16 Nisan 2010

Az Gün Sonra :)

profiterol çekimBloguma bir süre ara verdikten sonra, tekrar yazı yazmaya başlayacağımı duyurduğum kısa bir yazı yazmıştım hatırlarsanız...
Ve o yazı da demiştim ki; "Yeni bir sayfa başlığı, yeni renkler, yeni konular ve düşününce bile içimde kelebekler uçuran müthiş projeler ile dönmeye hazırlanıyorum"...

Sayfa başlığı tamam, yeni şablon ve renkler tamam...
Sıra geldi aklımdaki yeni konuları birer birer hayata geçirmeye...

Tabi bu arada, bana birbirinden güzel sayfa başlıkları hazırlayan; dostumuz Hüseyin Bey'e ve her şablon değiştirdiğimde bitmek bilmeyen isteklerim için ! abartısız saatlerce uğraşan Yaso'cuğuma teşekkürü borç bilirim.
Ne mutlu bana ki, çevremde hayallerimi hayata geçirmeme yardımcı olan, her isteğimi ikiletmeden yapan ve beni hiç kırmayan güzel insanlar var.

Blogum için enfes fotoğraflar çeken eşim gibi.... Hüseyin Bey gibi... Yaso gibi... Serkan gibi...
Müthiş bir zenginlik bu inanın...

Uzun zamandır kurduğum bir hayalim vardı...
Profiterol tarifini, bloga videolu olarak eklemek.
Uzun uzun anlattığım bu tarifi, kanlı canlı sizlere gösterebilmek.
Ben basit bir kamera ile çekilmiş, amatör görüntülere bile razı iken, sevgili Serkan dedi ki; "dur bakalım, ben ne güne duruyorum".
Ben sadece hayalimi söyledim, O fersah fersah ötesine geçti, hayallerimin çok ötesinde bir şey hazırladı benim için, daha doğrusu sizler için :)
Çekimi yedi saat, montajı ise günlerce sürdü. Hala da sürmekte...
Ben bu satırları yazarken, o yan masada tamamlamaya çalışıyor hala...
Başındaki jenerik kısmını verebilirmisin bana dedim, hiç değilse yayınlamadan önce haber verebileyim :) Kesti verdi :)
Montajı biter bitmez sizlerle paylaşacağım ama öncesinde heyecanımı paylaşmak istedim...

Profiterol Tarifi - Jenerik from hunerlibayanlar on Vimeo.

48 yorum:

Yasemin dedi ki...

ilk yorum benden :D

hayurlu olsun can kuzum!

Ordanburdanhayattan dedi ki...

çok güzel bir haber bu, harika görünüyorsun. merakla bekliyorum tarifini

Unknown dedi ki...

Mügecim harikasın tatlım çok güzel bir fikir yü
reğine sağlık kocaman öpüyorum...

PAPATYA PRENSES dedi ki...

ben de diyorum orada neler oluyor:) ne güzel şeyler oluyormuş meğersem.

hepinizin yüreğinize sağlık.

böyle dostların ömrüne bereket..

Gamze Konuk dedi ki...

Ha-ri-ka-sı-nızzzz...Çok gıpte ediyorum size,heyecanla yeniliklerinizi bekliyorum.Sevgiler...

BİR Çay İÇİP KALKACAKTIK:) dedi ki...

hayırlı olsun güzel fikir
emeğinize sağlık.

.ankara düşleri. dedi ki...

ben sizin bloğunuzu keşfedeli daha bir gün oldu:(
keşke saha önce keşfetseymişim bu güzel bloğu...
harikasınız tek kekimeyle...
yemekler;tatlılar, emeğiniz, objektiften bize yansıtışınızdaki güzellik bayıldım büyülendim resmen...
emeğinize sağlık... bundan sonra her gün ziyaretinizdeyim... :))

Betül... dedi ki...

SÜPEERSİNİZ SÜPERRR HEYCANLA BEKLEMEKTEYİM :))

Şehnaz dedi ki...

mügecim hayırlı olsun...harikasın....

Hayrunnisa (mueddibe) dedi ki...

hadi hayırlısı, heyecanla bekliyoruz :)

İlkay dedi ki...

Saçlarınızın kesilmiş olduğunu video görüntüsünde fark ettim saatler olsun çok yakışmış çok sevimli olmuşsunuz bilmiyorum çokmu oldu ama :)
Süper bir fikir videolu görüntüyle tarif ekleyecek olmanız. Allah dostlarınızı başınızdan eksik etmesin.

Sevil Şahin dedi ki...

aa çok hoş ya bayıldım :))
hadi bakalım şimdi bu çekimler sonra seni de sevgili devletsah gibi görürüz tvlerde ne dersin :))

Burcu Çalışkan dedi ki...

oooo çok havalı gözüküyor, süper olacak bu kadar özenlie hazırlanan bir şeyi izlemek :)

Naile dedi ki...

oooo süper bişeye benziyor bu. Çok profeyşınıl ;) Ellerinize emeğinize sağlık. Merakla bekliyorum.

bir dilim bir tutam dedi ki...

Mügecim yeni sayfan hayirli ugurlu olsun...
Videolari bekliyoruz...

Adsız dedi ki...

Artık buna da yorum yazmazsam, küsmekte haklısın bana cicim. Sana hangi güzel sözleri kullanmak istesem, yetersiz kalıyor hep. Önünde saygıyla eğiliyorum...

Kıbrıstan kucak dolusu sevgi ve özlem yolluyorum...

Gizem...

Tümay Öztürk dedi ki...

Aaaa süper olmuş! tam bir ekip çalışması:) Merakla bekliyorum. Sevgiler...

Selma dedi ki...

muge ablacim,

ekrana cok yakisiyosun..

harika bisey olacagi kesin!!

opuyorum

Egeden Tarifler dedi ki...

Canım çok iyi düşünmüşsün, videolu tarifler çok iyi olacak bence. Merakla bekliyorum!

Bengü-www.pemberehber.com dedi ki...

Mügeciğim, bekliyoruz heyecanla profiterol videonu ve diğer güzel tarfilerini :)

aslı'nın mutfağı dedi ki...

Jeneriği izledim ve çok beğendim, herkesin eline emeğine sağlık.. Şimdiden hayırlı olsun :)

Canan dedi ki...

Site ne güzel olmuşşş. Özlemişim Hünerli Bayanlar'ı. Videolu tarif on numara bir fikir. Bugün profiterol yaptım ama hüsrana uğradımm:( Tarifini dört gözle bekliyorum.

Adsız dedi ki...

izlediğim en mükemmel blog.herşey çok özenli, renkli ve zarif. ellerinize sağlık..
esin

Adsız dedi ki...

Merhaba Müge Hanım,

Sizi, canlı görmek süper olacak. Saçlar süper olmuş :) Sevgiler Yasemin

Eya dedi ki...

Mügeciiiim...harika bir fikir, zaten sayfanin yeni halini cok begendimdi...cok degisik ve faydasi olacak bir fikir. Bu arada yeni sac modelin cok yakismis arkadasim...sana daha bir güzellik gelmis...sevgilerimle

zehra

Nur... dedi ki...

Sayfanızdaki ve saçlarınızdaki değişiklikler güzel olmuş Müge Hanım. Videoları da sabırsızlıkla bekliyorum. Nur...

Adsız dedi ki...

mügecim harika gözüküyosun saçların süper duruyor fikirin bir harika videoyu acilen bekliyorum kendine iyi bak emi öpüyorum handan

Adsız dedi ki...

MÜGE HANIM SAYFANIZDA, SAÇLARINIZDA, HAYALİNİZDE ÇOK GÜZEL OLMUŞ. YENİLİKLERİ MERAKLA BEKLEMEKTEYİM.

HÜLYAS

Adsız dedi ki...

müge hanım çok blog gezdim ama sizinkinde takıldım kaldım.hergün bir defa uğruyorum.sayfa düzenlemesi ve anlatımınızın bunda büyük payı var.daha önce de yazmıştım size pandispanya mağduru olarak.inşallah pandispanya anlatımını da videolu olarak yaparsınız.yeniliklerinizin devamı dileğiyle.sevgiler nermin C.

karadenizsofrasi-Balıkesir dedi ki...

Selam,blogunuza uğradım,çok güzel paylaşımlarınız olmuş,teşekkürler.yenililkerinizi takip edeceğim.Mutlu pazarlar,sağlıklı günler.

boncuk mutfakta dedi ki...

Sayfan çok güzel olmuş.Saç modelin de sana çok yakışmış güle güle kullan canım.

nazan dedi ki...

Harikaaaa ! Heyecan yaptım birden :))
Bir döndün ,pir döndün Müge'ciğim.
Sydneyden kucak dolusu sevgiler..
nazan

Adsız dedi ki...

Yapacağınız video çalışmasını merakla bekliyorum. Ancak şunu belirtmek istiyorum, yemek bloglarını sıklıkla takip eden biri olarak her zaman yapmış olduğunuz çalışmaların benzerlerini sizden önce başka sitelerde görüyorum. Siz işin içinde olan biri olduğunuzdan diğer siteleri benden daha fazla takip ediyorsunuzdur. Bu güne kadar ki gözlemlerim kendinizin birşey üretmeyip başkalarına özenerek birşeyler yapmaya çalışmanız.
Örneğin bu video çalışmanızı "Devletşah'tan" esinlenmeniz gibi!
Sitenizin takipçisi olarak size tavsiyem biraz olsun kendi fikirlerinizi ortaya koymanız.

Meral

Müge Hüner dedi ki...

Arkadaşlar;
Bu güzel sözler için binlerce, onbinlerce kez teşekkürler, utandırıyosunuz beni :)
Sağolun.

Müge Hüner dedi ki...

Sn. Meral Hanım;
Ben, bu çalışma ile ilgili; Türk bloglarında bir ilk ! ya da “bloglarda bir devrim” tarzında bir cümle kullanmadım…
Bir yemek blogu sahibi olarak üç yılı aşkın bir süredir, fotoğraflı yemek tarifleri ve sofra görüntüleri paylaşıyorum, bir tarifi de videolu olarak desteklemek istedim, kimseyi taklit etmek hatta daha önce yapılmış bir şeyi, “ilk defa ben yaptım” tarzında bir sahiplenme de söz konusu değil.

“Sizin yaptığınız her şey daha önce yapıldı” ne demek ?
Bir yemek blogunda, yemek tarifleri, sofra görüntüleri, pratik bilgiler vs. olmasından daha doğal ne olabilir ?
Daha önce yapılmamış ne yapılabilir ?

Eğer bir şeyi eleştiriyorsanız, sadece eleştirmekle kalmayın, buyurun yeni fikirler ile gelin, bende keyifle uygulamaya çalışayım.

Ama bu tarz, gerekli araştırması yapılmadan, altı tamamen boş olarak yazılmış, sadece eleştirmiş olmak için eleştiren yorumlar ile beni üzmeyin, rica ediyorum.

Adsız dedi ki...

Siz üzülmeyin müge hanım. Bizler beğeni ile takip ediyoruz sizleri. Bir işe kalkışınca maalesef eleştiriliyoruz hep. Bu her alanda böyle. Bilende konuşuyor bilmeyende. Çalışmalarınızda kolaylıklar diliyorum.........Fatma

Gamze Konuk dedi ki...

Aaaa ben şimdi gördüm bu son yorumu ama olmamış ki, güzelliklerden, lezzetlerden bahsedelim birbirimizi üzmeden, Müge Hanım çoğumuza ilham veriyor burada, onun böyle kırılmasını istemeyiz.Ayrıca eleştiri yapılsa bile iyi niyetli olmalı, fikir vermeli, yapıcı olmalı...

sevde dedi ki...

Merakla bekliyorum:) Umarim hersey gonlunuzce olur. Sevgiler:)

www.narcicegirengi.com

Adsız dedi ki...

Video icin tesekkurler, gayet guzel olmus. Tek bir yanlis var, duzelteyim. hamur, yumurtalar eklenmeden once yarim saat bekletilmez. Hamurun ilk sicakligi cikinca yumurtalar tek tek eklenir, bu sure de yarim saat degildir, olsa olsa 5-10 dakikadir.

Adsız dedi ki...

Süperrrrrrrr bu videolu tarifi görünce çok mutlu oldum :)))tek kelimeyle harikasın

Adsız dedi ki...

Sevgili Müge abla

Sen bir harikasin, baska söze hic gerek yok...

Kocaman öpüldünüz;-)

sevgilerimle
Sunda Simsek

Adsız dedi ki...

Bloğunuza getirdiğiniz yenilik mükemmmel.Özellikle akşam yemeği mönülerinizdeki tariflerden bazılarına video çekimi yaparsanız çok mutlu olucam.Şimdiden emeğinize ve gönlünüze sağlık....

Adsız dedi ki...

muge hanim video lu tarif icin cok tesekkurler boyle olmasi keisnlikle cok iyi bir fikir elinize yuregize saglik..:))

Adsız dedi ki...

Tariflerinizin ulaşılabilir malzeme, ölçülerinizin tam isabet olması en önemliside seçimlerinizin türk damak zevkine hitab etmesi çok güzel.Hazırladığınız sofralar çok estetik ve bu işte yeni olanlar için çok iyi örnekler.Zevkiniz için de sizi ayrıca tebrik ediyorum.Yorumlara gelince bir arkadaşın diğer sitelerin taklidi şeklindeki yorumuna gülüyor böyle yorumlara değil bizlere yeni sofralar ve tarifler konusunda yardımcı olmak için zaman ayırmanızı diliyorum.İnsanların sırf yorum yapmak yada fark yaratmak için çırpınmasını kınıyorum.Aldığım tarifleri sevdiklerime gönül rahatlığıyla ikram etmenin mutluğuyla Bir gün biryerde karşılaşmak üzere...Sevgiler Aslı

Adsız dedi ki...

şu an da deniyorum tarifinizi çok guzel kabardılar :)
ilk profiterol deneyimim sizin gibi bir ustanın tarifiyle yapınca tam 12 den vuruluyor :)
Teşekkür ederim devamını bekliyorum videolu çok aydınlatıcı oluyor...

eda dedi ki...

emeğiniz için çok teşekkür bu seferde sizin tarifinizle yapacağım çok profesyonel bir çalışma olmuş...sevgiler eda

zeynep dedi ki...

çok başarılısınız 3 hafta oldu sizi keşvedeli çok beğeniyorum tariflerinizi bir arkadaş oldunuz bana ve önerdiğim arkadaşlarıma tarifleriniz çok güzel çok teşekkür ederim:))

yemeksitesi dedi ki...

teşekkürler

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin