01 Nisan 2009

Bebek Kurabiyeleri

Erkek Bebek Kurabiye (Aranjman)

SON ÇALIŞMALARDAN ÖRNEKLER...
Diğer arkadaşlar kadar olmasa da bende siparişler yapıyorum :)
Benim siparişlerimin ortak bir kaderi var yanlız; çalıştığım için, hepsi de gecenin bir vakti hatta sabaha karşı bitmiş oluyorlar. Bu nedenle yüzde yetmişinin, fotoğrafları çekilemeden sabah erkenden teslim edilmiş oluyor :)
Bazılarınıda, "blogda yayınlamasam bile kendime hatıra olsun" diye, bücür makinemle hızlıca fotoğraflıyorum.
Yazıda görülen üç fotoğrafta bahsettiğim şekilde çekildi ve uzun zaman önce flickr galeri'ye eklendi. Eşim; "bunları sakın yayınlama, sana bir daha fotoğraf çekmem, ona göre !" dedi :)
Ama ben sizinle paylaşmak istedim :)

Bebek Kurabiyeleri (erkek)

Demir bebeği hastanede ziyaret ederken Lora hanım tarafından hediye edilen kurabiyeler. Her zamanki gibi, fındıklı ve mis gibi portakal kokulu.

Kız Bebek - Aranjman

Nisa bebeği hastanede ziyaret ederken sevgili Handan tarafından hediye edilen kurabiyeler.

14 yorum:

Ordanburdanhayattan dedi ki...

Allah artırsın Mügecim siparişlerini,ellerine sağlık.hepsi çok cici

Betül... dedi ki...

hepsi çok güzel görünüyor sizi çok büyük keyifle takip ediyorum ellerinize sağlık...

ipek dedi ki...

Mügecim kurabiyeler şahane görüyorlar, portakal ve fındık ikilisi ne kadar yakışır birbirine. Ellerine sağlık.

Yelda dedi ki...

Canım ellerine sağlık
Bravo size çalışıp akşamda bunlarla ilgilenmek kolay değil
Ama belkide günün stresini sevdiğiniz işi yaparak atıyorsunuz
Sevgiler

Zeynep dedi ki...

Merhaba Müge hanım,
Tariflerinizi ilgiyle izliyorum. Bu kurabiyelerinize bayıldım. Yakın zamanda bende yapmak istiyorum. Size birşey sormak istiyorum. Kurabiyelerin üzerine yazıyı nasıl bir aletle yazıyorsunuz merak ettim. Beni bilgilendirirseniz çok sevinirim.
Bu arada pandispanya dosyanız bir harikaydı. Hep o tarifleri kullanıyorum. Çok teşekkürler.

elifinmutfagi dedi ki...

ellerinize sağlık,ben en çok çıtçıtlı bady tarzında olan kurabiyeyi beğendim...bol siparişler:))

beyaz mendil dedi ki...

Çok güzeller,ellerine sağlık hayatım.

Seda dedi ki...

çok cici olmuşler ellerine sağlık,sevgiler....

Bir Dilim Düş dedi ki...

Ellerine sağlık canımmmmmmmmmmm!!!Nefis olmuş hepsi de birbirinden nefisss!!!

Sevgiler,
Evren

Düşler Mutfağı - Butik pasta, Kurabiye ve Cupcake dedi ki...

Mügeciğim,

çok şeker olmuşlar, ellerine sağlık...Allah bol siparişler nasip etsin canım...

Sevgiyle kal,

~Semra Mutfakta~ dedi ki...

Müge'cim gerçekten çok güzel kurabiyeler yapmışsın.Kendine haksızlık ettiğini düşünüyorum.Özellikle de maşallah hem çalışıp hemde sabahlara dek bunlarla uğraşman.Seni gerçekten tebrik etmek istiyorum.Siparişin bol olsun arkadaşım.

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

ELLERİNE SAĞLIK MÜGE ABLA ÇOK ŞİRİN OLMUŞLAR. BENDE SENİN GİBİ GECE ÇALIŞANLARDANIM ÇOK YORUCU OLUYOR AMA YİNEDE SONUCU GÖRÜNCE DEĞER BENCE.
SEVGİLERİMLE,

mahiye dedi ki...

müge hanım kurabiyelerinizi çok beğendim ankara da yaşıyorum 2 hafta sonra doğacak bebeğim için sipariş vermek istiyorum görüşebilir miyiz...

Müge Hüner dedi ki...

Mahiye Hanım;
Öncelikle bebişiniz hayırlı olsun, çok sevindim sizin adınıza.

Bana;
hunerlibayanlar@gmail.com

adresi ile ulaşırsanız, size hemen detaylı bir şekilde dönüş yaparım.
Sevgilerimle.

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin