02 Ağustos 2010

Erdek Tatili Notları

aksamustusahil-3

KALBİMİN BİR PARÇASI HEP ORADA...
Erdek; benim için çok özel, çok anlamlı. Babamın, doğal olarak da benim memleketim.
Ve bana göre dünyanın en güzel tatil beldelerinden biri, üzgünüm objektif olamıyorum bu konuda :)
Hayatımın önemli bir bölümünü geçirdim Erdek’te. Her yaz okullar kapanır kapanmaz gider ve açılmasına neredeyse bir hafta kala dönerdik.
Bütün yaz sahilde tembellik eder, kağıt oynar, ölümüne midye dolma yer, akşam olup tatilciler gittiğinde bize kalan sahilde kano savaşları yapar, taş sektirir ve gündüz kalabalığında burun çevirdiğimiz denizde doya doya yüzerdik…
Çok şükür bugüne kadar sayısız yerde tatil yaptım, denize girdim ama hala Erdek’e adım attığımızda ilk dakikadan itibaren içimi bir heyecan kaplıyor.
Her sokağında, hatta her köşesinde ayrı bir anım olan bu tatil cennetinde; çay bahçesinde kahvaltı etmek, günün farklı saatlerinde sahilde uzun yürüyüşler yapmak, yağlı poğaça ve lahmacun yemek, eşsiz manzarası ile gün batımını izlemek, mütevazi eğlencelerine akmak :) hala çok mutlu ediyor beni...............

simitcikolaj

Yazının tamamını okumak ve tüm fotoğrafları büyük halleri ile görmek isterseniz; gezi ve fotoğraf blogum; EN GÜZEL ANI'ya tıklayabilirsiniz...


10 yorum:

kirazzade dedi ki...

E peki nerede kalıyorsunuz gidince? Öneriniz var mı?

Sevil Şahin dedi ki...

ah mügem çok istiyorum oraya gitmek bu sene hayalimdi orada tatil yapğacaktım ama ayağım kırılınca yedik tabi izni kaldı seneye
seneyede Allah büyük sayende resimlerle biraz avundum
sevgiler

Adsız dedi ki...

Ay inanmiyorum Erdek diye okudugmda icim acildi:))
Bizim erdekte yazligimiz var her sene tatilimizi orda geciririz kurbali dere.
Gercekten erdek bir bam baska havasi ter temiz gündüzleri sicak fakat aksam oldugunda üzerine ince bir ceket aldigimiz günlerde oluyor.

Erdek dediginiz gibi her tatil yerinden daha bir farkli.Herkeze tavsiye edilir!!!

Sevgiler

Adsız dedi ki...

sevgili müge merhaba,
neredeyse 1 yıldır seni takip ediyorum ancak malesef bugüne kadar yorum yazamadım. kilis yemeği yapan bloggerlara bakarken rastlamıştım sana. benim de babam ve eşim kilisli, annem erdekli. geçen haftalarda ben de kilisteydim ve şimdide erdekteyim. sayfanı açıp da kilis ve erdek yazılarını görünce artık yazmalıyım dedim. çok duygulandım yazdıklarını okuyunca. mesafe olarak ve herşeyi ile birbirinden çok farklı iki dünya erdek ve kilis ama ikisi de çok güzel benim için. ben de balkonda denizi seyredip meyan şerbeti içiyordum şimdi:) artık çok da uzak değiller yani.
Kilis yazında bahsettiğin taş evlerden bir tane babamların var. her sene gidiyorlar. kiliste olduğunu bilseydim misafir ederdik seni.
çok severim ben o evleri ama malesef çoğu insan terketti ve bakımsızlar. çok keyiflidir o evlerde yaşamak. her yaz kilise gitmeye en çok bahçeli (kiliste havuş derler) evimiz yüzünden isterdim.
e tabi erdek te dediğin gibi bambaşka bir yer. ben de çok severim gün batımını erdekte seyretmeyi.
bu arada bende
de iki kilodan fazla bıraktı bıu gezi daha da bitmedi benim tatil. Allah sonumu hayretsin:)

evlenen çifte de mutluluklar bu arada.
bundan sonra daha çok yorum bırakacağıma emin olabilirsin.
sevgiler fevziye

Egeden Tarifler dedi ki...

Her zamanki fotoğraflar harika :) Yazılarını da özlemişiz hoşgeldin canım :)

Ordanburdanhayattan dedi ki...

23 Nisan tatilinde 4 günlüğüne Erdekteydik. Yazın kalabalığı olmadan çok daha güzeldi. Doğası çok hoştu, biz merkeze biraz uzakta bir arkadaşımızın babasının otelinde kalmıştık, tam denizin önünde. dinlenmek için ideal

Müge Hüner dedi ki...

Kirazzade;
Biz doğal olarak kendi evimizde kalıyoruz :)

Erdek'te pek çok pansiyon ve otel mevcut, hiç birinde kalmadığım için bir öneride bulunamam ama her bütçeye ve zevke uygun kalacak yer var diyebilirim :)

Sevgiler.

kirazzade dedi ki...

He tamam o zamn biz de sizde kalırız ne gerek var pansiyona otele :D

Defne dedi ki...

Sevgili Müge,
okuyunca hem keyif hem de burukluk hissettim. Erdek benim için de ayrıcalıklı bir yere sahip. Henüz ortaokul yıllarındayken dayımın orada oturuyor olması ve teyzemin yazlığının orada bulunması nedeniyle yaptığım Erdek ziyaretlerinde varmıştım deniz kenarındaki çay bahçesinde kahvaltının keyfine. Günbatımından hiç bahsetmiyorum. Sahil boyu yürüyüşümü yapar sonra çay bahçesinde çayımı içerdim mis gibi poğaçalar eşliğinde. Nasıl cız etti içim okuyunca. Şimdilerde Erdek'te kimsem yok, dayım vefat etti, teyzem ise Urla'ya geçti. Ama aklımın bir köşesinde hep saklı durur bir gün Erdek'e gitmek fikri. Sağol hatırlattıkların için...

Adsız dedi ki...

30 senedir erdek geliniyim. erdeğin yerlisimisiniz. eşimin kardeşi yalı mah. sinin muhtarı.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin