarak kullanmamak için kendimi zor tuttum.

Hülya'cığımın hediyeleri bitmemişti, ikinci paketi açtığımda ise gördüğünüz bu sanat eseri ile karşılaştım, çalıştığı yer olan Çanakkale Seramik'in özel koleksiyonunda yer alan çok şık bir tabak... Tabağı, evden daha fazla zaman geçirdiğim yer olan, işyerimdeki odamda, sehpanın üzerine yerleştirdim, daha fazla göreyim diye...

Mutlaka söz etmem gereken en önemli bölüm ise, Hülya'cığımın bana elleri ile yazdığı mektup. Beni en çok sevindiren ve duygulandıran kısım ise burası idi. Gözlerimin dolduğu an. Kendimi bildim bileli hiç el yazısı ile yazılmış bir mektup almamıştım, üstelik son yıllarda gelişen teknoloji yüzünden bayram kartları tarihe karışmış, kandil ve özel günler sadece sms ve mail ile kutlanır olmuşken, bu mektup bana ilaç gibi geldi desem, hiç abartmış olmam. Mektup masamın üzerinde duruyor ve ben zaman zaman açıp okuyorum.

Beni çok mutlu eden birbirinden güzel hediyelerin ve de harika mektubun için çok teşekkür ederim Hülya'cım.

Gönül Dostları etkinliğini düşündüğün ve bizlere yepyeni arkadaşlar kazandırdığın için bir kez daha teşekkürler Sevda'cım... Emin ol, etkinlik amacına ulaştı... Çanakkale'ye yolum düştüğünde arayacağım bir dostum var artık...

Benim kime hediye gönderdiğimi merak ediyorsanız; Bir Demet Fesleğen blogunun sahibi, sevgili Eda'ya... Umarım hediyesini beğenmiştir.

19 yorum:

Burçin'in Denemeleri dedi ki...

İkisi de harika. Güle güle kullan Müge'ciğim.
Ayrıca Eda'nın tablosuna da bayıldım.
Sevgiler,

Hülya dedi ki...

Güle güle kullanman dileğimle...İş yerine koyduğun o tabak için diyebileceğim tek şey çok iyi düşünmüşsün...
Hiçbirşey hayatına bir an da dalıverdiğimiz insanlara layık olmasa da gönülden efendim...Mektup işine gelince.Yazmayı benim kadar çok seven birinden başka ne beklenebilirdi ki...

Sevgilerimle canım...Hele etkinliğin arka planında Müge'miyim Hülya'mıyım kaosuna kargolar sayesinde düşmem ayrı bir komediydi ve hatıralarımda öylece kalacak.Gülümseyebilmek için....

Selen dedi ki...

Caniko güle güle kullan,
Bak sen bizim kız bu etkinliği de kaçırmamış da haberimiz yokmuş :) Eminim çok keyifli bir bekleyiş olmuştur hediye süreci.
Öperim

Adsız dedi ki...

Canım hülyam her zaman ki zevkini konuşturmuş iyi günlerde keyilfe kullan...

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Müge merhaba
Gönüllerimiz teğet geçmiş bu etkinlikte :))
Tabakın ve fincanın pek zevklice seçilmiş, güle güle kullanman dileğiyle...
Gönülden sevgiler...

LaMa dedi ki...

ay ne guzel hedieyler, hem de sirin mi sirin hulya'dan:) gule gule kullan

GANNE dedi ki...

Mügeciğim ya valla hediyelerine bayıldım bende. Tabaklı kupanın deseni çok güzel. :) Diğer el yapımı tabak da ayrı bir değerli. Güle güle kullan. Sevgiler...

bir demet feslegen dedi ki...

Müge'ciğim
Artık 1 Eylül olduğuna göre, tekrar buradan da teşekkür edebilirim :)
Çok teşekkürler hem hediye, hem de güzel dileklerin için...
Sevgiler

sevdamavisi dedi ki...

Mügeiğim,
güle güle kullan hediyelerini canım çok güzeller. zaten bu etkinlik sayesinde anladım ki kocaman güzel yürekler var burada ve çok da zevkliler.. sevgiler

NiNo dedi ki...

canim gule gulke kullan hediyelerini ne guzeller

Bir Anne dedi ki...

Ne guzel ciciler bunlar. Bu etkinlik vesilesi ile sadece gonul dostum olan kisiyle degil, baska bir cok kisiyle tanisacaga benziyorum, ne guzel. Buraya da Gonul Dostlari vesilesi ile ulastim zaten:) Sevgiler, selamlar...

Adsız dedi ki...

:)

canım müge,

hülyacığım ne zevkli hatunmuş değil mi :)

Hediyelerini güle güle kullanırsın umarım.

sıcacık sevgiler

Müge Hüner dedi ki...

Burçinciğim;
Bencede ikiside harika; benim tablomu beğenmene de sevindim. Sevgiler canım.

Hülyacığım;
Yazıda o kadar uzun uzun yazdımki, artık buraya yazacak bir şey kalmadı:) En yakın zamanda yüz yüze tanışmak dileğiyle.Sevgiler...

Şirinem;
Evet, etkinlik nerde ben orda :) sana bahsetmemişmiyim bu konudan alla alla çok şaşırdım. Tatiller felan unuttum herhalde, öperim çok.

Sevgili Yeşim;
Gerçekten çok zevkli hediyelerim, çok teşekkür ederim.

Sevgili Evcilik Lezzetler;
Benimde her anlamda en çok hoşuma giden etkinlik bu oldu, gönüller birleşti haklısın. Sevgiler.

Lamacığım;
Beğenmene çok sevindim, teşekkürler canım.

Ganneciğim;
Beğenmene çok sevindim, bende bayıldım sorma. Bende senin kupayı çok beğendim, başka bir etkinlik olsada banada göndersen, ne iyi olur:)) Sevgiler.

Edacığım;
Beğenmene çok sevindim. Güle güle, iyi günlerde kullan canım.

Sevgili Sevda;
Teşekkür ederim. En çok da bu etkinliği akıl ettiğin için, bize yepyeni, güzel kalpler kazandırdığın için, kocaman teşekkürler.

Sevgili Nino;
Çok teşekkür ederim canım, sevgiler...

Sevgili Bir Anne;
Ziyaretine çok sevindim, bende aynı senin gibi düşünüyorum. En kısa zamanda sana iadei ziyaret yapacağım, sevgiler...

Zerrinciğim;
Bu kadar yoğunluğun arasında, dostlarını ziyaret etmeyide ihmal etmiyorsun, bravo sana canım. Hediyelerim çok zevkli evet..Sevgiler canım.

Damak Tadı dedi ki...

Her ikiside çok şıkmış.İyi günlerde kullan Müge'ciğim.

Sevgilerimle..

Müge Hüner dedi ki...

Gül'cüğüm;
Çok teşekkür ederim canım. Sevgiler.

lalecik dedi ki...

Merhaba Müge, hediyen gerçekten çok şık, güle güle kullan. Hülya'nın ruhunun inceliği herşeye yansıyor zaten. Bu etkinlik hiç dikkatimi çekmemişti, malum yaz ayları insanı bir tembel yapıyor. Ama katılanlar adına çok sevindim böyle bir etkinlik olduğu için.
Sevgiler.

Müge Hüner dedi ki...

Laleciğim;
Hülya yı bende bu etkinlik sayesinde tanıdım, dediğin gibi çok ince ruhlu tatlı biri. Böyle kazançları olduğu için ben hiç bir etkinliği kaçırmamaya özen gösteriyorum, sevgiler canım.

ELİF dedi ki...

MERHABA
BEN DAHA YENİ BLOG OLUŞTURDUM YANİ
ARANIZA HENÜZ KATILIYORUM.
RESİMLERDEN YAPMIŞ OLDUĞUNUZ ETKİNLİKLER ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.

ELİF dedi ki...

MERHABA
BEN DAHA YENİ BLOG OLUŞTURDUM YANİ ARANIZA YENİ KATILIYORUM.
RESİMLERİNİZDEN YAPMIŞ OLDUĞUNUZ ETKİNLİKLER ÇOK GÜZEL GÖRÜNÜYOR.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin