02 Şubat 2009

Süslü Kurabiye Çalışmaları

Kişiye özel nazar boncuğu kurabiyeleri

ARŞİVDEN GÜZELLİKLER :)
Sevgililer günü kurabiyelerini yayınladıktan sonra bazı arkadaşlarım, işyerlerinde flickr tarzı siteleri açamadıklarını ve bu yüzden Kurabiye Galerisi'ni gezemediklerini belirttiler. Bende hem blogspot arşivimde de bulunsun, hem de herkes görebilsin diye :) 2008-Aralık ayında yaptığım bazı çalışmaları sergilemek istedim.
Son zamanlarda sık sık ciddi şekilde rahatsızlandığım ve blogumla istediğim şekilde ilgilenemediğim içinde bu nazar boncukları, bu günlere çok uygun diye düşündüm :)
İstediğim sıklıkta tarif ekleyememe rağmen hem ziyaretçi sayısı anlamında hem de çok mutlu olduğum yorumlar ile beni yanlız bırakmayan herkese çok teşekkür ederim...

Kişiye özel moral kurabiyeleri

Kişiye özel moral kurabiyeleri

Kişiye özel moral kurabiyeleri

Yukarıdaki kurabiyelerin üzerindeki yazılar ilk başta biraz tuhaf görünebilir ama hikayesini dinleyince benim ilk aklıma gelenler bu sözcükler oldu. Sevgili Tijen hn. son zamanlarda geçirdiği sayısız ameliyata rağmen, moralini çok yüksek tutan ve çevresindekilere de sürekli moral aşılayan, çok pozitif bir hanımmış. Bu kurabiyelerde son geçirdiği ameliyat sonrası, kuzeni Melda hn. tarafından moral olması için istendi, bende büyük bir keyifle hazırladım.

Kişiye özel yılbaşı kurabiyeleri

Bu kurabiyeleride, daha önce kendisi için evlilik yıldönümü kurabiyeleri hazırladığım sevgili Sezen'in, işyerindeki arkadaşlarına hediye etmesi için hazırladım. Tijen hanımın kurabiyelerini çok beğenince, ufak tefek değişiklikler yaptım. Hediye ettiği herkesi çok memnun eden hatta aynı gün firmanın diğer birimleri tarafındanda istenen güzel bir çalışma oldu.

11 yorum:

Aygül dedi ki...

Mügecim çok güzel olmuş hepsi.Geçen bende denemede bulundum şeker hamurlu kurabiye.Ama bend eşöyle bir sorun oldu kurabiyeler şeker hamurundan daha küçük kaldı.bu seferde şeker hamuru kurabiyenin dışına taştı ve görüntü güzel olmadı.ne yapabilirim?

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Aygül;
Bahsetttiğin durum benimde başıma defalarca geldi :(
Kurabiyeleri fırında çok fazla tutmak ile ilgili olabilir.
Bu tarz kurabiyeler aslında 12-15 dk.da pişmiş oluyor, fırından çıktığında yumuşak ama soğuyunca sertleşip kıtır oluyorlar.
Ben çok evhamlı biri olduğum için ilk zamanlar "ya pişmediyse" korkusu ile 20 dk. hatta bazen 25 dk. pişiriyordum kurabiyeleri ve fırından küçücük çıkıyorlardı :)
Şimdi 12-14 dk. pişiriyorum en fazla.
Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Sevgilerimle...

Cafe Gusto dedi ki...

Ellerine sağlık çok çok güzeller..sevgiler..

Aygül dedi ki...

teşekkürler mügecim.deneyeceğim.Aslında benimde aklıma gelmedi değil ama acemi olduğum için yardıma ihtiyacım var:))sevgiler.Birde şeker hamurunun üzerine yazı nasıl yazıyorsun?

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık,çok güzeller Mügeciğim.Özellikle nazar boncuklu olanlara bayıldım.Sevgiler...

Yasemin dedi ki...

cok sevgi dolu bir sitede gordum seni :D:D

GELİNCİK MUTFAK dedi ki...

şeker hamuru burada yok...kendim nasıl yaparım? seninkiler müthiş...ellerine sağlık canım...geçmiş olsun...

Adsız dedi ki...

merhaba,birşey sormak isterim bu kurabiyelrin üzerine isim yazdığınız kalıbın adı nedi,nerden aldınız ve fiyatını merak ettim,cevaplarsanız sevinirim.tşkk

Adsız dedi ki...

bende bu kurabiyeleri cok denemek istiyorum ama tarifini bulamadim nasil yapiyorsunuz eger tarifini verirseniz sevinirim
karamelek180@hotmail.com

Müge Hüner dedi ki...

Sevgili Adsız;
Kurabiyeler bölümünde iki farklı tarif var.
Süslü kurabiye yapımına uygun, onlardan faydalanabilirsin.
Şimdiden kolay gelsin :)

Yollarda Hayat Var dedi ki...

Kursa gitmeye vaktim olmadığından ve kurslar genelde hafta içi olduğundan ben de internetten araştıra araştıra şirin şirin kurabiyeler yapıyorum. Hobi sahibi olmamız için İnternette sizin gibi bloglar çok faydalı. Benim şirin kurabiyelerimi görmek isterseniz:
http://yenibirsoyadimoldu.blogspot.com/2013/03/kurabiye-askinaaaaa.html

Blog yazmaya yeni yeni başladım, ilginizi ve yorumlarınızı canı gönülden bekliyorum

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin